Renkaasi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uudet perusrenkaat 205/55 R16 pitäis ostaa golffiin, aiemmat Michelin primacy hp:t, vanhat ja ehkä hiukan kovat niin niiden melunmuodostusta ei osaa verrata muihin. Onko Michenlin Energy saver hintansa arvoinen? Kulumisenkestoa saisi olla kun kilometrejä tulee aika reilusti ja tämän vuoksi saisi olla myös alhainen vierintävastus. Ehdotuksia? Viimeisin tarjous Energy saver 470e, GoodYear efficient grip 430e

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vanhemmilla on Ford Kuga, johon pitäisi saada uudet kesäkumit (235/55 17").. Netistä tilaamalla säästänee, joten homma on delegoitu mulle. :(

Mitäs renkaita palstan gurut suosittelee, kun kriteereinä on:

1) alhainen rengasmelu
2) hyvä kestävyys

Mahtaakohan melu vaimentua, jos alle löisi 225/60 kumin? Ja onko se yleensäkään mahdollista/suositeltavaa..?

^Misukat on melko hiljaisia, ollut jo pitkään markkinoiden hiljaisimmasta päästä. Itellä kans oli yks tärkeimmistä kriteereistä. Pätee kesä- että talvinakkeihin.
Soittele johonkin rengasfirmaan, eiköhän ne kerro.
Uusimmat Noksutkin kuulemma pitäis jo alkaa olla hiljaisia, en silti usko. Niistä vanhemmista lähti niin järjetön mökä etten kyllä enää aatellut ottaa sen suhteen riskiä.

Moottoripyörässäkin luotan Misukoihin, Pilot Power 2CT alla, eikä varmaan muita tulekaan. :)

Melko arvokkaat kesäkumit tuli hommattua. Vianorin pojat ystävällisesti tilaili, enpä hoksannu missään vaiheessa kysyä hintaa, aattelin että jotku ihan normihintaset tottakai. Eikä ne itekää missään vaiheessa sanonu sitä hintaa. Nii huomasin nyt että 3375e :D En ois tod näk ottanu jos oisin ennalta tienny hinnan :D Vittu mitä paskaa. Mun mielestä melko kusetusta jopa, kyllä pitäis tollasissa hinnoissa jo sanoa asiakkaalle. Ku ei tuossa oon minkäänlaista maalaisjärkeä. Just tilasin Saksasta aluvanteet nii neki oli reilu puolet halvemmat mitä yhet vitun kesärenkaat :D Taidan kyllä soitella huomenna Vianorille ja sanoa että voisitte ens kerralla käyttää pikkusen järkeä siinä hommassa.

edit: tottakai vielä aika paskat nää renkaat, melu kohtalainen ja aika kovat ajossa ku on melko matalaprofiiliset 19"

Kerrohan vähän enemmän noista?
Eli tuolla hintaa pitäisi saada ainakin micheliniltä signeeratut renkaat ja vanteiksi tyyliin Asantin väsäämät uniikit kultavanteet. Vai? :wtf:

Nyt on pissitty silmään Lifeä. Itse ajan 19" Michelinin Pilot Sport Cupeilla, joiden normihinta juurikin tuommonen yli 3000, mutta 1500€ vanteelle laitettuna olen sarjasta maksanut.

Kaikilla tuotteilla on OVH hinta ja lifen tapauksessa mainitsin tuon juurikin koska 19" renkaissa ei juuri yli 3000€ hintalappuun päästä ilman että ne olisi myyty melkein ovh hinnalla. No Life voi kertoa mitkä kumit sulle myytiin?

On tietysti OVH hinta, mutta ovh hinnalla ei ole kenellekään muulle merkityistä kuin liikkelle niitä renkaita sisään ostaessa. Ei liikekään niistä maksa sitä ovh hintaa vaan niillä on joku tietty ale% jonka ne saa siitä OVH hinnasta kun ostaa ne kumit sisään. Ihan vitun läppä kun vieläkin joissain paikoissa liikkeessä sanotaan "no siis, näiden renkaiden ovh hintahan on xxx mutta kyllä me tää sulle voidaan myydä hintaan yyy" :lol2:

Vaikka siis todellisuudessa sitä ovh hintaa ei maksa kukaan missään vaiheessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ne on näköjään tollaset: kaksi kpl Bridgestone Potenza RE050A 245/40R19 98W ja sitte 2kpl Bridgestone Potenza RE050A 275/35R19 96W. Eipä oo tullu katottua mistään että onko nuo mitää erikoisia renkaita, tuskin ees on. Sanokaapa jos tiedätte nii ei vituta sitte enää yhtään jos ne on jotku renkaiden "wayne gretzky erikoiskortit" :D

5 vuotta vanhat 165 / 65/ 14 Hakkapeliitat josta nastat nypitty helvettiin. Vinkuu näin kesähelteillä miehekkäästi mutkissa.

Tuo on Life noin 1100-1200€ rengassetti.

facepalm_animated_gif.gif

Zone-sarja -42%
Laatuvanteet joiden hinta kohdallaan. Todennäköisesti vaan ET-luku on liian iso teikäläisen autoon. Menee rengas liian syvälle ja ottaa kiinni tolppaan tms. Tämä siis täysin arvaus. Noista kyllä pääset eroon varmasti parempaankin hintaan.

Osta pois ja jos ei täsmää niin voidaan sumplia vaihtoa mun kesävanteiden kanssa ;) Mulla vanteissa ET 35 ja joutuu edessä pitämään 10mm spaceriä, ettei ota jarrusatulaan kiinni -> tulee liian ulos -> ei voi tiputtaa autoa tonttiin kun ottaa kaareen kiinni

speksit:
ASA AR1
etuvanteet 8x18",
taka 9x18",
päällä 225/40/18-kumit (edessä nankang ns-2, takana continental contisport 3)

puhallettu ja pulverimaalattu toukokuussa

2011-05-09 07.22.29 [1280x768].webp

Suosittelen mielummin vaihtamaan pyöriä mun kanssa ;)

Korvaako vakuutusyhtiö vanteita? Nykäsin salilta tullessa 18":lla rotvallin reunaan hyvinkäällä pienen äkkinäisen väistöliikkeen seurauksena ja VI-TUT-TAA niin vitusti. Etuvanteessa ihan reilusti ihottumaa ja takavanteessa vähän vähemmän.
Mulla on muuten kanssa Life nuo Potenzat alla. Vähän äänekkäät contiin verrattuna, mutta viikonvaihteessa tuli testattua motarilla vesiliirto-ominaisuudet ja ihan välttävät. Kiinalaisilla voipi olla, etten enää kirjottelis tässä, jos oikein huonosti olis käyny :D

Suositut

Back
Ylös Bottom