Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä varmaan ihme. Näyttäis kuvien perusteella olevan aika puhdas keskieuroopan kitka. Eihän tuollaisilla Suomen talvessa mitään tee. Itse olen yhden talven vastaavanlaisilla ajellut ja kyllähän niillä pärjää, mutta koko ajan saa olla varuillaan ja pitää muistaa ettei ne pidä mitään lumella ja jäällä. Kyllä ihan oikealla pohjolan kitkalla ja tolla on eroa kuin talvi- ja kesärenkaalla.saab 9-5+hankook icebear -kitka koossa 225/45 R17. Pintaa edessä varmaan joku 7mm ainakin ja ajaminen täällä pk-seudun teillä aivan järkyttävää curlingia, jos nyt ylipäätään saa auton liikkeelle. Aivan perseestä.
Onhan noissa pientä eroa, kun kuvia katselee. En tiedä kummat sulla on, vai onko kummatkaan, mutta tossa on kuva icebear w440:Jaa noikin on sitten saksankitkat, tossahan oli aikasemminki jotkut barumin eurooppakitkat ja ne oli vielä ihan vitusti paskemmat. Hyvä jokatapauksessa että auto on toistaiseksi tiellä pysynyt. :D
Ok, kiitos. Näköjään vähän halvempi koko tuo mainitsemasi, onkos muuta käytännön eroa? Taitaa kapeampi olla parempi talvella.Vaihda tuo typerä 195/60R15 pois ja laita tilalle 185/65R15.
Siitä sitten kun lähdetään niin Continentalin, Michelinin, Nokian ja Yokohaman uusimpia kitkoja voin suositella.
Semmosta ulontumaa kumissa, joka suojaa vanteen reunaa esim kanttikiviltäVarmaan hölmö kysymys, mutta mitä tarkoitetaan alla olevassa "vannealueen ripalla"?[/B]
Mites olis Nankang NS-2? Rengas-onlinesta 79.80 kappaleelta.Mikä kesärenkaaksi, kannattaako tuota Hankookkia edes harkita kun merkkirenkaan saa samaan hintaan?
225/40-18