Renkaasi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
40-60 egeen.

Huima pitää olla jos kyseisestä hommasta satasen maksaa.

Powerhousu:
Tuleeko mieleen muita LEFT/RIGHT merkittyjä renkaita ku noksun nrv?
Itse en muista kyllä mitään muita.
Eikä mitään väliä vaikka ne laittaisi väärinkin, ei huomaa ajossa varmasti mitään eroa. Kunhan pyörimäsuunta on oikea.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mahtaako sieltä saada yhtä rengasta? Ja ei sillä ole väliä minkä sieltä saat. Pyörimissuunta määräytyy siitä miten päin rengas laitetaan vanteelle. Ei renkaita ole erikseen olemassa vasemmalle ja oikealle. Paitsi hyvin harvoissa tapauksista.
Olenpas mä taas ollut tyhmä, ei tullut mieleenkään että sen renkaan voi laittaa vanteelle toisin päin!:)
Kävin äsken tarkistamassa että sieltä voi tilata yhdenkin renkaan kerrallaan, tosin hintaa tulee 10e lisää!

225/45 renkaat löytyy edestä ja takaa. Takana kumhot, jotka vaihdoin viime kesänä. Eturenkaitten merkkiä en edes äkkiseltään muista :nolo:

Goodyear EAGLE F1 Asymmetric 225/40R18 kierros 580e
drive.gif
Pyöräytin samat alle. Eiköhän näillä vielä yhden kesän aja. Vähän oli liukata äsken. :D

40-60 egeen.

Huima pitää olla jos kyseisestä hommasta satasen maksaa.
Oliks tässä kyseessä irtorenkulat vai alta alle hinnat? Mä olen maksanut irtovanteilta kumin pois ottamisesta ja uuden asennuksesta kympin laaki. Kerran olen alle vaihdattanut uudet kumit, hintaa operaatiolla oli muistaakseni 150€.

225/40R18 Toyo R1R nyt pyörinyt pari päivää alla. Aika kiitettävästi löytyy pitoa näissäkin keleissä jo!

img55306077bx7.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ missäs tuollaisia myydään? Ihan uusi merkki minulle? Varmaan jotain tosiajajan kumeja... Paljonko maksaa?

^ missäs tuollaisia myydään? Ihan uusi merkki minulle? Varmaan jotain tosiajajan kumeja... Paljonko maksaa?

Toyot taitaa halvimmalla tulla Englannista http://www.camskill.co.uk/

Tuossa edellämainitussa koossa setti R1R renkaita kotiovelle toimitettuna ~850e. Vielä pitävämpi (ja tutumpi) Toyo R888 on lähes saman hintainen mutta vastaavasti kestoltaan huonompi.

Toyot taitaa halvimmalla tulla Englannista http://www.camskill.co.uk/

Tuossa edellämainitussa koossa setti R1R renkaita kotiovelle toimitettuna ~850e. Vielä pitävämpi (ja tutumpi) Toyo R888 on lähes saman hintainen mutta vastaavasti kestoltaan huonompi.

Ootko aiemmin käyttäny tota rengaskauppaa? Näyttäs olevan hinnat ihan kohdallaan. Enkuistahan ei tule mitään tulleja ja alv:t maksetaan vissiin jo siellä? Eli hinta se mikä näkyy tuolla puljun sivuilla?

Ootko aiemmin käyttäny tota rengaskauppaa? Näyttäs olevan hinnat ihan kohdallaan. Enkuistahan ei tule mitään tulleja ja alv:t maksetaan vissiin jo siellä? Eli hinta se mikä näkyy tuolla puljun sivuilla?
Ensimmäistä kertaa mulle tuolta tuli nyt, mutta todella paljon tuolta renkaita Suomeen kannetaan. Ei ole huonoja kokemuksia kuulunut mun korviin ainakaan. Tilatessa saa kokonaishinnan renkaat + shippaus, tuon päälle ei tule mitään muita kuluja.

Hakusessa olis kesärenkaat, 17" 225/45, kivat vanteetkin mahdollisesti. Hintaa max 1000e sis. vanteet, joita ei oo pakko ostaa (17" alut löytyy jo). Mitäs noi run flatit oikeen on?

Millä hintaa kivijalkaliikkeestä lähtee BF Goodrich G-Force Profiler, koko 225/45 r17, kappalehinta. Kaksi noita tarviaisin ja olen tasan yhden verkkokaupan löytänyt jossa noita myydään ja mietin tilaanko sieltä. Ja mitä maksaa arviolta kahden vanhan renkaan irrotus vanteelta + uudet päälle ja tasapainotus?

Hakusessa olis kesärenkaat, 17" 225/45, kivat vanteetkin mahdollisesti. Hintaa max 1000e sis. vanteet, joita ei oo pakko ostaa (17" alut löytyy jo). Mitäs noi run flatit oikeen on?
Jaahas, ainakaan Nokian Renkaat ei suosittele noita run flatteja autoon jossa ei ole ajonvakautusjärjestelmää. No eipä ole. Jätetään noi nykysen vanteet kuitenkin, mutta renkaat tosiaan pitäis saada. Onko toi Nokian Hakka Z nyt paras vai mikä? reilut 700e + asennus näyttäis olevan jonkun nettikuvaston mukaan.

Saanko laittaa autooni 195/50 -15 -pyörät ilman muutoskatsastusta, kun rekisteriotteessa lukee

Renkaat:165/70R 13 78, 175/60R14 78

Jos en, niin mikä olisi max.koko? Lasketaanko se tosta ensimmäisestä merkinnästä? :david:

Tätä ei näköjään forumin rengasammattilaisetkaan tiedä?

2. Auto on muutoskatsastettava, jos:

a) vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm; tai

b) renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm.

3. Renkaan ulkohalkaisijaa ei saa suurentaa enempää kuin 51 mm eikä leveyttä enempää kuin 102 mm alkuperäiseen renkaaseen nähden. Jos renkaan ulkohalkaisijaa suurennetaan, on nopeusmittarin näyttämä tarvittaessa korjattava.

Lähde: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779

Eli saat laittaa.

Powerhousu:
Tuleeko mieleen muita LEFT/RIGHT merkittyjä renkaita ku noksun nrv?
Itse en muista kyllä mitään muita.
Olikin menny ohi tämä viesti. Ei tule mieleen mikä rengas mahtoi olla, mutta jotkut jenkkirenkaat kaveri asensi vanteelle ja kaksi niistä tuli takaisin kun oli väärin päin. Niissäkin oli siis left/right -merkintä, mutta eipä kaveri huomannut sitä. Renkaan pintakaan ei antanut paljoa vihiä siitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom