Renkaasi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Piti itse äkkiä kurkata tuo testin nettiversio. Tuosta etusivusta jo näkee ihan selvästi että tarkoitus on ollut tuoda mukaan KESÄRENGAS jolla on M+S merkintä. Tarkoitus on osoittaa miten huonosti tuollainen rengas soveltuu talviolosuhteisiin.. eli tuolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että valmistajalla on myös olemassa "oikea" talvirengas.

Siis täh? Hahahaha:lol2:
Olet oikeassa mutta mitä helvetin järkeä???
Noita renkaissa joissa tuo merkintä on , löytyy vaikka miten paljon.
Ja ovat silti kesärenkaita.

Se olisi taas aika köyhtyä kun renkaiden uusiminen alkaa olemaan ajankohtaista. Kysyisinkin onko jollain kokemuksia Kleberin Dynaxer HP2-kesärenkaista tai Kleberin Kapnor-talvirenkaista? Tuommoisia tarjottiin minulle mielestäni kohtuulliseen hintaan. Olen ymmärtänyt, että Kleber olisi ihan hyvä rengasmerkki.

Siis Kleberhän on Michelinin tavaraa. Nuo dynaxerit skulaa hyvin kesällä mutta kokemuksesta voin sanoa että noilla nastarenkailla ei tee hevon vittua...

Kyllähän Kleberin Kapnor 5 on kuitenkin hinta-laatu suhteeltaan yksi markkinoiden parhaista nastarengasvaihtoehdoista. Huonoa palautetta ei ole tullut, paitsi Prayerilta.

Omat kitkat tuli auton mukana, kun kesällä vaihdoin autoa. Auton myyjä kehu vanteita, kitkoista tajusin vain katsoa, että hyvin on kulutuspintaa. Nyt kävin vaihdattamassa talvirenkaita alle, niin vaihtaja sanoi, että mun nykyiset kitkat varmaan yhtä pitävät kun nykyiset kesäkumit.

Onkohan vanhat GT-radialit.

Rengasmyyjä tarjos mulle Bridgestonesin Blizzakkeja. Koko on 205/55/16. Mitä tollasista vois maksaa?

Nyt siis laitoin vielä alle vanhat kitkat, pakkohan se on kokeilla lumella pitääkö ne mitään.

GT-Radialit on kuraa olipa ne sitten kesä tai talvirenkaat.
Bridgestonen hinnoista en ole niin perillä että osaisin sanoa... Muttä älä nyt missään nimessä yli 600e maksa koska sillä hinnalla saa jo niitä kaikkein parhaita kumeja.

Jos joku on havainnut Helsinki-Vantaa-akselilla erityisen hyviä KESÄRENGAS tarjouksia niin voisitko ystävällisesti laittaa siitä vinkin tähän. Nyt tarviis setin tyttöystävän autoon koossa 185/65/14. Ajattelin että nyt syksyllä kannattais ostaa kun kuitenkin pitää ens kesäks vaihtaa. Jos ei vinkkejä tuu niin kai se on sit vaan lähettävä kiertelemään liikkeitä. Halvemmasta päästä saisi olla, mutta ei kuitenkaan mitkään superpaskat eikä varsinkaan uusiot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutsin autoon pitäisi talvinakit kokoa 175/65 14:set hankkia. Myyjä oli tuputtamassa Nokian hakkapeliitta 4:sta ja jotain Semperit ice grip 3:sta. Jos 300-400 hintaluokkaan pitäisi vanhoille vanteille asennettuna saada renkaat, niin mitä rengasta kannattaisi mennä kyselemään ja mitä maksaa koko roskasta?

ei oo oikeesti ikinä ollut niin paskoja renkaita kuin nyt jotka keväällä ostin. äänekkyys ei mua haittaa, mutta perkele ku ei kestä normaalia kaupunki ajoa. 2rengasta menny paskaksi jo. eka kerralla lähti pinta käveleen n10cm matkalta nyt toiseen renkaaseen tuli 3pattia ja muutenkin ovat kuluneet miten sattuu. en ois uskonu että vielä tänä päivänä voi olla näin paskoja renkaita olemassa. renkailla ajettu 8-10tkm. ennen sentään halvat renkaat kesti ja olivat vain äänekkäitä. nuo nyt ei ole kovin äänekkäät, mutta rungoissa ja pinnoituksessa ois toivomisen varaa. aika kylmänä taitaa pojilla uunit käydä välillä ja rungot jotain umpipaskoja. kuvasta ei oikein ilmene patin koko mutta toinen patti on n,5-7cm korkuinen ja n,10cm pitkä, toinen on pienempi ja kolmas on renkaan sisä reunasa.

Liitteet

• PA240113.webp
    PA240113.webp
    73,2 KB · Katsottu: 232
  • PA240114.webp
    PA240114.webp
    23,4 KB · Katsottu: 214
16" fighter v10. on ennenki ollut fightereita ja ei moisia ongelmia ole ollut peinemmissä tuumissa. liekkö sitten eri nyrkkipaja noita nykyään punoo. halvathan ne oli, mutta niin ne on ollu ennenkin ja on kestänyt. ja jos joku ihmettelee että miten on noin kuluneet noilla kilsoilla niin voin sanoa että mulla menee aina renkaat slikseiksi 1 kesässä edestä. eli se on ihan normaalia, tosin nää renkaat on kulunut aivan miten sattuu eli uutena ollut jo sekundoja, mutta ku pinta kuluu tarpeeksi niin se todellinen syykin selviää. ihan selkee paisto ongelma tuokin kuten oli edellisessäki renkaassa. antoivat sentään edellisen renkaan liikkeestä siihen tilalle, mutta toista tuskin antavat ku ei ole kuittia. varoittelivat jo viime renkaan kohdalla, jos kuitti olisi niin ei olisi ongelmaa. tosin palautetta saa kuulla tästä asiasta ku lähen siellä käymään.

Mitkä renkaat talveksi, tilasin auton jossa vakiona 225/45 R17, tammikuussa rekisteriin, panenko pirellit alle niinku paikalline kauppias ehdotti? Orkkis vanteet mielestäni niin nätit, että pitää olla tuota kokoa.

Tällä hetkellä auton alla on:

Michelin Diamaris
Edessä 255/50 - 19
Takaka 285/45 - 19

Kyseessä siis katumaasturi. Sellaisen huomion olen tehnyt, että kovalla sateella urissa kyntää jonkun verran. Eli vastus on kohtalaisen suuri. Kannattaa olla varovainen ainakin moottoritienopeuksissa.

Esim. 140km/h ja ajat tasaiselta uriin niin kelluttaa isompaakin autoa aika mukavasti. Eli varovaisuutta.

Muuten gummit toimii pirun hyvin. Rullaa hyvin ja pitää mutkissa. Antaa autolle aivan erilaisen luonteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom