Reeniohjelma?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen poika 17w pituutta 175 ja kiloja 73.

Olen harrastanut uintia 5 vuotta jonka jälkeen olen harrastanut salilla käymistä n vuoden. Nyt on massaa ja voimaa kertynyt hiukan mutta olen huomannut että olen vähän kömpelömpi ja hitaampi. Voisiko joku kirjottaa kolmijakoisen ohjelman jossa käytettäisiin ihan puntteja ja muitakin salin laiteitta ja siinä saisi enemmän nopeutta ja ehkä myös voimaa:thumbs:

Terv. Minä

Mikset voi ottaa tuolta ihan sitä perus 3-jakoisen runkoa ja sitten teet jotain pieniä muutoksia jos näet sen tarpeellisen.

Sitten pisti toi kömpelyys silmään, että kuinkakohan paljon mahdat venytellä?
Koska salilla saa paikat nopeasti tukkoon jos unohtaa kunnon lihas huollon.
Itse venyttellen noin kaksi tuntia salin jälkeen, noin 15-20s per lihas ja välipäivinä teen noin 30s-60s venyttelyt per lihas.

sanoin: "kaksi tuntia salin jälkeen" No mikä siinä valmiissa kolmijakoisessa nyt on VIKANA? On vähän vaikee mitään muuta ohjelmaa nyt suositella kun et kerro mikä on vikana

No onks tällä sivulla valmiita sellasia? Ongelma siinä ohjelmassa on se että en ole ite ikinä oikein perehtynyt noihin ohjelma asioihin. Tarkotan sitä että olen huomannut että voin olla huomioimatta tärkeitä seikkoja mitkä sitten voi pilata treeniä. Sen takia en halunnut sotkea valmista ohjelma. Mutta luotan teihin ja jos teidän mielestänne yks jakonen on parempi vaihtoehto niin voisin yrittää sitä vaihto ehtoa. Mutta kuten kysytty, saaks täältä hyviä runkoja? Ja jos ei ole niin voisitteko ehkä näyttää mallia?

Kiitos

Sitten pisti toi kömpelyys silmään, että kuinkakohan paljon mahdat venytellä?
Koska salilla saa paikat nopeasti tukkoon jos unohtaa kunnon lihas huollon.
Itse venyttellen noin kaksi tuntia salin jälkeen, noin 15-20s per lihas ja välipäivinä teen noin 30s-60s venyttelyt per lihas.

Niin ja sit tarkotin että venyttelen kyllä lihaksia treenin jälkeen mutten kahta tuntia. Välipäivillä venyttely on korkeintain seuraavana päivänä ja niitä lihaksia mitkä on vähän enemmän kipeähköjä, olen katsos aina vähän epävarma että pitäiskö lihaksia venytellä jos ne on kylmiä. Ja miten lämmittää jos ei oo salilla:lol2: Kuulostaa dilemmalta mut joo:hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
edelleenkään en venyttele kahta tuntia vaan kaksi tuntia treenin jälkeen...

Kyllä niitä lihaksia voi venytellä illalla kotona jos nyt teillä ei oo mitään hirveitä pakkasia siellä sisällä... Sitten toi tyyli että "ei mulla ole kun reidet vähän kipeet niin venytän vaan niitä" on syvältä, hetken päästä oot semmonen puu-ukko että ei tosikaan.

Varsinkin kannattaa kiinnittää huomiota lonkan seudun venytyksiin koska kun ne menevät jumiin niin liikkuminen on vaikeaa ja loukkaantumisriski suuri.

Nyt siis laitat treenin lisäksi, venyttely asiat kuntoon, lepopuolen kuntoon ja ruokapuolen niin alat saamaan huikeita tuloksia! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom