Reeniä kotona?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkäs ajattelin aloitella tekemään jonkinlaisista treeniä kotona, kun sentään jonkinlaisia laitteita komerosta löytyy. Ajattelin että alottaisi kotona ensin ja sitten vasta salille, eli hakisi kotona vähän parempaa peruskuntoa, laihtuisi ja vähän kestävyyttä ja sitten voisi mennä salille vielä lisäämään sitä kestävyyttä ja hakemaan voimaa, en kummiskaan hae mitään Sylversterin tai Arnoldin kehoa vaan vähän parempaa kunota, kestävyyttä ja voimaa, kun ne ei kuitenkaan mitkään kovin kehuttavat ole.
Ajattelin että tiistaina, torstaina ja lauantaina olisi hyvät päivät treenailla, kun minulla tuppaa olemaan perinnöllisenä migreeni, ja se tuppaa iskemään juuri maanantaina ja murrosiässä se on pahempi.

Kotoota siis löytyy:

- Kuntopyörä
- 4kg käsipainot
- Tangon painoja 40kg edestä, paitsi tanko on hukkunut (perkele) ja penkkikin :o.
- Tuollainen "vatsalihaslaite", vähän tämän tyyppinen laite, mutta tarkoitettu vain vatsalihasten tekemiseen (tietääkseni), koska sen kaltevuutta ei voi säätää.
- Leuanvetotanko, tietenkin.

Itse olen ajatellut ja olenkin, pyöräillyt kuntopyörällä joka päivä 15min, mutta mitä muuta siihen treeniin laittaisi? Jos sanotte jtn liikkeitä niin antakaa havainnollistus materiaalia/kertokaa miten ne tehdään koska en ole kummiskaan mikään kokenut treenailija.

Suoraan vaan salille, etsä millään pelkillä levypainoilla(ilman tankoa) tai 4kg kässäreillä saa mitään aikaseks. Joku 1-jakonen ohjelma käyttöön ja menoks!

Juu salille vaan, mutta jos nyt jotain haluut siellä kotona väsätä niin ihan perus punnerruksista on hyvä lähtee liikkeelle. Sit jalat saa koetukselle vaikka sillein, että teet askelkyykkyjä ja pidät niitä tangon levyjä kädessä. youtubesta löytyy vaikka kuinka paljon videoita, että mitä himassa voi tehdä. Paljon vaan toistoja ku omalla painolla teet ni kyllä se siitä. =)

Hanki lisää rautaa, ja kunnon penkki niin kotona treenaus onnistuu...
Perusliikkeillä sitä parhaiten kehittyy, ja kotona on ainakin rauta aina odottamassa, ei tarvitse lähteä edes ulko-ovesta minnekään...

Juu, kyl sen tangon pitäis jossai olla, en kyl vaa tiedä miten joku on saanu sellasen ison kiiltävän mötikän hukutettua.

Mä en osaa treenata kunnolla kotona. Voimapyörää ja leuanvetoa aina ohikulkiessa mutta kyllä kunnon treenit onnistuu paremmin salilla. Ainakaan noilla sinun vehkeillä ei vielä kuuhun mennä.

Kotona treenaamisesta löytyy jo miljoona ketjua hakua käyttämällä. Hakusanaksi vaikka "kotitreeni" ja vain otsikot.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom