Tajusin eilen tuonne yhteen toiseen topicciin retrokuvaa Linda Hamiltonista googlettaessani, että ajatus omasta ihanne- ja tavoitefysiikastani on muodostunut jo 'ikuisuus' sitten. Linda Hamiltonin näkeminen siinä kapeassa, kireässä kunnossaan Terminator 2:ssa kun oli mulle lähinnä tajunnanräjäyttävää.
Myöhemmin suuren vaikutuksen tehneitä ovat olleet P!nk Most Girls -videossaan:
P!nk - Most Girls - YouTube
sekä Madonna Die Another Day -videon aikoina:
Madonna: "Die Another Day" - YouTube
Madonnan lihaserottuvuus (ja joka on tietty varsin eri, kuin kisalavojen lihaserottuvuus) on imo kyseisessä videossa hienoin mahdollinen. Myöhemmin mennyt liian yli omaan makuun.
Omaan silmääni ihan äärimmäisen kaunista ja todellakin tavoittelemisen, sekä saavuttamisen arvoista on siis semisti poikamainen, pikkupeppuinen hoikka, silti yhä selvästi siroudessaan naisen kroppa, jossa lihaserottuvuus on hyvä, muttei kuitenkaan överi. Rasvat tietty matalahkot, eivätkä lihakset suuria.
Josko sekin monen mielestä on jotain epäsopivaa tai 'liikaa' naiselle, sille ei sitten mitään voi. Itse näen sen erittäin viehättävänä yhdistelmänä tavallaan kahta melko vastakkaista asiaa, eli siroutta ja voimaa. Ja olen kovin tyytyväinen siihen, että kohtuullisen lähellä sitä tavoitetta jo taas olen suhteutettuna omaan kroppaan ja resursseihin. Ihan noin kapeaa lantiota ei ole, eikä tule, mutta se nyt ei sitten taas haittaa.
Uusimpana tavoitekuntoidolina maininnan ansaitsee jo aiemmin linkittämäni Jackie Warner.
Jennifer Nicole Leen kroppa on tietty myös aina ja yhä upea, ei vaan realistinen, koska vaatisi sekin painonpudotusta entisestään, pari kylkiluuta pois, kaupasta ostetut rinnat, ja lihaserottuvuudessa taisin jopa mennä jo ohi. Tietty jos isot rinnat ostaisin, laitattaisin ne samalla tavalla rintalihaksen alle. Näyttävät paremmalta, kuin kaksi päälleliimatun näköistä palluraa.
Ja toki, matkaa yhä on, mutta ei mun tavoitekunto ihan epärealistinen itselle ole, jos jaksan tähän samaan hyvään tahtiin jatkaa ja terveenä pysyn.
Tässäpä näitä täydellisiä olkapäitä ja käsivarsia vielä: