REALISTINEN tavoitekuntosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mark wahlbergin bulkkikunto kesälle 2014 tai 2015? :rock:

markku.webp

yarisley-silva-30_3024288.jpg

Yarisley Silva. Mikään hurjan runsas lihasmassa ja -erottuvuus ei mulla olekaan hakusessa :) Ruumiinrakenteensa on niin lähellä omaani, että tuon näköinen ruho tuskin on mahdoton tavoite.

Anorexic%u00252Bboy.webp

Tossa ois tavotetta, mutta ihan saavutettavissa parin kolmen vuoden sisällä, jos jaksaa vaan treenata ja syödä oikein :) Sopivasti massaa, muttei kuitenkaan liikaa, eli mitkään ylisuuret muskelit ei ole hakusessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun sais oman rasvaprosentin jonnekin 10-15% ja lihasta lisää, niin se olis ihan realistinen tavoite.

Jos mulla olis 75-vuotiaana tällanen kroppa, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen (okei, jos mulla olis nyt edes tuollainen kroppa, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen :D):

Ernestine-Shepherd5-650x834.webp Ernestine-Shepherd.webp

edit. Ja jos mä kykenisin tähän vaiks sanotaan kasikymppisenä, niin olisin hyvin tyytyväinen kans. :D

Community_GrandmotherJeanStewart_Floater3-e1352830474774.webp

Taisi tämä kuva tulla ekoissa, mutta laitanpa nyt kuitenkin omanikin.

YnTyhkd.jpg

Ei liikaa, muttei liian vähän. Juuri täydellinen ja ihan realistinenkin. Muutama vuosikohan tuossa menee.

Jos sais rasvat alas, olisi ihanteellinen kroppa jo nyt.

Btw: häiritsee kovasti sivuilla olevat kuvat ja että tuossa on nyt minun tavoitekunto. Otetaan vaikka tuo Röödiksen postaama äijä ja pyydetään häntä riisumaan paita kuukauden kuvan ottamisen jälkeen. Ei näytä varmaankaan tuolta.. Kuvat valehtelee ja kun Mikko Mouhijärveltä menee peilin eteen, ajattelee hän, ettei koskaan saa tuollaista kuntoa.. Ei tuollaista olekaan, kuin kauhean dieetin, meikin/rusketuksen, pumppauksen, ammattikuvaajan, valotuksen ym. jälkeen. Itse joskus posetan rankan treenin ja kauheassa pumpissa pukuhuoneen peilissä, että näyttääpä hyvältä..

On kyllä osalla porukasta tosi jykeviä realistisia tavoitekuntoja :D Hienoa jos noihin tulette pääsemään ja vielä natuna. Moni peruspakkislainen ei varmaan edes roinilla moisiin kuntoihin pääsisi.

Itse olen jo nyt paremmassa kunnossa kuin pystyin nuorena haaveilemaan, ja kehitys senkun jatkuu. Eli voisin sanoa että olen jo ylirealistisessa tavoitekunnossa.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Kyllähän sitä natuna aika pitkälle pääsee, jos OIKEASTI jaksaa nähdä vaivaa ja laittaa sen kehonrakennuksen joka asiassa prioriteetiks numero 1. Onhan siitä esimerkkejä tuolla classic sm-kisoissa vaikka millä mitalla. Tosin jos joku ittesä natuna podailee ittesä Rhodenin kokoseks nii voin tulla käsipainokantajaorjaks koko loppuelämäkseni kyseiselle luomukselle. Itteä himmottais saaha rasvat todella alas ja kyllä vaikka Wileniuksen viimeiset classic-kisat ja se kireys niissä kisoissa on yksi tavotteista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom