REALISTINEN tavoitekuntosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkotin vaan että toi kunto on helposti saavutettavissa ja enemmän sä saat lenkkipolulla viihtyä ku salilla.
Ei se lenkkipolkukaan ole välttämätön, kunhan ei syö kuin norsu.

Hyvä kunto on myös mielipide asia,mun mielestä Beckham ei ole hyvässä kunnossa mut ymmärrän kyllä et monen mielestä tollanen suht lihakseton mut suht vähä rasvanen kroppa on hyvänäkönen.
Varmaan valtaväestön. Becksi taitaa olla niitä kuolatuimpia miehiä maailmassa, tai ainakin oli muutama vuosi sitten.

10-15kg lisää lihasta tohon niin alan olee samaa mieltä.
Beckham + 15kg lienee hyvägeenisen aktiivipunttaajan peruskiva kondis.

Ehkäpä "ei lihasta lainkaan" on kärjistetty omalla mahdottomuudellaan, mutta en silti saa Beckhamista mitenkään mieleeni kaveria joka olisi jotain erityistä tehnyt lihaksiensa eteen.
Ehkä ei ole erikseen aivan älyttömästi treenannut lihasmassa mielessä (on silti varmasti viettänyt aikaa kuntosalilla). Mutta hyvässä kunnossa Beckham on ollut oikeastaan aina.

Eikös tuo ole enemmänkin aerobisen liikunnan harjoittajan kroppa kuin kuntosalikaverin.
Lienet oikeassa. Mutta on siinä jotain vaivaa nähty lihastenkin eteen, vaikka massa ei olekaan ollut ykkösprioriteetti.

En usko että meillä kummallakaan on vääristynyt kuva asiasta, me vain näemme asiat hieman eri tavalla. :)
Niin se taitaa olla :piis:

Mikäli nettiä on uskominen niin Beckham on 182cm pitkä ja painoa ei ole kuin 70 kiloa. Perus keskitysleirikuosi. :D
Olen suunnilleen saman pituinen, ja painoa löytyy 14 kiloa enemmän. Mutta mä oonkin läski.

Olen suunnilleen saman pituinen, ja painoa löytyy 14 kiloa enemmän. Mutta mä oonkin läski.

No mutta hei, ei muuta kuin heti pyhien jälkeen dieetti päälle ja käyt samalla ahkerasti takomassa rautaa salilla niin olet jo ensi kesänä tuossa kunnossa. JUST DO IT! :rock:

Mikäli nettiä on uskominen niin Beckham on 182cm pitkä ja painoa ei ole kuin 70 kiloa. Perus keskitysleirikuosi. :D

Jep ja lisäksi kaikkea muuta kuin esteettinen kroppa, pitkä selkä ja leveä lantio. Siihen vielä päälle että yläkroppa on kuin 16 vuotiaalla pojalla.

Varmaan valtaväestön. Becksi taitaa olla niitä kuolatuimpia miehiä maailmassa, tai ainakin oli muutama vuosi sitten.

B
Suht komea klyyvari, eniten silti taitaa painaa kuluisuus.

Entisenä futarina mulla on mielestäni ihan realistinen kuva siitä, miltä näyttää urheilija, joka ei ole koskaan koskenut puntteihin. Mielestäni Beckham näyttää juuri sellaiselta.

Kova urheilija, saa pillua ym. mutta en silti ymmärrä miten kenenkään silmissä tuo kroppa voi edes näyttää salilla treenatulta. Lihaa tossa on saman verran kuin keskiverto B-junnulla ja rasvatkin reilusti yli kympin.

Brad Pitt Snatch-elokuvassa oli varmaan samoissa mitoissa, mutta reilusti kireämpi:

brad-pitt-snatch.webp

Eikä tavallinen kaduntallaaja nyt ihan Becksin kunnossa ole, ei vaikka läskit raastettaisiin juustoraastimella päältä pois!

Ei millään pahalla kenellekään, mutta lihasmassan puolesta tuo Beckhamin kunto on kyllä täsmälleen sellainen mikä 99%:lla aikuisista salilla treenaamattomista miehistä sieltä läskimahan alta vähintään löytyy... ja osa on ilman saliakin isommassa kunnossa.

Tuon yläkropan massan eteen ei tasan tarvi tehdä mitään muuta kuin juosta pallon perässä, että jos salitreenaajan tavoite on tuo (fyysisen ulkomuodon suhteen), niin sitten kyllä aliarvoi omaa potentiaaliaan ja pahasti tai treeni on lähinnä lehden lukemista loitonnuskoneessa.

[venom];4419656 sanoi:
Brad Pitt Snatch-elokuvassa oli varmaan samoissa mitoissa, mutta reilusti kireämpi

En uskonut ikinä tätäkään sanovani, mutta: Brad Pitt on aivan helvetin lihaksikas ...kun David Beckhamiin vertaa.
Tuohon Pittin kondikseen on saanut hänen kaltainen laihapoika jo ihan salillakin treenata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös Bradi ollut Troija-leffassa ihan kovassakin lihassa vai muistanko väärin?

Oli se kai siihen massaa hieman hankkinut.

brad_pitt_montage.jpg

EDIT: ja tosiaa hieman, ei fight clubin ja troijan välissä ole kyllä kummempaa tapahtunut. Suurempi kontrasti tuolta uran alkupään tekeleistä nykypäivään. Rasvaton mies ollut näemmä aina.

Tällanen olis aika kiva kroppa eikä ihan mahdoton saavuttaakaan:
FB6.webp

Se ihannekroppa olis edelleen tämä:
bxing4.webp

Mun kropan malli ei tosin tuota vikaa oikein suosi. Lantiota on paha mennä kaventamaankaan ja mahan saaminen tuohon kondikseen vaatis aika armotonta treeniä.

Tuollainen kunto niin kuin Pittillä on Troija- leffassa olisi varmaan maksimi mihin meikäläisen geeneillä pääsee, toivottavasti parin vuoden päästä olisi tuollaisessa kondiksessa.

No mutta hei, ei muuta kuin heti pyhien jälkeen dieetti päälle ja käyt samalla ahkerasti takomassa rautaa salilla niin olet jo ensi kesänä tuossa kunnossa. JUST DO IT! :rock:
Kiitti tsempeistä! Dieetti alkaa heti, kunhan saavutan tavoitteeni mavessa ja penkissä.

Jep ja lisäksi kaikkea muuta kuin esteettinen kroppa, pitkä selkä ja leveä lantio. Siihen vielä päälle että yläkroppa on kuin 16 vuotiaalla pojalla.
Kuvasit just mun ruumiinrakenteen :)

En uskonut ikinä tätäkään sanovani, mutta: Brad Pitt on aivan helvetin lihaksikas ...kun David Beckhamiin vertaa.
Tuohon Pittin kondikseen on saanut hänen kaltainen laihapoika jo ihan salillakin treenata.
Brad Pitt on kyllä hyvässä kunnossa.

En halua olla ilkeä mutta aika lahjaton paviaani saa olla jos tuon lihasmassan saavuttamiseen menee pari vuotta.Itse olin tuossa kunnossa 15 vuotiaana.
Olet lahjakas.

Eiks noi Becksi ja Pitti oo reilu nelikymppisiä? Reilusti ylipainoisten suomalaisten keskellä varmaan ihan passeli rantakunto viittäkymppiä lähestyville. Toki se bodiforumilaisille on kynäniska kunto, mutta varmaan valtaväestön mielestä ja toiminnaltaan ihan passeli kuosi keski-ikäiselle.

Eiks noi Becksi ja Pitti oo reilu nelikymppisiä? Reilusti ylipainoisten suomalaisten keskellä varmaan ihan passeli rantakunto viittäkymppiä lähestyville. Toki se bodiforumilaisille on kynäniska kunto, mutta varmaan valtaväestön mielestä ja toiminnaltaan ihan passeli kuosi keski-ikäiselle.

Lisäks ketjun otsikossa puhutaan tavoitekunnosta eikä siitä, kuinka paljon lihasmassaa haluaa kasvatella. :) Isot lihakset ei oo yhtä kuin hyvä kunto ja Beckham on kyllä taatusti kovakuntoinen - futariks. Penkin ja hauiksen hinkkaaminen salilla ei vaan taida olla jalkapallonpelaajan treeneissä kovin korkeella sijalla.

Lisäks ketjun otsikossa puhutaan tavoitekunnosta eikä siitä, kuinka paljon lihasmassaa haluaa kasvatella. :).

Ei pitäis enää jatkaa, mutta jatkan silti. Columbu nimenomaan kirjoitti: "Oma rakenne on aika samanlainen, tosin lihaa saan takoa vielä vuoden tai pari, että tuohon kuntoon päästään". Jos nyt ymmärrän lihan takomisen tässä keskusteluyhteydessä oikein, niin sillä tarkoitetaan puntilla eikä kädellä käyntiä. En oikein tiedä mitä siellä puntilla tuon Beckham-kunnon eteen pitäisi tehdä. Lenkkeilyn ja kiristelyn ymmärtäisin..

Hyvä kunto on myös mielipide asia,mun mielestä Beckham ei ole hyvässä kunnossa mut ymmärrän kyllä et monen mielestä tollanen suht lihakseton mut suht vähä rasvanen kroppa on hyvänäkönen.10-15kg lisää lihasta tohon niin alan olee samaa mieltä.

On kestävyyskunto varmaan kuitenkin hyvä, jos ei muuten. Sitä lähinnä tarkoitin kun mainitsin sivulla 11. näin
Kovassa kunnossa Beckham kuitenkin on

By the way... ois hienoa jos omistais 50 vuotiaana vastaavanlaisen kropan kuin tämä. Vois yrittää joskus ottaa tavotteeks ku ikä alkaa painaa.

oldermanabs.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom