Sama kai se mistä ne roteiininsa ottaa, lihasta, rahkasta vai pulverista. Tahtoisin kyllä nähdä perusteluja sille, miksi protiinivalmisteet olisi tarpeellisia eikä riittäviä määriä voisi saada ruoasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama kai se mistä ne roteiininsa ottaa, lihasta, rahkasta vai pulverista. Tahtoisin kyllä nähdä perusteluja sille, miksi protiinivalmisteet olisi tarpeellisia eikä riittäviä määriä voisi saada ruoasta.
Ja kun Jakobilla meni kuitenkin kahvit väärään kurkkuun niin painotetaan, että siellä on varmasti ihan älyttömästi hyvää juttua mutta se tietyn tyylisuunnan seuraaminen vailla kritiikkiä ei ole hyvä juttu.
kommentilla. Korjattavaa koulutuksessa varmaan, mutta aah, se mahtava itsevarmuus mikä näissä asioissa osalla jengistä on... Mä uskon vankasti, että kyseinen maisteri puhuu ison osan pakkislaisista pussiin. Siinä kun toinen höpöttää 2g/painokilo mantraa.toi koko juttu kiteyttää aika hyvin ravitsemusterapeuttien tietämyksen, en yleistä mutta yleistän.
Nämä ruokavaliohommat kun on hieman monimutkaisempia kuin yliopistomatikan 2+2=4 sillä ymmärtääkseni ei ole olemassa ruokavaliota, dieettiä, tms. joka sopisi aina kaikille vaan pitäisi melkein mennä aina enemmän tai vähemmän tapauskohtaisesti. Imo Ermanni.
Näkemyksiä on monia. Tähän väliin ajattelin lainata erästä artikkelia ja itse olen aivan samoilla linjoilla. Toivottavasti herättää ajatuksia ....
Jos lainaat suoraan artikkelia, niin uskottavuuden kannalta kannattaa tuoda ilmi, mikä on alkuperäisteksti. Sinälläänhän tämä palopuhe prosessoitua ravintoa vastaan ei liity keskusteluun lisäravinteiden (tarkemmin lisäproteiinin) tarpeellisuudesta.
(Discaimer: En väitä, etteikö tekstissä asian oikeellisuus olisi kohdallaan)
Mä en sen tarkemmin tiedä miten kyseiseksi maisteriksi päästään, mutta on mulla jonkinlainen usko suomalaiseen korkeakoulutukseen. Ei sitä nyt pari pakkisjantteria kaada parilla kommentilla. Korjattavaa koulutuksessa varmaan, mutta aah, se mahtava itsevarmuus mikä näissä asioissa osalla jengistä on... Mä uskon vankasti, että kyseinen maisteri puhuu ison osan pakkislaisista pussiin. Siinä kun toinen höpöttää 2g/painokilo mantraa.
Kritiikki ei ole sitä, että että tyrmätään koko ammattikunta yhdellä lauseella. Jos asiat on noin yksinkertaisia niin vikkellään vaan kouluun sisään ja tohtorinhattu päässä sieltä pois. Äkkiä vois kuvitella ettei siihen montaa viikkoa mene.
Palautumiseen käyvät kaikki hiilihydraatti- ja valkuaisainepitoiset ruoat, kuten leikkeleellä päällystetty leipä ja lasi maitoa
... ehkei proteiinivalmisteita tarvitsis kukaan, mutta helpottaa huomattavasti arkee käytännöllisyysmielessä
Veikkaan et harva edes pystyy syömään niin paljon ku on tarpeen jos jättää lisäroteiinit pois päivän annoksista, ite en ainkaan pystyis.
Tarkottais käytännössä paria kolmea ateriaa lisää päivää kohti...