Aloittelija kyselee parit aloitus vinkit !
terve , tää mun terveys intoilu on nyt johtanut siihen pisteeseen että tarvitaan kokeneempien vinkkejä

Oon selaillut tässä näitä topikkeja mutta jotenkin tuntuu että sen verta monipuoliset / pro hommien vinkkejä että uskalsin ihan oman topikin laittaa pystyyn...
elikkäs oon 27v sälli, ikinä en oo mitenkään isosti ja pitkäjaksoisesti mitään liikuntaa harrastanut. Nyt vuosi sitten aloitin 3-4krt viikossa lenkkeilyn (~50min kerta) ja nyt keväällä toukokuussa ostin kotiin harjoituspenkin ja painot.
Viime syksystä lähtikin ihan mukavasti painoa, painoin joku vähä yli 80kg (pituutta löytyy 185) ja nyt painan 72kg, kiitos lenkkeilyn ja pienemmät syömismäärät + vähensin hiilaripitoisia ruokia. Tarkoitus oli varsinkin keiton jäljiltä saada pakki pienemmäksi (tahti on ollu että joka vkl on yks päivä vedetty kuppia), enää ei kovin paljoa ole joten jotain tehty oikein
Elikkäs homman nimi olis nyt lihaskunnon ja massan parantaminen ! Nyt olen sen 4kk treeniä vetänyt kotona ( sisältää vatsalihas liikkeet, maastaveto,penkki,pystypunnerrus,hauis,leuka) , ekat 2-3kk menikin 2.5kg per viikko tulosten osalta parempaan suuntaan, nyt on tahti hidastunut varmaan johonkin 2.5kg per 2-4vk.
Kaverilta sain vinkkiä noista proteiineistä ja hiilihydraateista palautus ja massankasvatusjuomina. Hommasin nämät tuotteet :
[mod]Mainoslinkitykset ovat kiellettyjä.[/mod]
ja nyt ollaankin ihan ulapalla sekoitussuhteista ja mitä missä milloin noita vedetään :D olisiko antaa neuvoja näiden käyttöön ? Olen sen 3-4 kertaa viikossa treenannut, ja nyt olis tarkoitus "massakausi" aloittaa joten päätin sen 4 kertaa viikossa tehdä.
Kiitos paljon jos ja kun jaksatte avittaa miestä mäessä !