Elikkäs olen äärimmäisen laiska syömäri...(Paino 80kg hujakoilla)
Kovempaa treeniä / tiheempään tahtiin niin takaan, että alkaa ruoka maistumaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkäs olen äärimmäisen laiska syömäri...(Paino 80kg hujakoilla)
Ajattelin nyt kun minulla on uusi hieno ohjelma niin parantaa ruokailutapoja. Elikkä olen 14v, n.162cm 44kg riisitikku. Kaloreita tulee liiankin vähän, jotain 500 kcal jostain kalorilaskurista laskin että menee miinukselle nykysellä treenillä :wtf: Elikkä syön 2 kertaa päivässä suuremman aterian, koulussa (joka tosin loppuu lauantaina :D) yhden aterian ja kotona yhden. Välipaloja syön jos on nälkä, usein illalla ainakin tulee syötyä hedelmiä tai leipää. Kesälomaksi ajattelin että jonnekkin sinne 2500 kcal hankkisin kalorit. Kaloreita tarvihtisin jonkun epätarkan laskurin mukaan n. 1900 väh. Elikkä yli 1000 kcal pistäs lisätä.
Rypsiöljystä ajattelin ainakin lisätä, koska on niin hyvä energianlähde. Voiskohan siitä saada jotain 500 kaloria päivässä, paljonko se suunnilleen on ruokalusikallisina?
Lihasta ja kalasta ne toiset 500 kcal, tonnikalaa mieluusti söisin paljon, eli montako tölkkiä sitä pitää syödä? Ja saako sitä syödä joka päivä, kun siinä on kuullemma paljon elohopeaa? Tonnikalasta 250 kcal haluaisin ja loput 250 kcal lihasta.
Meneekö laskut ihan päin honkia, kun en kaloreista tajua yhtään mitään, ja syön sitä mitä on? Onko realistista?
Vituttaa kun ei haluis, että tulis mahaa. Kyllä, bulkilla olen (tai ainakin yritän).
Mulla näkyy kylkiluut kyllä ja sinne oliskin varaa saada vähän ylimäärästä/(lihasta), keskivatsakin on normaali.
Mutta tähän ihan vyötärön alapuolelle mulle jää pieni pömppis (ei mikään iha mutta kumminkin).
Kuinka kauan siinä yleensä menee sitten bulkin jälkeen, että ne ylimääräiset saa vatan ympäriltä pois?
Mitkäs on parhaat kuidun lähteet joissa on mahdollissimman vähän kaloreita ja paljon kuitua? Mielellään ei olisi kovin kallistakaan?
Mitkäs on parhaat kuidun lähteet joissa on mahdollissimman vähän kaloreita ja paljon kuitua? Mielellään ei olisi kovin kallistakaan?
Kehitin nyt itelleni sellasen systeemin, että yksinkertaisesti syön (aina kun voin) tasatunnein 500 kcal. Kuulostaa vähältä, mutta jos syö esim kello 10, 12, 2, 4, 6, 8, 10 saa tuosta jo 3500 kcal päivässä. Kuulostaako hyvältä? Eilen aloitin ja äsken katoin, että mistä suunnilleen saan vähän yli 500 kcal, niin söin: 4 tomaattia, 3 digestive-keksiä ja puolikkaan meetvurstipaketin (suoraan vaan, sama se kait on kun leivän päällä). Tulee kyllä syötyä mitä sattuu olemaan jääkaapissa, mutta tärkeintä kai on että syön.
Kehitin nyt itelleni sellasen systeemin, että yksinkertaisesti syön (aina kun voin) tasatunnein 500 kcal. Kuulostaa vähältä, mutta jos syö esim kello 10, 12, 2, 4, 6, 8, 10 saa tuosta jo 3500 kcal päivässä. Kuulostaako hyvältä? Eilen aloitin ja äsken katoin, että mistä suunnilleen saan vähän yli 500 kcal, niin söin: 4 tomaattia, 3 digestive-keksiä ja puolikkaan meetvurstipaketin (suoraan vaan, sama se kait on kun leivän päällä). Tulee kyllä syötyä mitä sattuu olemaan jääkaapissa, mutta tärkeintä kai on että syön.
Nyt ku loma alko niin voi itsekkin panostaa tohon ruokapuoleen hitusen enemmän
Voisko joku kertoa, että mitä terveellistä ananaksessa on, kun en siihen niin hyvin oo perehtynyt?
Hieno homma että kyselet, mutta etsi nyt hyvän tähen välillä itsekkin tietoa. Google auttoo ihmeesti moneen tuon kaltaiseen kysymykseen.
Kokeiles.
Eli kun tuossa on hilareita, niin tollasen purkin/puoli purkkia voi esimerkiksi aamupalalla rahkan sekaan laittaa?