pooli6287
Tosimies
Tartteeko tai onko suositelvavaa vetää kevyellä viikolla normaalisti palkkarit yms latausjuomat?
Jätän ite ainakin palkkarit väliin,on niin kevyttä jumppailua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tartteeko tai onko suositelvavaa vetää kevyellä viikolla normaalisti palkkarit yms latausjuomat?
Entä jos vedän kotona kaks leukaa, niin voinko silloin jättää palkkarin pois? Jos treeni on todellakin ollut kevyt, niin ei siitä palkkarin poisjättämisestä mitään haittaa ole. Ite en vuosiin jaksanu vetää palkkaria ylipäätään ollenkaan, eikä se mitenkään kehitykseen vaikuttanut. Realiteetit kuntoon.
Kiinnostaisikin tietää, että missä menee se raja, milloin palkkaria sinun mielestäsi oikeasti tarvitsee. Onko se silloin kun on vedetty ne kaksi leukaa, vai kenties sen jälkeen kun on tehty sarja leukoja, vatsoja ja punnerruksia?Olen itse aivan samaa mieltä tästä lauseesta, olettaen että henkilö kysyy palkkarista niin sillon mitä todennäköisemmin ei ole sitä aikaa/halua hoitaa sitä safkaa valmiiksi syötäväksi treenin jälkeen.Sen palkkarin voi erityisesti kevyellä treeniviikolla korvata vaikka suoraan lämpimällä aterialla tai ruisleivällä ja maidolla, ei se nyt tosiaan ole niin justiinsa.
^ minulle eräs valmistaja vastasi kysyessäni asiaa näin: "Heran terveysvaikutteiset fraktiot tuhoutuvat kuumennettaessa, joten suosittelemme laittamaan proteiinin vasta valmiiseen puuroon"
Mä olen vetäny ennen treeniä 2 kpl ja treenien jälkeen toiset 2 kpl.Kysymys BCAA:sta: Eli ostin nyt purkin noita bcaa:tabletteja. Kannattaisko noita vetää sekä ennen treeniä että treenin jälkeen? Vai miten usein? ja kuinka monta grammaa suunnilleen ko. aminohappoja olisi hyvä saada päivässä? Ohjeen mukaan tulisi noin 3-6g, mutta ei noista ohjeista tiedä
Heh, juuri olin tulossa kysymään että voiko herajauhetta paistaa, laittamalla sitä esim. mixatun munan kanssa tai pannareihin, mutta taitaa siis tuhoutua? Helvetti :dance:
Fast BCAA 1 tabletti sisältää:Marcus corvinus: Kuinka paljon grammoina niissä tabuissa on ko. kolmea aminohappoa? eri valmistajilla on varmasti eri määrä tavaraa..
Okei, elikkä 2 kysymystä:
2. Ajattelin tilata kerralla suuren satsin heraa ja maltoa. Nykyisellä kulutustahdilla lasti kestäisi noin vuoden ajan. Eli säilyykö hera ja malto yleensä näinkin kauan? Parasta ennen päiväyksiä ei voi tarkistaa ennen kuin on ostanut itse tuotteet, joten osaako joku antaa suoralta kädeltä jonkinlaista arviota?
100g BCAA:ta sisältää ~350kcalPaljonko mahtaa olla energiaa keskimäärin, noin, yhdessä aminohappoannoksessa, siis sellaisessa jauho-veteen-sekoitettavassa tai vaikkapa pillereinä nautittavassa?