Muistaakseeni maapähkinät ovat juuri niitä pähkinöitä, mitä kannattaisi välttää. Ja sehän ei edes ole pähkinä, vaan hernekasvi.
mitä helkkarin vikaa maapähkinöissä on?
t: päivittäin kourallisen kiskova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseeni maapähkinät ovat juuri niitä pähkinöitä, mitä kannattaisi välttää. Ja sehän ei edes ole pähkinä, vaan hernekasvi.
mitä helkkarin vikaa maapähkinöissä on?
t: päivittäin kourallisen kiskova
Miksi painoni heittelee niin paljon. Eka oon 1.5kg painavampi ja toisena päivänä 1.5kg laihtunu, vaikka syön omasta mielestäni suht säännöllisesti. Ja syön aina mahan täyteen, ellen oo lähössä treenaamaan.
Miksi painoni heittelee niin paljon. Eka oon 1.5kg painavampi ja toisena päivänä 1.5kg laihtunu, vaikka syön omasta mielestäni suht säännöllisesti. Ja syön aina mahan täyteen, ellen oo lähössä treenaamaan.
Okei, kiitti avusta, itellä on just digitaalivaaka :D on myös sellainen vanha vaaka mutta se on rikki ja näyttää ihan mitä sattuu..
ittellä on käyny usein niin että jos pari kome kertaa menee siihen peräjälkeen niin voi tulokset näyttää ihan mitä tahansa (johtuuko sitten siitä että pattereista alkaa tehot loppuun, tiedä häntä)
joo no mul on sellanen, että jos menee paljain jaloin nii se muka jotenkin näyttää rasvaprosentit yms. :D humpuukkia sanon minä.

edit. ei mitäänAattelin hankkia jotain proteiinijauhoja, joita voisi sekoittaa juomapullon veteen. Tietäisikö joku jotain hyvää ja edullista, jossa on paljon proteiinia? Myydäänkö esim. prismassa sellaisia? Olen nähnyt siellä jotain, myös citymarketeissa.
Itse en tiedä noista sen kummemmin, ja askarruttaa että onko niistä edes paljoonkaan hyötyä? Ruokaa vedän niin paljon kuin napa vetää, että riittääkö se lihasten kasvattamiseen? Haluaisin kuitenkin kehittyä mahdollisimman nopeasti, niin kuin jokainen.![]()
Aattelin hankkia jotain proteiinijauhoja, joita voisi sekoittaa juomapullon veteen. Tietäisikö joku jotain hyvää ja edullista, jossa on paljon proteiinia? Myydäänkö esim. prismassa sellaisia? Olen nähnyt siellä jotain, myös citymarketeissa.
Itse en tiedä noista sen kummemmin, ja askarruttaa että onko niistä edes paljoonkaan hyötyä? Ruokaa vedän niin paljon kuin napa vetää, että riittääkö se lihasten kasvattamiseen? Haluaisin kuitenkin kehittyä mahdollisimman nopeasti, niin kuin jokainen.![]()
Mitäs sanotte tän päivän ruokailuista:
3tonnaria purkkia, http://www.saarioinen.fi/index.asp?...4EE0B74F7F03&tabletarget=data_1&laytmp=07sisa puoltoista pakettii tollasta, 2 rahkaa, puurolautallinen, lihapiirakka ja voipatkonki ja maitoa.
Niin noista BCAA:sta viel sen verran.. Eli voisko joku viisaampi tarkentaa noita määriä. Elis ko. ostamani tuote (3 tabua) sis. 3,3 g bcca:ta, joista L-Leusiinia 1,65g, L-Isoleusiini ja L-Valiini0,825g. Riittäkö tuo määrä vai miten paljon sitä voisi nostaa päivässä. Jos joku viittis vastata. Thanks
Ota rennosti, syö paljon, treenaa järkevästi ja nuku. Se on siinä.
.