Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

cambridge

Onko porukalla kokemuksia cambridgekuurista?
Konsulentti väittää ettei lihakset/voima katoa??
Kalorimääräthän on tosi alhaisia ja proteiinia syödään jonkin verran ja kasviksi 500 gr/päivä.

Mitä mieltä ootte puurosta aamupalalla onko hyvä juttu ja miks ?
Ite aattelin alkaa keitteleen joka aamu.

Ja mitenkäs noi energiajuomat ostin laivalta 24 packin Dynamiittia onko niitä hyvä juoda treenien jälkeen, palautus juoman lisäksi ?

Mitä mieltä ootte puurosta aamupalalla onko hyvä juttu ja miks ?
Ite aattelin alkaa keitteleen joka aamu.

Ja mitenkäs noi energiajuomat ostin laivalta 24 packin Dynamiittia onko niitä hyvä juoda treenien jälkeen, palautus juoman lisäksi ?
Puuro on hyvä hiilarinlähde aamulle, varsinkin kaurapuuro.

Mitä sä sillä energialla enää treenin jälkeen teet? Juo mielummin ennen treeniä, mutta en kyllä ottaisi tavaksi. Ainakaan mitään sokerilitkuja.

Onko kellään kokemusta Estrodexista tms. laillisista estrogeeni"blokkereista" (en tiedä oikeaa termiä), gynoja meinaa pukata ja ajattelin kokeilla että josko auttaisi.. Ja ainakin tuon aineen mainitaan lisäävän "vapaata testosteronin määrää kehossa", onkohan siitä oikeasti hyötyä treenin kannalta vai onko samaa saissea ku tribulus? Jos jollekkin ainesosat jotain sanoo nii tässäpä nämä:
Calcium D-Glucarate 300 mg
Urtica Dioica (Aqueous Ext., Aerial Parts) 120 mg
Diindolemethane (DIM) 100 mg
3,5,4'TriHydroxy-Transstilbene (20% Resaveratrol, 10% Emodin) 50 mg

Oon lukenu että palkkari pitäs sekottaa veteen, mutta miksi Fastin Muscle+ ohjeissa lukee että pitäisi sekoittaa maitoon? Kokeilin kerran veteen, mutta olihan se kauheen makusta. Elikkä onko tosta kuin paljon haittaa jos juo maitoon sekoitettuna?

Kannattaa sekoittaa veteen. Maidossa on rasvaa, joka hidastaa ainakin proteiinin imeytymistä. Jos ei veden kanssa maistu, niin ota maidolla tai unohda palkkarit ja syö kiinteää ruokaa.

Puuro on hyvä hiilarinlähde aamulle, varsinkin kaurapuuro.

Mitä sä sillä energialla enää treenin jälkeen teet? Juo mielummin ennen treeniä, mutta en kyllä ottaisi tavaksi. Ainakaan mitään sokerilitkuja.
Et kai sä elasto oikeesti suositellu just energiajuomia?! Eikö niistä "energia" tule nimenomaan kofeiinista ja tauriinisita, eihän niitä pitäisi ennen salitreeniä ottaa :O

Myydäänkö noita UFS Wheytä ja maltoa missään normaalissa kaupassa? Ainaki Fastin tuotteita tais olla Citymarketissa. Jos ostan pussin wheytä ja maltoa nii mihin kannattaisi sekoittaa? Saako noista veden kanssa mitenkään juotavaa?

Myydäänkö noita UFS Wheytä ja maltoa missään normaalissa kaupassa? Ainaki Fastin tuotteita tais olla Citymarketissa. Jos ostan pussin wheytä ja maltoa nii mihin kannattaisi sekoittaa? Saako noista veden kanssa mitenkään juotavaa?

P-store on minun tietääkseni ainut(varmaan muitakin on) Ufs malto + hera ei maistu oikeen miltään. Eli menee hyvin alas. Siihen kun heittää vielä kreatiinia ja glutaa, niin menee vielä paremmin alas.

Mikähän ois kohtuu halpa palautusjuoma mitä sais ihan kaupasta ostettua? Ei viihtis alkaa tilaileen, kun p-storessaki näytti postikulut olevan 9,5e

e: Fastin muscle+ tosiaan oon käyttäny, mutta vois kokeilla jotain parempaa/halvempaa

Miksi ei kofeiinia ja tauriinia ennen salitreeniä?:wtf::wtf:
Ainakin kofeiini vaikuttaa negatiivisesti salisuorituksiini, mutta entäs Guarana? Mulla on jossain alitajunnassa semmonen käsitys että näitä ei vedetä ennen, eikä jälkeen salin, voi olla että olen väärässä. :)

Back
Ylös Bottom