elasto
Mode
Ihan normaalia ruokaa vaan napaan. Protskua ja hiilaria.Voikos palautusjuoman korvata jollain ihan perus elintarvikkeella/tarvikkeilla? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan normaalia ruokaa vaan napaan. Protskua ja hiilaria.Voikos palautusjuoman korvata jollain ihan perus elintarvikkeella/tarvikkeilla? :/
Puuro on hyvä hiilarinlähde aamulle, varsinkin kaurapuuro.Mitä mieltä ootte puurosta aamupalalla onko hyvä juttu ja miks ?
Ite aattelin alkaa keitteleen joka aamu.
Ja mitenkäs noi energiajuomat ostin laivalta 24 packin Dynamiittia onko niitä hyvä juoda treenien jälkeen, palautus juoman lisäksi ?
Et kai sä elasto oikeesti suositellu just energiajuomia?! Eikö niistä "energia" tule nimenomaan kofeiinista ja tauriinisita, eihän niitä pitäisi ennen salitreeniä ottaa :OPuuro on hyvä hiilarinlähde aamulle, varsinkin kaurapuuro.
Mitä sä sillä energialla enää treenin jälkeen teet? Juo mielummin ennen treeniä, mutta en kyllä ottaisi tavaksi. Ainakaan mitään sokerilitkuja.
Miksi ei kofeiinia ja tauriinia ennen salitreeniä?:wtf::wtf:Et kai sä elasto oikeesti suositellu just energiajuomia?! Eikö niistä "energia" tule nimenomaan kofeiinista ja tauriinisita, eihän niitä pitäisi ennen salitreeniä ottaa :O
Myydäänkö noita UFS Wheytä ja maltoa missään normaalissa kaupassa? Ainaki Fastin tuotteita tais olla Citymarketissa. Jos ostan pussin wheytä ja maltoa nii mihin kannattaisi sekoittaa? Saako noista veden kanssa mitenkään juotavaa?
P-store on minun tietääkseni ainut(varmaan muitakin on) Ufs malto + hera ei maistu oikeen miltään. Eli menee hyvin alas. Siihen kun heittää vielä kreatiinia ja glutaa, niin menee vielä paremmin alas.
http://lmgtfy.com/?q=P-StoreMikä ihmeen P-Store? :D
Ainakin kofeiini vaikuttaa negatiivisesti salisuorituksiini, mutta entäs Guarana? Mulla on jossain alitajunnassa semmonen käsitys että näitä ei vedetä ennen, eikä jälkeen salin, voi olla että olen väärässä.Miksi ei kofeiinia ja tauriinia ennen salitreeniä?:wtf::wtf: