Sanokaas, olen nyt alkanut käymään salilla parin vuoden tauon jälkeen. Aloitusmitat oli 184/85. En ollut "läskissä" kunnossa, ehkä hieman pientä mahaa näkyvillä.
Olen nyt tuolla Starting Strengh- ohjelmalla vähän yli kuukauden reenannut. Syönyt olen suunnilleen näin:
Aamulla pirtelö -> 2dl kaurahiutale + 3dl maito + ehrmann + banaani + marjoja + 0,5 dl hera + vitamiini pilleri
Salille ja palkkari
Lounas 2-3 kanafilettä (n. 300-400g) + pastaa puoli lautasellista
Välipala: Silloin tällöin n. 2-3krt viikossa sama kuin aamupala, muuten jotain leipää / rahkaa + maitoo
Päivällinen yleensä jauhelihasta (n.250g) / kanasta (2-3 filettä) + pastaa / perunaa.
Illalla: Ehrmann + banaani + marjoja
Nyt on paino noussut n. 3.5kg reippaan kuukauden aikana. Liian paljon? Lihastahan tästä on maksimissaan 1kg. Tulokset ovat nousseet ihan hyvin. Ainoa vittumainen puoli, että pötsikin on kasvanut jonkin verran. Toki ryhti sun muut ovat parantuneet ja varmasti lihaksetkin, mutta silti.. Jos jatkan tällä ruokavaliolla niin olenko jonkun parin kuulauden päästä +90kg reippaasti? Voiko tohon painonnousuun vaikuttaa se paljonkin, että joskus iltapala on ollut jopa lämminruoka tai että olen syönyt päivällisen vasta myöhään illalla? Vai onko toi nousu ihan normaalia? Toki kerran vai pari olen jotain pitsa/hampurilaismättöä vetänyt mutta en todellakaan paljoa.