Noh noh. Ensinnäkin kun olen vasta aivan vasta-alkaja bodailussa niin kaikki makrojen yms. miettimiset ovat vain uteliaan kyselyitä, en ole tiennyt että mikä on järkevää ja mikä ei niin mikäs siinä jos kyselen. Nyt olen oppinut että paskat kaikesta hifistelystä, rankkaa treeniä ja hyvää perusruokaa niin perkeleesti. Jos jossain kysyn ojentajista, niin mietin vain näitä asioita, ei se tarkoita että olisin joku pelle hifistelijä joka luulee kasvavansa Colemaniksi päivässä tekemällä jonkun hienon liikkeen ja syömällä 87823923,364g proteiinia!
On ymmärrettävää että hermostutte nirsoudestani, itseänikin vituttaa moni ininä. Pelastaakseni pelin minun on kai kerrottava pari juttua, vaikka meneekin suorastaan offfoorumiksi. Kotosalta nähkääs löytyy jos jonkinmoista mielenvikaa, omalle kohdalle on sattunut äidin puolelta tullut neuroottisuus, konkreettisena esimerkkinä esimerkiksi jo useamman vuoden jatkunut kuulosuojaimet päässä syöminen ikävien syömisäänien välttämiseksi! Jottei nyt aivan angstaamiseksi mene, niin lopetanpa tähän, mutta sanon sen, että ei voi mitään sille että olen aivan saatanan tarkka monista asioista, pyydän että ettette tartu sellaisiin seikkoihin. En ole sellaisessa nirso mihin tällainen neuroottisuus ei vaikuta, kävelen vaikka paskassa alasti kolmenkymmenen asteen pakkasessa mutta mässytystä en siedä ja kouluruokaa en syö.
Noniin noniin, eipä nyt enempää tämmöisiä. Enhän minä tänne rekisteröitynyt kertomaan itsestäni vaan kyselemään bodausvinkkejä!