[mod]Ei linkitellä muihin kauppoihin.[/mod]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedä se laiva reissu vaan läpi ja mässäile niin perkeleesti. Sitten jatkat sitä dieettiä taas vanhaan malliin. Niin itse ainakin homman hoitaisin.Oon tässä koittanut diettailla, tällä hetkellä kalorit n. 2000/vrk. Loppuviikosta on laivareissu tiedossa, jolloin kalorimäärät tietenkin räjähtää jonnekin taivaisiin. (Buffet ) Kumpi olisi parempi vaihtoehto, vetää laivareissu ja palailla sen jälkeen tuohon 2000kcal-tahtiin, vai reissun jälkeen joksikin aikaa laskea kalorit <2000 jotta joku N:n päivän keskiarvo olisi kuitenkin tuo 2000? Vai jokin kolmas tapa?

Riippuu toki mihin tarkotukseen sie sitä heraa käytäthei
paljon on hyvä laittaa kaakaojauhetta maustamattomaan heraan per 100gr.?
kokemuksia?
ei viittis uutta threadia laittaa tästä joten vastailkaa jos kokemuksia![]()

hei
paljon on hyvä laittaa kaakaojauhetta maustamattomaan heraan per 100gr.?
kokemuksia?
ei viittis uutta threadia laittaa tästä joten vastailkaa jos kokemuksia![]()
Riippuu toki mihin tarkotukseen sie sitä heraa käytät![]()

No kyllä sitä muutaman ruokalusikallisen joutuu laittamaan, aika mautontahan se on. Kyseessä siis oletettavasti oikea kaakaojauhe, eikä mikään o´boy tahi vastaava kaakaojuomajauhe?

mutta asiaan onko kellään kokemusta niistä prot-topin tuotteista?Viittiskö joku katsoa lävitse laatimani ruokavalion, jos vaikka siinä olis jotain suurtakin vikaa.
Kysyin tätä jo joskus, mutta ei oikein tullut vastauksia kunnolla. Että mitä kaakaojauhetta suosittelisitte? Hinta-laatu-suhteeltaan? Ja ihan vaan palkkariin mausteeksi olen hommaamassa.

Niinpä, en kyllä itekkää käsitä, mut päätin kuitenki varmistaa tietämättömänä.Mitä haittavaikutuksia siitä nyt olis?
Ite käytän päivittäin ufs whey sekotettuna maitoon.
Kai sitä voi sitte alkaa maitoon ja kaakaoseen mixaamaan että sais vähän makuakin.