Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Oon tässä koittanut diettailla, tällä hetkellä kalorit n. 2000/vrk. Loppuviikosta on laivareissu tiedossa, jolloin kalorimäärät tietenkin räjähtää jonnekin taivaisiin. (Buffet ) Kumpi olisi parempi vaihtoehto, vetää laivareissu ja palailla sen jälkeen tuohon 2000kcal-tahtiin, vai reissun jälkeen joksikin aikaa laskea kalorit <2000 jotta joku N:n päivän keskiarvo olisi kuitenkin tuo 2000? Vai jokin kolmas tapa?
Vedä se laiva reissu vaan läpi ja mässäile niin perkeleesti. Sitten jatkat sitä dieettiä taas vanhaan malliin. Niin itse ainakin homman hoitaisin. :)

hei

paljon on hyvä laittaa kaakaojauhetta maustamattomaan heraan per 100gr.?
kokemuksia?

ei viittis uutta threadia laittaa tästä joten vastailkaa jos kokemuksia :)

hei

paljon on hyvä laittaa kaakaojauhetta maustamattomaan heraan per 100gr.?
kokemuksia?

ei viittis uutta threadia laittaa tästä joten vastailkaa jos kokemuksia :)

No kyllä sitä muutaman ruokalusikallisen joutuu laittamaan, aika mautontahan se on. Kyseessä siis oletettavasti oikea kaakaojauhe, eikä mikään o´boy tahi vastaava kaakaojuomajauhe?

Riippuu toki mihin tarkotukseen sie sitä heraa käytät :)

päivittäiseksi proteiinilisäksi= välipalaksi:)

No kyllä sitä muutaman ruokalusikallisen joutuu laittamaan, aika mautontahan se on. Kyseessä siis oletettavasti oikea kaakaojauhe, eikä mikään o´boy tahi vastaava kaakaojuomajauhe?

juu sen haulla "varmistin" että kaakaojauhe, ei kaakaojuoma.:)

Viittiskö joku katsoa lävitse laatimani ruokavalion, jos vaikka siinä olis jotain suurtakin vikaa.

Mitä lihaa sä oikein syöt kun 50 grammassa on 20,3 g protskua ja 12 g rasvaa, vai onko siinä typo?

Jotain tuoretta lisäisin tohon vaikka otatkin vitamiinit purkista.

Kysyin tätä jo joskus, mutta ei oikein tullut vastauksia kunnolla. Että mitä kaakaojauhetta suosittelisitte? Hinta-laatu-suhteeltaan? Ja ihan vaan palkkariin mausteeksi olen hommaamassa.

Kysyin tätä jo joskus, mutta ei oikein tullut vastauksia kunnolla. Että mitä kaakaojauhetta suosittelisitte? Hinta-laatu-suhteeltaan? Ja ihan vaan palkkariin mausteeksi olen hommaamassa.

Ite oon aina käyttäny lidlin sitä keltasessa purnukassa olevaa. Ei ole kallis ja maistuu hyvälle, suosittelen.

Suurin tonnikalan proteiinipitoisuus ?/100g?

Juu, tuli tälläinen asia mieleen, että mikä on suurin tonnokalan proteiinipitoisuus minkä tiedätte?

Rainbow tonnikalaa vedessä taisi olla 23-24g/100g

Extran tonnikalaa vedessä 20g/100g

Tiedättekö vielä suurempia pitoisuuksia?

Kiitos jo etukäteen :hyper:

Purkeissa ilmoitetaan valutetun tonnikalan paino, joten kun kerrot sen 24g:lla pitäisi sinulla olla purkin proteiinipitoisuus.
Kannattaa laskea se näin, koska purkkien sisällöissä on eroja.

Mites on ton proteiinijauheen sekotuksen kans? Oon käyttäny tähän mennes vettä, mut maitoaki vois kokeilla. Pari tyyppiä sanonu että siitä on haittaa, ja pari sanonu että ei tuu mitään haittavaikutuksia? mites se nyt niinku oikeen on ku oon aika hämilläni? :nolo:

Back
Ylös Bottom