Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, illalla olisi parempi syödä enempi vain rasvaa ja proteiinia. Hiilarit kannattaa ajottaa suurimmalta osin aamuun ja treenin jälkeen, eli niitä voi syödä pitkin päivää, mutta ainakin viimiseltä aterialta jättäisin hiilarit kokonaan pois. Yöllä et lihaksille tarvitse polttoainetta(hiilihydraattia), koska kulutus on silloin todella pieni. Sen sijaan proteiinia on hyvä saada juuri ennen nukkumaanmenoa, jotta lihaksilla on rakennusainetta yölläkin kun nukut ja palaudut. Rasva hidastaa proteiinin imeytymistä joten se on todella hyvä lisä illalla.Perkele kun heti alkaa tuloksia näkymään niin sairastun... kuumetta, oksentelua ja ripulointia. Tiedän että pitää sairastaa sairastamiset pois mutta kun pääsi juuri sellaiseen vireeseenkin... Mutta mitä tuumaatte tälläisestä aamupalasta: 250g ehramia ja 200g jugurttia sekaisin ja päällisiksi vielä banaani... Entäpä iltapalaksi? Yleensä olen tottunut syömään melko hiilihydraatti pitoista esim ruisleipää, jugurttia ja banaania. Vaihdanko enemmän proteiini pitoiseen vai kannattaako jatkaa samalla linjalla?... Yleensä tahtoo tulla proteiinit aamulla ja päivällä ja iltaa kohti enemmän hiilihydraatteja ja vähemmän protskuja mutta jostain luin että kannattaa tehdä juuri päinvastoin... että aamulla prodet ja illalla hiilarit. Onko näin?
Perkele kun heti alkaa tuloksia näkymään niin sairastun... kuumetta, oksentelua ja ripulointia. Tiedän että pitää sairastaa sairastamiset pois mutta kun pääsi juuri sellaiseen vireeseenkin... Mutta mitä tuumaatte tälläisestä aamupalasta: 250g ehramia ja 200g jugurttia sekaisin ja päällisiksi vielä banaani... Entäpä iltapalaksi? Yleensä olen tottunut syömään melko hiilihydraatti pitoista esim ruisleipää, jugurttia ja banaania. Vaihdanko enemmän proteiini pitoiseen vai kannattaako jatkaa samalla linjalla?... Yleensä tahtoo tulla proteiinit aamulla ja päivällä ja iltaa kohti enemmän hiilihydraatteja ja vähemmän protskuja mutta jostain luin että kannattaa tehdä juuri päinvastoin... että aamulla prodet ja illalla hiilarit. Onko näin?

Mikä olisi jotain rasvaista ja proteiinipitoista, mutta vähähiilihydraattista ruokaa?
P-storen maustamaton on edullisinta mihin oon ite törmänny. Maustetuissa toi edullisuus kannattais suhteuttaa siihen makuun. Onhan sitä vaikka minkälaisia yritelmiä, jotka ovat sieltä halvimmasta päästä, mutta maistuvat pahemmalle kun maustamaton.
Varmaan UFS Whey, vois kuvitella.
Kelpaako treenien jälkeen pelkkä proteiinipatukka?
Go4fitin Xtreme Sports Nutritionin XTREME WHEY on vielä edullisempaa.P-storen maustamaton on edullisinta mihin oon ite törmänny.