Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. ja tosiaan tarkotus ois kasvaa toki kun pituutta on se 177 ja paino ny n.70kg. ihmettelen vaan kun 2700+ olin suht kiree ja paino ei noussu oikeen. mut nyt sit yhn 4 päivän aikana ja jälkeen hyppäs oikeen kunnolla ja tuntuu et se näkyy. palaakohan tää ny normaaliin ku palautuu päivä järj vaikka yön kunnolla(eihän tolla 2400kcalillakaan entinen 109kilonen pärjää;)) vai vejinkö oikeesti 4 päivän aikan sen 28000 plus kaloria ja ny kärin seuraukset! näänhän mä tuloksen viikon päästä ja näin on ollu ennenkin et yks kaks pöhötyn ja sit vaan yks kaks taas on "kireempi" vaikka jopa lisäis safkaamista.. aattelin vaan t jos jollain ois samoja kokemuksia ja tietäs mistä vois johtuu ja miten välttää? pitäs varmaan vaan syyä tasasesti ja paljo ku liikkuu.. ja eikös toi jakauma ookkaan jees jos 35/40/25 vai? nälkää en ainakaan haluis kärsiä ja siks kattelenkin viikon 2700+ lla ja jos käy niinku ennenkin ei paino ainakaan nousis jos taas nousee niin sit on katottava t kulutanko oikeesti nii vähä..Hitaita. Etsippä itse lisää. LAKTOOSI eli MAITOSOKERI. Glykeeminen indeksi (GI)Minkälaisia ovat maidosta saadut hiilarit, nopeita vai hitaita?
Mulla on seuraavanlaisia tuotteita ja haluaisin tietää otanko niitä "oikein" eli saisin parhaan hyödyn niistä.
1.100% protskua oleva palautusjuoma
2.Perus palautusjuoma p45g hh38g/ per 100g
3.Hera isolaatti
4.Malto
-Heti reenin lopuksi olen ottanut 40g (1.).
-Noin 0.5-1h reenin jälkeen 80g (2.)
-Ja heraa tulee töissä juotua parit drinksut ihan vaan protskulisänä.
-Malton pussi on vielä avaamaton.
Eli kaikki vinkit ja ohjeet tervetulleita!!
Mulla on seuraavanlaisia tuotteita ja haluaisin tietää otanko niitä "oikein" eli saisin parhaan hyödyn niistä.
1.100% protskua oleva palautusjuoma
2.Perus palautusjuoma p45g hh38g/ per 100g
3.Hera isolaatti
4.Malto
-Heti reenin lopuksi olen ottanut 40g (1.).
-Noin 0.5-1h reenin jälkeen 80g (2.)
-Ja heraa tulee töissä juotua parit drinksut ihan vaan protskulisänä.
-Malton pussi on vielä avaamaton.
Eli kaikki vinkit ja ohjeet tervetulleita!!
yllätyin suuresti kun katsoin kuinka hemmetisti juustossa on proteiinia?!?!?!
Joka päivä oppii jotakin uutta. ;)yllätyin suuresti kun katsoin kuinka hemmetisti juustossa on proteiinia?!?!?!
![]()
Näin on, heraproteiinihan tehdään juustosta... Rasvaakin niissä on usein aika paljon. Raejuusto on kyllä hyvä, koska se on todella rasvaton. Joku Polar 5% menee myös jos enempi tykkää juustoa popsia.yllätyin suuresti kun katsoin kuinka hemmetisti juustossa on proteiinia?!?!?!
![]()
Mikä olisi helppo, hyvänmakuinen ja ravinteikas lämmin ruoka jonka aina kouluruoan ohella jaksaisi laittaa ?
Olen aika tarkka ruokani suhteen, valmisruoista löydän yleensä jotakin mikä vie ruokahalut. Inhoan tiskausta. :lol2:
niin näitä 5 % rasvasia juustoja löytyy, ja niitä menee leivillä aika paljoNäin on, heraproteiinihan tehdään juustosta... Rasvaakin niissä on usein aika paljon. Raejuusto on kyllä hyvä, koska se on todella rasvaton. Joku Polar 5% menee myös jos enempi tykkää juustoa popsia.
Mistä löytyis hyvä kalorilaskuri, kun toi kalorilaskuri.fi taitaa nykyään olla maksullinen?