taivaskäsi
VIP
voit välipalana ottaa. Lisää vähän rypsäriä niin ei imeydy niin nopeasti jos välipalana otat. Wheytä voit ottaa myös lisäprodeksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon nyt käynyt punttiksella vuoden ja nyt ois tarkoitus mennä dietille. Voitteko sanoa mielipiteenne minun ruokavaliosta. 

näyttää aika hyvältä, mutta lisäisin pikkaisen hiilihydraattien määrää jos aiot vielä salilla käydä meinaan tulee muuten aika tukala dieetti......
näyttää aika hyvältä, mutta lisäisin pikkaisen hiilihydraattien määrää jos aiot vielä salilla käydä meinaan tulee muuten aika tukala dieetti.
kalori määrä on hyvä noin 2700-2800 kcal

Ostin p-storesta niitä halppisjauhoja palautusjuoman tekemiseen.Eli hera, malto ja krea.Missä suhteessa laitan mitäkin sheikkeriin ja paljon vettä? Tavoitteena hyvä palautusjuoma![]()
Mä oon ainakin eka laittanu Ehrmanniin jotain funlightiä tai mehukeittoa ja sekottanu jolloin siitä tulee vähän jogurtin tapasta mössöä. Sitten vaan kaurahiutaleita sekaan sellasenaan niin sehän on vähän ku mysliä. Mulla ainakin uppoo ihan nätisti.Olen lukenut juttuja, että jengi täällä pistää maitorahkaan kaurahiutaleita aamupalalla.
Pistättekö pelkiltään kaurahiutaleet maitorahkaan?Nimittäin maku voi jäädä aika kauheaksi vai millä systeemillä?
Niitä pistellään myös ihan veden kanssaOlen lukenut juttuja, että jengi täällä pistää maitorahkaan kaurahiutaleita aamupalalla.
Pistättekö pelkiltään kaurahiutaleet maitorahkaan?Nimittäin maku voi jäädä aika kauheaksi vai millä systeemillä?
. Jos katot tarkemmin finellin ainesosaluetteloa niin siellä lukee ruoanvalmistusrasva.Osaako joku sanoa miksi jokapaikassa ilmoitetaan, että paistetussa kananmunassa on enemmän kaloreita kuin keitetyssä? (fineli, kalorilaskuri) Pitääkö paikkansa, vaikka paistaisi ilman lisättyä rasvaa?
Eikö tälläinen ruokamäärä ole vielä lähellekkään riittävä? Fineli väittää kaloreiksi noin 2000-2500kcal
En ihan tarkkaan osannut laskea.
Aamupala: 1,5dl kaurahiutaleita ja 0,5l maitoa
välipala: reissumies, jossa välissä kinkkua, juustoa, kananmuna ja salaatteja juomaksi kahvia
päiväruoka: Hunajamarinoitua kanaa ja paketti nuudelia + 0,5l maitoa
Välipala: ehrman purkki ja ananasmurskapurkki omassa liemessä
iltaruoka: makaroonilaatikkoa ''kahden kaurallisen verran'' ja kasviksia kourallinen.Juomaksi 0,5l maitoa
iltapala:rahkaa ja ananasta