Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä onko tästä keskusteltu aiemmin, mutta kysytään kumminki...
http://www.bodytweaking.com/2006/03/06/tuna-and-water-diet/
Elikkäs, kyseessä on tonnikala ja vesi-dieetti, onko kukaan täältä testannu ja toimiiko tuo miten?
Olen 17v poika/mies mitat 184/76 ja salilla käyty noin puoli vuotta nykyään n 3 krt viikossa.
Olen alkanut pitää kirjaa syömisistä niin saan kalorit ppidettyä nykyään noin 3000-4000 eli plussalla kuitenkin. Proteiinia tulee n 130-180.
Treenin jälkeen olen yleensä jonkun banaanin vetänyt. Palkkareista en ole oikein selvillä, voiko niitä korvata "normaalilla" ravinnolla? Tai miltä kuulostaa banaani + joku proteiinipatukka treenin jälkeen?
E: massaa siis haetaan
En tiiä oikee missä kysyisin mut kysyn ny tääl eli riittääkö vai onko liikaa 2500 kcal päivässä ja toho päälle sit sali päivin palkkari? Tarkotus ois pysyy suht kireenä eli ei mitää himo mahaa oo tarkotus kerätä.Puntilla käyn 4x viikos 2 jakoisella ja pituutta on 175cm ja painoa 70kg
Olen 17v poika/mies mitat 184/76 ja salilla käyty noin puoli vuotta nykyään n 3 krt viikossa.
Olen alkanut pitää kirjaa syömisistä niin saan kalorit ppidettyä nykyään noin 3000-4000 eli plussalla kuitenkin. Proteiinia tulee n 130-180.
Treenin jälkeen olen yleensä jonkun banaanin vetänyt. Palkkareista en ole oikein selvillä, voiko niitä korvata "normaalilla" ravinnolla? Tai miltä kuulostaa banaani + joku proteiinipatukka treenin jälkeen?
E: massaa siis haetaan
En edes jaksa tsekata kyseitä sivustoa...tonnikala & vesi-dietti. Kuulostaako se susta hyvältä? Missäs on kaikki kuidut, vitamiinit ja hivenaineet ym...
Kyllä tossa ohjeessa ainakin käsketään ottamaan myös vitamiineja koko ajan, nimenomaan johtuen siitä että tunassa ei sitä tarpeeksi oo. Ja eihän tuo kestä kuin 3 päivää, tuskin siinä ajassa nii hirveitä vahinkoja tapahtuu?
Elikkäs, kyseessä on tonnikala ja vesi-dieetti, onko kukaan täältä testannu ja toimiiko tuo miten?
. En jaksa selitellä turhia mun elämästä. Kaikessa yksinkertaisuudessa saako proteiinia ostettua jossain muodossa ja mielummin haluaisin myös omia kokemuksia kuulla teiltä. Ja onko se ostettu prote yhtä "hyvää" kuin ruuasta vai voiko se edes huonompaa ollakkaan. Heipä hei vaan. Sellasta kysyisin, että mikä ois hyvä lisäravinne joka sisältäis proteiinia. Huomasin et saan syödä oksennukseen asti et saisin päivän proteiini suositukset. En jaksa selitellä turhia mun elämästä. Kaikessa yksinkertaisuudessa saako proteiinia ostettua jossain muodossa ja mielummin haluaisin myös omia kokemuksia kuulla teiltä. Ja onko se ostettu prote yhtä "hyvää" kuin ruuasta vai voiko se edes huonompaa ollakkaan.