Miten liikun:
- Epäsäännöllinen 3-vuorotyö jonka aikana liikun kävellen muutaman kilometrin
- Vähintään 1krt, yleensä 2krt päivässä 1h kevyt kävelylenkki koirien kanssa
- Kuntosali 2-jakoisella ohjelmalla 3-5krt viikossa (on kova reeni AINA. Monesti vedän failureen, erityisesti olkapäät, hauikset ja ojentajat)
Eli tulee liikuttua ihan mukavasti. Nykyään en katso yhtään mitä ja kuinka paljon työnnän kurkusta alas. Kaikki menee. Luonnollisesti syön proteiinipitoista safkaa (liha, kana, kala, rahka, proteiinisheikit jne.) Paino ei juurikaan nouse, ja jos nousee niin TODELLA HITAASTI. Uskallan olettaa, että tästä pienestä painonnoususta ei kovinkaan paljon ole rasvaa.
Pidän itseäni laihana vaikka emäntä aina vittuileekin mun mahasta :D Haluaisin kasvaa... en jaksa välittää enää eukon vittuilusta. Olen sille sanonu, että rapatessa roiskuu ja läskiäkin tulee jos haluaa kasvaa, mutta sulatellaan ne sitten pois vaikka ennen kesää.
Nyt se varsinainen asia: Ajattelin massanlisääjää hankkia. Esim. Mutant Mass kuulostais melko hyvältä, arvosteluiden perusteella. Paljonko voisin olettaa, että kyseinen tuote toisi läskiä mun runkoon tuollaisella liikuntamäärällä josta mainitsin alussa? Eihän se haittaa vaikka fläskiä tulisikin, jos saisi tartutettua edes yhdenkään kilon lihasta ennen kesää. Olen 165cm pitkä ja painan tällä hetkellä n. 68kg aamuisin. Salilla olen käynyt 2012 toukokuusta lähtien. Lihaa on tullut jonkin verran, mutta viimeaikoina on herännyt epäilys, että jos olisi kalorit ollut kohdillaan alusta lähtien niin voisin olla mahdollisesti jo 75kg, ehkä lähempänä 80kg?
Voiko sitä ylipäänsäkkään "ennustaa" että mikä mahtanee olla lihas/läski -suhde?