Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ois hyvä palkkari maitoallergiselle? Eli maitoproteiinit ei käy.
Rasvaliukoiset vitamiinit tarvitsevat rasvaa imeytyäkseen, mutta kuinka paljon? riittääkö 2dl kaurahiutaleiden hyvät rasvat siihen? Monivitamiinit otan aamusta, jolloin rasvaa ei suositella käytettävän. Tähän mennessä olen lorauttanut lusikallisen verran öljyä rahka/kaurahiutale sörsseliin.
Pudottelin painoa alkuvuodesta muutaman kilon ihan perus -500 kcal -systeemillä. Paino tippuikin ihan kivuttomasti ja sitten toukokuussa palasin normaalin ruokailun pariin. Eli aloin syödä taas suurinpiirtein sen verran kuin kulutankin. Tuntuu kuitenkin, että olen lihonut nyt kun aloin syömään normaalisti :/ Tai ainakin nesteitä on kertynyt kroppaan. Onko normaalia ja tasoittuuko tämä tästä?
Paino laskee itselläni ekojen päivien aikana dieetillä jo muutaman kilon, niin yllättäen nämä kilot tulevat heti takaisin kun plussille mennään. Eli normaali ilmiö, nesteiden poistuminen.
Huomenna joutus työntakia jättämään ruokatunnin pois eli joudun ottamaan eväät mukaan joten millä eväillä olis hyvä korvata normi lounas?
Riippuu, onko käytettävissä jääkaappia vai ei. Jos on, vaikka purkki raejuustoa, kylkiäisenä täys/kokojyväleipää, jonka väliin reilusti jotaan leikettä ja vieläkin reilummin vihanneksia.
Massilta saa ainakin edullista maustamatonta/laktoositonta prodee.
Olen dieetillä ja painonpudotus siis tavoitteena. Haittaako painonpudotusta jos saan itseeni suht paljon rasvaa jos kuitenkin kalorit ovat miinuksella? Eli palaako rasva vai mitä täh? Proteiinipuolen pitäisi olla kunnossa, niitä tulee melkein 2g per painokilo.
onko kokemusta :Dettei maistuis ihan vehkeeltä?