Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Milloin kreatiini kuuluu ottaa? Itse olen nyt ottanut tuon latausjakson jälkeen palautusjuomassa 10g/treeni kerta. Nyt kuulin kaverilta että olisi kuullemma viisaampaa ottaa ennen treeniä 5g ja treenin jälkeen 5g. Kumpi nyt sitten olisi parempi? 3 kertaa viikossa käyn salilla (ma,ke,pe) niin eihän kreatiinia kuulu ottaa välipäivinä vai kuuluuko?

Milloin kreatiini kuuluu ottaa? Itse olen nyt ottanut tuon latausjakson jälkeen palautusjuomassa 10g/treeni kerta. Nyt kuulin kaverilta että olisi kuullemma viisaampaa ottaa ennen treeniä 5g ja treenin jälkeen 5g. Kumpi nyt sitten olisi parempi? 3 kertaa viikossa käyn salilla (ma,ke,pe) niin eihän kreatiinia kuulu ottaa välipäivinä vai kuuluuko?

Eikös ne ohjeet lue siinä purkin kyljessä?

mulla ainakin lukee 5-10g/päivä, 5g ennen ja 5g jälkeen treenin, jos vaan oikein muistan.

Alkuun tankkausjaksolla 5g 4*päivässä.

Terve! Onko krea välttämätön välipäivinä? Käytän palkkarina fastin htr:ää, jossa on krea mukana, eli kannattaako ostaa vielä krea erikseen ,ja ottaa se myös välipäivinä?

Terve! Onko krea välttämätön välipäivinä? Käytän palkkarina fastin htr:ää, jossa on krea mukana, eli kannattaako ostaa vielä krea erikseen ,ja ottaa se myös välipäivinä?
Ei ole välttämätöntä, voit ottaa kreatiinia vain palautusjuomassa.

Lisäksi tossa ylhäällä on toi "Search this thread" -nappi josta toi tieto löytyy esim. sanalla "ruokalusikallinen" alle minuutin selaamisella.

Myös Finelin ruokakori on ihan kätevä tollasten selvittelemiseen. Sieltä löytyy useimmista ruoka-aineista desin, ruokalusikan, teelusikan yms. painot.

140p, 230 hh, 70 r ja kaloreita tuli n. 2500, mutta kuitenkin ollaan vielä vähän miinuksella. Voiko tässä tilanteessa ihan hyvin vain ottaa puuttuvat kalorit rypsiöljystä, kun proteiiniakin tulee 2gx rasvaton paino?

140p, 230 hh, 70 r ja kaloreita tuli n. 2500, mutta kuitenkin ollaan vielä vähän miinuksella. Voiko tässä tilanteessa ihan hyvin vain ottaa puuttuvat kalorit rypsiöljystä, kun proteiiniakin tulee 2gx rasvaton paino?

Hiilareita ja tarvittaessa protskua lisää. Rasvaa alkaa olee jo aika riittävästi noihin kaloreihin suhteutettuna.

Back
Ylös Bottom