Siitä haihtuu vettä. Vaikka jos siinä on rakaana proteiinia 20g/100g niin paistettuna 25g/100g.
Nytpähän ainakin osaan merkitä kalorit oikein, hyvä minä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä haihtuu vettä. Vaikka jos siinä on rakaana proteiinia 20g/100g niin paistettuna 25g/100g.
Milloin kreatiini kuuluu ottaa? Itse olen nyt ottanut tuon latausjakson jälkeen palautusjuomassa 10g/treeni kerta. Nyt kuulin kaverilta että olisi kuullemma viisaampaa ottaa ennen treeniä 5g ja treenin jälkeen 5g. Kumpi nyt sitten olisi parempi? 3 kertaa viikossa käyn salilla (ma,ke,pe) niin eihän kreatiinia kuulu ottaa välipäivinä vai kuuluuko?
Varmaan siihen että saat tarpeeksi vitamiineja, hivenaineita, kuitua yms.mihin se perustuu että "kasviksia puoli kiloa paivassa" ?
Ei ole. Palautusjuoma on lähinnä tarpeellisin jos ravinto on jo muuten kunnossa.Onks nää kaikki jauheet sun muut edes tarpeellisia jos syö hyvin joka päivä ja monipuolisesti?
Ei ole välttämätöntä, voit ottaa kreatiinia vain palautusjuomassa.Terve! Onko krea välttämätön välipäivinä? Käytän palkkarina fastin htr:ää, jossa on krea mukana, eli kannattaako ostaa vielä krea erikseen ,ja ottaa se myös välipäivinä?
Kuinka monta grammaa painaa ruokalusikallinen rypsiöljyä?
Riippuu lusikasta. 7-15g

Lisäksi tossa ylhäällä on toi "Search this thread" -nappi josta toi tieto löytyy esim. sanalla "ruokalusikallinen" alle minuutin selaamisella.
Puhutaanko nyt kuivasta vai keitetystä tuotteesta? Ja riippuu tietenkin minkälaista makaronia. Yleensä tollaset tuppaa vielä lukemaan siinä pussin/paketin kyljessä.Kuinka monta grammaa on desissä riisiä? Entä makaronia?
140p, 230 hh, 70 r ja kaloreita tuli n. 2500, mutta kuitenkin ollaan vielä vähän miinuksella. Voiko tässä tilanteessa ihan hyvin vain ottaa puuttuvat kalorit rypsiöljystä, kun proteiiniakin tulee 2gx rasvaton paino?