Ravinto-ohjelma + lisäravinteet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
45
Moi!

Ekaa viestiä kirjoitan tänne palstalle, eli asia olisi seuraavanlainen:
Harjoitus ohjelma minulla on ja sen olen ihan hyväksi todennut, ainut ongelma minulla on ollut ruokapuoli eli millä kasvaisin isommaksi ja mitä proteiineja käyttäisin, eli siihen kaipaisin ohjetta ravintogurulta :thumbs:

Voisiko joku nähdä sen verran vaivaa että laittaisi mulle ruokapuolen kondikseen ja siihen vielä proteiinit millä saan massaa ja lihasta aikaiseksi.
Tarkoitus on alkaa panostamaan todella paljon lajiin ja nyt puhun siis pelkästään kehonrakennuksesta en painonnostosta.

Kiitoksia etukäteen jo kaikille vastanneille. :)

Flex Wheeler :kippis1:

Ps. Onko kukaan kuullut Marko Savolaisesta mitään? En ole kuullut äijästä sitten -01 jälkeen mitään...

Faqqia ja foorumin selailua...

Mutta tosiaan porukka vois pistää unelmaruokavalion natutreenarille. Sellanen ihan ultimate-satsi päivän aterioille jos olisi todella aikaa (ja rahaa) omistautua lajille enemmän kuin tosissaan! Olis mielenkiintoista nähdä, että mikä olis päivän aterioiden sisältö ja ajotus...

moppe sanoi:
Faqqia ja foorumin selailua...

Mutta tosiaan porukka vois pistää unelmaruokavalion natutreenarille. Sellanen ihan ultimate-satsi päivän aterioille jos olisi todella aikaa (ja rahaa) omistautua lajille enemmän kuin tosissaan! Olis mielenkiintoista nähdä, että mikä olis päivän aterioiden sisältö ja ajotus...

Mahdotonta mitään ultimate-satsia laittaa, koska ihmiset reagoivat erilailla eri ruoka-aineisiin, hiilihydraatteihin, kaloreihin jne jne. Jos olisi yksi "perfect" ruokavalio niin kaikki vähänkään panostavat luultavasti söisivät niin (vähän sama juttu kuin treeniohjelmissa)..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom