Rasvaprosentin mittauspihdit?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Climber
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
16.5.2002
Viestejä
143
Onkos tietoo mistä sais tollaset pihdit? Turun alueelta voisin hakee tai muualta tilata. Koitin kerran sitä Omronin mittaria, joka väitti 7,2 % ja peilistä on helppo nähdä, että en oo kyllä lähelläkään tota?

Kiittäen
*J
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pihdit

Tere
Jos meinaat ihan "manuaalisia" pihtejä rasvanmittaukseen niin sellaiset saisit minulta hintaan 10€.

Eli ei mitään eletroniikkaa. Lemmenkahvoihin pihdit kiinni ja mittari ilmoittaa kuink monta milliä (tai senttiä:p ) väliin jää.
Mukana pieni ohjevihko josta selviää mittauskohdat.

Maksoin suurinpiirtein tuon summan niistä itsekkin ,ovat vaan jääneet paria mittausta lukuun ottamatta hyllylle makoilee :mad:

tilille maksu ja paketti matkaan, Taitaa 3.5 olla kulut ellei mene tavallisena kirjeenä?

anyway, jos kiinnostaa niin ilmoita
 
Minultakin löytyy sellaiset pihdit, mutta en oikein usko sen antamaan tulokseen. Viime kesäkin, jolloin olin kyllä tiukassa kunnossa, rasvaprosentti olisi ollut jotain 5 tai alle. Tuskinpa kuitenkaan ihan niin pieni prosentti todellisuudessa oli. Ohjekirjan mukaan mittaus suoritetaan vain vyötäröltä, joka sekin vähentää tuloksen uskottavuutta. Eli jos jollakin olisi pihdit ja niihin ohjekirja, voisi vähän laittaa tietoa mittauksesta. Eli mittauskohdat ja minkälaiset rasvat milläkin tuloksella.
 
4-osaisessa mittauksessa on mittauskohtina ojentaja, hauis, vatsanahka ja jenkkakahva/selän nahka. Pihdit todellakin antaa täysin eri lukeman, mitä Omronin puristettava sähkömittari.
 
joo

Joo, en mä oo itsekään ihan varma ton menetelmän tarkkuudesta. Omalla kohdalla ideana onkin saada yksi mittaus-tulos ekaksi ja sitten muutoksia seuraamalla tietoa mihin suuntaan oon menossa. Seurannassa se on ymmärtääkseni ihan hyvä kapine kunhan ei vaan oo hirveen kriittinen sen ekan tuloksen kanssa.

ja Samichan79, akuutin cash-flow ongeman takia pitää palata asiaan ensiviikolla. Kiinnostus kyllä heräsi
 
http://www.t-mag.com/articles/209body.html

pihdit kusee alaspäin ja sähkövehkeet ylöspäin.

vyötäröltä otettuna ei tarpeeksi tarkka. Vaatii ainakin kolme pistettä joista otetaan. Ainakaan wrangen pilipalipihtien kanssa tulleen ohjeen kanssa ei tee mitään.

Itse imuroin bodycomp 96 nimisen ohjelman netistä. Sisältää jackson-pollock kaavan kaikki versiot. Ei jaksa laskea kaavan mukaan kun oli lyhyt matikka.
 
Niin jos joku voisi kertoa, msitä noita edelleen saa?? Niin haluaisin ostaa UUDET ja käyttämättömät.
 
Neljä mittauspaikkaa

Ensinnäkin tälle joka halusi nuo pihdit: soita numeroon 03-2350700, oli joku terveysalanpuoti, sieltä löytyy muoviset 32 euroa ja metalliset vaatimattomat 262 euroa.

Näissä tosiaan on mukana se yhden kohdan mittataulukko. Olisiko kenelläkään tietoa, mistä saisi nämä neljän kohdan mittataulukot? Olen ne kerran jossakin muinaisessa urheilukirjassa nähnyt, mutta ei enää mitään muistikuvaa missä(mikä lie pään pehmentänyt?).
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom