Rasvanpolttotabletit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peky
  • Aloitettu Aloitettu
Eli auttavatko kyseiset tuotteet oikeastaan yhtään, kun oon kuullu vähä semmosta et niillä ei ois mitää vaikutusta?

Ja jos suosittelette jotai tuotetta mulle nii laittakaa hinta sit samal ku en mikää rahassakylpijä oo :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ruokavalio, treeni ja muut perusseikat ovat aivan tiptop-kunnossa, niin kyllä rasvanpolttajista voi (ehkä mahdollisesti jopa) olla marginaalista hyötyä. Muuten sanoisin, että aika pitkälle ovat rahantuhlausta.

Oisko ollu nii että espanijasta saa suomalaisten tekemää lääkettä joka on tehty rasvan polttoon, jota ei saa suomen apteekista muutakun terveyden vaarantavalle ylipainolle :D

katoin just äskön marketissa yhtä purkkia (oisko ollu joku c4) kun oli tarkotus ostaa kans jotain rasvanpoltto nappia, mut kyllä jäi multa ainakin ostamatta!! makso noin 48e!!!! laitan mieluummin rahat heraan, leusiiniin, kreatiiniin, glutamiiniin, vihreeseen teehen, sokerittomiin energia juomiin, cla:han ja terveelliseen ruokaan. Tekis mieli kans viä jotain ostaa, mutta mikä vois olla?? vinkkejä

katoin just äskön marketissa yhtä purkkia (oisko ollu joku c4) kun oli tarkotus ostaa kans jotain rasvanpoltto nappia, mut kyllä jäi multa ainakin ostamatta!! makso noin 48e!!!! laitan mieluummin rahat heraan, leusiiniin, kreatiiniin, glutamiiniin, vihreeseen teehen, sokerittomiin energia juomiin, cla:han ja terveelliseen ruokaan. Tekis mieli kans viä jotain ostaa, mutta mikä vois olla?? vinkkejä

unohda vihreet teet ja cla:t ja osta ennemmin vaikka kofuja. Toimii varmasti paremmin ja maksaa vähemmän ;) Glutamiiniin asti lista oli kunnossa, mutta energiajuomat on myös turhia. Kallista kofeiinia lähinnä.

Penska69 sanoi:
Oisko ollu nii että espanijasta saa suomalaisten tekemää lääkettä joka on tehty rasvan polttoon, jota ei saa suomen apteekista muutakun terveyden vaarantavalle ylipainolle

Kuulostaa faktatiedolta :D

okei kiitti neuvosta.

ruokavaliooni kuuluu myöskin tietysti oliiviöljy ja pellavansiemenöljy, omega3, kalsium, monivitamiini, sinkki-kromi napit ja magnesiumi.

mistä saa parhaita kofu tabuja? kuinka vahvoja? kuinka usein?
entäs tauriini? tai l-karnitiini?

okei kiitti neuvosta.

mistä saa parhaita kofu tabuja? kuinka vahvoja? kuinka usein?
entäs tauriini? tai l-karnitiini?
Apteekki
100mg
ennen treeniä

Tauriinia saa p-soresta

Universal Nutrition Animal Cuts??

[mod]Ei linkkejä muihin lisäravinneverkkokauppoihin. -Jylli81[/mod]

Tuolla sivulla mainitaan tästä rasvapoltto/nesteenpoistaja valmisteesta ettei suositella alle 18-vuotiaille??
Onko toi vain joku hölmöraja vai onko siitä oikeesti jtn haittaa nuorille? ite oon n. 17.

Itellä rupee oleen muuten ruokavalio kohdallaan ja harrastan salia pääosin kehonrakennuksen mutta myös samalla lisääntyvän perusvoiman takia. Penkkiä teen välillä maksimiakin mutta muut sitte perusvoimaa/massaa. Niin tota vois kokeilla vaikka tosin kallista onkin, että auttaisko toi.

Mutta kertokaa mielipiteitänne, että soveltuuko tämä aine minulle näin iän perusteella.
Olen 17v., 183cm pitkä(kasvu pysähtynyt) ja painoa 83kg.

tuskin siitä mitään vakavaa tulee vaikka sitä vetäsitkin, mut eri asia on että onko siitä mitään hyötyä?

mun mielestä kannatais laittaa rahat kyl johkin muuhun, niinkun vaikka heraan, glutamiiniin, leusiiniin, kreatiiniin, maltoon, omega3, magnesium ja erilaiset vitamiinit, tohon viä kun lisää salimaksun ja kamat niin jos jää rahaa niin osta!! oon noi samat aineet tossa jo maininnutkin aiemmin, mut ne vaan on tärkeimmät.....

mun mielestä kannatais laittaa rahat kyl johkin muuhun, niinkun vaikka heraan, glutamiiniin, leusiiniin, kreatiiniin, maltoon, omega3, magnesium ja erilaiset vitamiinit, tohon viä kun lisää salimaksun ja kamat niin jos jää rahaa niin osta!! oon noi samat aineet tossa jo maininnutkin aiemmin, mut ne vaan on tärkeimmät.....

Joo kyl löytyy kreatiinit, herat, glutamiinit sun muut. ja salikausikortti maksettu :D

Heraapirtelöä ja raejuustoa + maitoa kiskoo niin hyvä tulee :D

Toki aina välillä noita kananmuniaki.. :D

Mutta kiitoksia kommenteista!

Itse syön terveellisesti ja -cal joka päivä, salia lenkkiä ja tiukkaa kuria diettiin..
Tällä hetkellä syön purkittain tabuja esim. l-glutamine, l-carnitine, l-arginine, beta-alanine, bcaa, cla+, opti vites, omega 3-6-9.

Jos tuntuu siltä että cla:t ja sun muut "rasvanpolttotabletit" ei toimi niin menkää lääkärin juttusille ja puhukaa aiheesta xenical! Googlettamalla löytyy lisää jollei tiedä mitä tuo on. Itse henkilökohtaisesti suosittelen tuota LÄÄKETTÄ. Yksinkertaisesti se on niin että lääketieteen kautta ne toimivat ratkaisut löytyy, ei mistään luontaistuotekaupasta tai tv-shopista!

Niin ja lisäyksenä että xenical-kuurilla saat syödä kebab pitsoja vaikka joka päivä niin silti laihdut :)

Jos tuntuu siltä että cla:t ja sun muut "rasvanpolttotabletit" ei toimi niin menkää lääkärin juttusille ja puhukaa aiheesta xenical! Googlettamalla löytyy lisää jollei tiedä mitä tuo on. Itse henkilökohtaisesti suosittelen tuota LÄÄKETTÄ. Yksinkertaisesti se on niin että lääketieteen kautta ne toimivat ratkaisut löytyy, ei mistään luontaistuotekaupasta tai tv-shopista!

Niin ja lisäyksenä että xenical-kuurilla saat syödä kebab pitsoja vaikka joka päivä niin silti laihdut :)

...ja varmasti yhtä terveellistä kuin näkkäridieetti. Olisiko silti kokonaisvaltainen elämäntapojen muutos parempi kuin piereskellä rasvaripulia? Toki tuolla paino putoaa, mutta se, että kun lopetat kuurin ja hyvät "elämäntavat" on edelleen päällä, niin ne kilot tulee takaisin.

Tuo vie mennessään ne hyvät, tarpeelliset rasvat, joten tuolla tavalla ei kyllä tule hyvää jälkeä.

Tämä lääkehän on sairaiden + ylilihavien ihmisten hoitoon, eikä niinkään CLA:n tapaan "tuomaan tarkkaan ruokavalioon ja kuntoiluun viimeistä rutistusta".

jupeha: kuka sulle on menny tollasta paskaa puhumaan että xenicalit vie mennessään kaiken hyvän rasvan? Nimenomaan xenical-lääkkeet jättää sen hyvän rasvan elimistöön(~30% syödyn ruoan rasvapitoisuudesta)ja se huono rasva tulee paskanmukana ulos ja thäts it!
Ja xenicalit on tarkoitettu kylläkin kenellekkä vaan "ylipainoiselle", te nyt luulette poijjat että jos on ylipainoa niin ukko painaa 200kg. Ei sun tartte painaa kun vaikka 25kg enemmän kuin "taulukot" näyttää niin sä voit mennä juttelemaan lääkärille, toki tuo on vähän aidan alta menoa mutta miks ei käyttää hyödyksi lääketieteen kehittämiä kemiallisia keinoja??
Teitä on tainnu nyt jotkut pelotella näillä OIKEILLA laihdutus mahdollisuuksilla...

Niin ja lisäyksenä että eihän noita toki kuurina pakko ole ottaa, ottaa sillon kun syö rasvaista ruokaa.

jupeha: kuka sulle on menny tollasta paskaa puhumaan että xenicalit vie mennessään kaiken hyvän rasvan? Nimenomaan xenical-lääkkeet jättää sen hyvän rasvan elimistöön(~30% syödyn ruoan rasvapitoisuudesta)ja se huono rasva tulee paskanmukana ulos ja thäts it!
Ja xenicalit on tarkoitettu kylläkin kenellekkä vaan "ylipainoiselle", te nyt luulette poijjat että jos on ylipainoa niin ukko painaa 200kg. Ei sun tartte painaa kun vaikka 25kg enemmän kuin "taulukot" näyttää niin sä voit mennä juttelemaan lääkärille, toki tuo on vähän aidan alta menoa mutta miks ei käyttää hyödyksi lääketieteen kehittämiä kemiallisia keinoja??
Teitä on tainnu nyt jotkut pelotella näillä OIKEILLA laihdutus mahdollisuuksilla...

Niin ja lisäyksenä että eihän noita toki kuurina pakko ole ottaa, ottaa sillon kun syö rasvaista ruokaa.

Ei tuo korjaa mitään pitkällä tähtäimellä kun laihdutuksessa on kyse siitä, että oppii syömään oikein ja terveellisesti, eikä niin, että vetää rasvaista kepappia ja pitsaa ja lääkkeitä... kuulostaa jotenkin ihan sairaalta tuo ajatus.

Ihmiselle iskostuu päähän ajatus siitä, että silloin kun hän syö epäterveellistä ruokaa pitkillä väleillä, niin yksi lääke korjaa ongelman.

No eniveis, ei ollut tarkoitus suututtaa eikä astua varpaillesi :)

Eiköhän ne xenicalit ole tarkoitettu lähinnä ylipainoisille henkilöille, jotka eivät kykene laihduttamaan. Eivät vain pysty hillitsemään itseään.
Mutta eikös tuo joka tämän xenical jutun aloitti, sanonut että ensin mennään LÄÄKÄRIN juttusille. Siellähän se selviää onko mitään järkeä popsia tuollaisia tabuja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom