Rasvanpolttotabletit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peky
  • Aloitettu Aloitettu
Tuossa voi olla pointtiakin. En silti lähtisi tuolle kalaöljylinjalle. Epaa tulee hulluja määriä, ehkä liikaakin. Aivojen rasva on minun muistaakseni pääasiassa DHA:ta ei niinkään EPA:a. Mistähän saisi aivoja ja luuydintä prionivapaana?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
haha :D Ei muuta ku metsään saalistaa ja sit kallo halki ja aivot nassuun, ihan ku old school teki ;) Voin lähtee mukaan saalistaa ni pannaan aivot littiin :D

Tympii kun metsästyksen aloittamisesta on tehty niin vaikeaa. Jos saisi niin vois kyllä käydä jonkun hirven kolkkaamassa omin päin aina silloin tällöin.

onks sul commandopipoa? mul on kaks, voin lainaa toista ni lähetää valuttaa veret jostain elukasta yön pimeydessä. Sit ois kiristyminen taattua ku makseltas jonku 20 000 sakkoja eikä ois rahaa syödä. :evil:

Onkos kellään kokemuksia vihreä tee uutteesta?eikös sen pitäs lisätä rasvan polttoo ja kiinteyttää.

Mutta olisiko siinä tapauksessa mahdollista, että paino olisi pudonnut ilman lesitiiniäkin ihan yhtälailla??

olen yrittänyt pudottaa painoo jo kauan kauan mut ei oo onnistunu.yhtälailla oon käyny puntilla ja lenkillä mut eih!lesitiinin käytön u alotin ni alkoi tapahtua asiat niin kuin olin toivonut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom