Rasvanpolttoaerobisen ajoitus yötyössä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
39
eli mun nykyinen aikataulu on kutakuinkin seuraava:
n.klo 22 proteiinipitoinen ateria
22-02,joko unta tai sitten tölsyn katselua
02.30-06.00 töissä
06.->safkaa
n.07.00 nukkumaan
n.klo 15. ylös ja ruokaa.tai sitten herään n.klo 13 ja suunnistan salille ja sen jälkeen sitten palkkarit ja ruokaa

kun olen dieetillä,niin sitä aerobista pitäisi tehdä jotta saisi rasvaa palamaan.lähinnä mietityttää missä vaiheessa se tuossa aikataulussa tulisi tehdä,että vaikutus olisi optimaalisin?

tää voi olla vitun tyhmä kysymys :D mutta ei oo paljon varaa tehdä virheitä tän asian kanssa.ei se oo tyhmä joka kysyy...

Vetelet vaikka 10-20min lenkkejä juoksumatolla, kuntopyörällä, tai soutomatolla (tai jollain muulla) treenin päätteeksi.

Suositellaan, että vetäis aerobiset tyhjään mahaan, mutta aivan hyvin voi nykäistä sen keskellä päivää, kunhan on syömättä esim. 2-3h ennen suoritusta.

Itellä oli kans aikatauluongelmia tuossa keväällä, mutta heitin just treenin perään aina kunnon aerobisen 2-3 krt viikossa ja sit pari kertaa ihan normi aerooppinen vapaapäivinä tyhjään vatsaan, aamulla.

Ei siitä kannata ressiä ottaa, tai tehä turhan vaikeeta. Kaikilla on sitä luppoaikaa aina jonkin verran.

Joo mäkin oon tota juttua miettiny tässä kevään aikana ja yleensä olen tehnyt aerobisen sitten päivällä kun heräilen joskus klo 14.00 ja tietty tyhjään vatsaan.

just oli juttua, että tyhjään mahaan aerobinen ei olekaan niin tehokasta kuin luullaan. ei ole linkkiä nyt, mutta se on jossain täällä foorumilla. itellä tuli dietillä parhaat tulokset, kun en tehnyt aamuaerobista tyhjällä mahalla...

Jos haluat tehdä salitreenin ja aerobisen erikseen, niin yksi mahdollisuus olisi tehdä aerobiset alkuillasta, seuraavaan tapaan:

Alec sanoi:
eli mun nykyinen aikataulu on kutakuinkin seuraava:
n.klo 22 proteiinipitoinen ateria
22-02,joko unta tai sitten tölsyn katselua
02.30-06.00 töissä
06.->safkaa
n.07.00 nukkumaan
n.klo 15. ylös ja ruokaa.tai sitten herään n.klo 13 ja suunnistan salille ja sen jälkeen sitten palkkarit ja ruokaa
15.->safkaa
n.klo 18 aerobiset
19.->safkaa

Eli ruokailun puolesta tuossa pystyy tekemään salin ja aerobiset eri aikaan, sitten kun syöt vielä klo 22 safkan ennen töihin lähtöä, niin ihan hyvä.

Suositut

Back
Ylös Bottom