Rasvanpoltto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli sanokaa ihan rehellinen mielipide että auttaako nuo rasvanpolttoon tarkoitetut valmisteet tukemaan diettiä? Vai onko se vaan ruokavaliosta ja aerobisesta kiinni koko homma??

Ari "godzilla" kokkonen ainakin suositteli seuraavia valmisteita:

VitaLIFE StackBooster I
Tehokas rasvanpolttaja. Termogeeninen valmiste joka pitää rasvanpolttotasot korkeina pitkään. Saattaa aiheuttaa unettomuutta.

1 kapseli sisältää:
Guarana: 400mg
Ma Huang: 200mg
Chitosan: 100mg
Citrus Aurantium: 100mg
White Willow Bark: 70mg
Chromium Picolinate: 70ug

Annostus:
3 kertaa 1 kapseli päivässä aterioiden yhteydessä

VitaLife THERMOGENICBOOSTER 180 kaps.
TODELLA TEHOKAS RASVANPOLTTAJA
Toimii tehokkaana apuna dieetillä ja varsinkin silloin kun ruokavaliosi on vähärasvainen/vähäkalorinen.

1 kapseli sisältää:
Ma Huang: 504,7mg
Niacin: 24,2mg
Guar Gum: 133,0mg
Caffeine: 18,2mg

Sanoisin, että toimii, koska Ma Huang on sisältää efedriiniä tai on sen sukulainen tjsp. Näin hubbelissa ei nyt muista.

Hei, kertokaapas, mistä noita saa?

nämä ainaki toimii hyvin,maanantaista perjantaihin on sykemittariin kertyny 9781kcal aerobisen osalta. tulee virtaa tosi hyvin.

Liitteet

• Maxadrine.webp
    Maxadrine.webp
    91,5 KB · Katsottu: 1 289
Toi Stack booster 1 toimi mulla jonkun verran,tietty se aerobinen treeni ja ruokavalio on tärkeämpiä.Toi mikä Make72:lla on tossa niin luulis kyllä toimivan,vielä ku tietäis mistä noita saa..

make72 sanoi:
nämä ainaki toimii hyvin,maanantaista perjantaihin on sykemittariin kertyny 9781kcal aerobisen osalta. tulee virtaa tosi hyvin.
WTF? 3 tuntia aerobista päivässä vai mikä on meininki?

Mä oon tässä nyt muutaman päivän ottanu 3kertaa päivässä tota thehmogenicciä, + 200mg kofeiinia per kerta. Tuloksista nyt ei vielä tiiä, mutta sen oon huomannu että hiki lentää paljo helpommi, ennen en oo pyyhettä salilla tarvinnu mutta nyt on pitäny ottaa sellanenki mukaa ku pää on ku ämpärissä ois pitäny.

ostin paripurkkia myyjältä josta yleensä haen proteiinit sun muut.hänellä ei ollut enempää myynnissä,muutenki nuo efeä sisältävät napit alkaa olla kiven alla ainaki täällä. tuossa yhdessä threadissä joku aiko dieetata 3vkoa ja monet oli sitä mieltä ettei saa juuri mitään aikaan niin lyhyessä ajassa.kokeilen itse ainaki tuon 3vkoa,oon saanu kyllä 1vko:ssa jo hiukan näkyvää muutosta aikaan.....

jackass82 sanoi:
Eli sanokaa ihan rehellinen mielipide että auttaako nuo rasvanpolttoon tarkoitetut valmisteet tukemaan diettiä?

Auttaa. pitää mukavasti, mulla jopa liian mukavasti nälän poissa ja antaa poweria puuhailla. Ja onhan noista ihan rasvanpolttoonkin apua. Mutta tosiaan pitää muistaa, että ne vain tukee diettiä (kuten mainitsit, mutta joillain tämä asia tuntuu olevan vähän hakusessa..) ei niillä pelkillä nappuloilla paino putoa:).

taitaa olla roinafoorumin tarinoita

edit. ei ole enää roinafoorumia vaan douppausta ja antidoppausta

Tuota kun teen aamulla tyhjällä vatsalla aerobista, niin kannattaako sitä syödä heti kun pääsee kämpille takasin vai odottaa vähän aikaa???

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jackass82 sanoi:
Tuota kun teen aamulla tyhjällä vatsalla aerobista, niin kannattaako sitä syödä heti kun pääsee kämpille takasin vai odottaa vähän aikaa???

Muistelin että tunti kannattaa olla syömättä, että rasva palaisi eikä elimistö ota energiaa siitä syödystä ruoasta sitten. Tai jotain sinnepäin ainakin. :rolleyes:

Kyllä nuo mainitsemasi Vitalifen tuotteet toimii oikeasti. Ruokailu kun on kunnossa ja aerobisen määrä/laatu, niin tukevat mukavasti rasvanpolttoa.

itellä kyllä ruoka eikä tupakka :) maistukkaan heti aerobisen jälkeen.

Joo pitää syödä vaikka puolen tunnin jälkeen aerobisesta. Mulle kyllä maistuu ruoka heti kun on tullut aamulenkiltä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom