rasvanpolttajista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aidan
  • Aloitettu Aloitettu
Puntteri sanoi:
Onko kellään kokemuksia tuotteista nimeltä C4 tai Animal Cuts?

Niitä kovasti hehkutetaan eräällä saitilla, jossa on jopa C4:sta artikkelin kera perusteluja. Tosin hinta on aika kova: 50 euroo 120 kpl ja neljä kpl päivässä on suositus.. Linkkiä ei vissiin saa laittaa, koska kyseessä on kilpaileva yritys?!

Pari mainoslainii C4:sta:

· Polttaa rasvaa….nopeasti
· Lisää aineenvaihduntaa (THS, T3, T4)
· Purkaa rasvavarastoja
· Hävittää selluliittiä
· Auttaa ylläpitämään lihasmassaa

ja tässä sen "vaikuttavat aineet":
(Coleus Forskohlii, Citrus Aurantium, Vihreä tee)

Pelkkää rahastusta?

Näistä on ollut paljon keskustelua aiemminkin (löytyvät varmasti searchilla), mutta tiivistääkseni noiden ketjujen sanoman: rahan tuhlausta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flesh sanoi:
Sitä on todella vaikea sanoa, kuinka paljon tuossa määrässä on efedriini-alkaloideja, voihan olla että yhtä paljon tai jopa enemmän kuin 500 mg:ssa Ma Huangia... Tai sitten kuten sanoit, ei juuri mitään. Yleensä alkaloidien määrä mainittu joko milligrammoina tai prosentteina. Eräässä suomessa myytävässä tuotteessa ainakin on 25 mg alkaloideja kapselia kohden, joka on ihan hyvä ja toimiva määrä!

Vaikuttavia alkaloideja voi 500 mg:ssa Ma Huangia olla hyvinkin vaihtelevia määriä (yleensä 0-30 mg)

Joo, kaksi tuotetta oon löytänyt Suomen markkinoilta. Toisessa tuo 25mg alkaloideja, toisessa 125mg (10%) eli vain 12,5mg.

Nitsku sanoi:
Kolmea eri merkkiä olen kokeillut ja mielestäni ne potkivat lähes täsmälleen samalla tavalla kuin (yrtti)efe. Sida Cordifolia sisältää samoja alkaloideja kuin ma huang joten olettaisin että rasvapolttovaikutuskin samanlainen.

Pitkiä aikoja tosin en ole noita sida cordifolia-tuotteita käyttänyt, vaan esimerkiksi väsymyksen poistoon ja sitten tietysti ihan testimielessä uteliaisuudesta.

Kerrotko vähän tarkemmin minkälaisia vaikutukset olivat? Olitko dieetillä silloin ja oliko rasvanpolttoon vaikutusta? Oliko edes vähän kiristymistä havaittavissa, mikä voisi olla tuotteen käytön ansiota? Muiltakin kokemuksia Ma Huang- tai Sida Cordifolia -tuotteista.

Rankku sanoi:
Kerrotko vähän tarkemmin minkälaisia vaikutukset olivat? Olitko dieetillä silloin ja oliko rasvanpolttoon vaikutusta? Oliko edes vähän kiristymistä havaittavissa, mikä voisi olla tuotteen käytön ansiota? Muiltakin kokemuksia Ma Huang- tai Sida Cordifolia -tuotteista.

Kiristelyssä olen käyttänyt apuna yrttiefeä jota varastoin silloin kun se kiellettiin. Nuo sida cordifolia-tuotteet ovat olleet kokeiluja ja väsymyksen poistamista varten kun aamulla pitää työn takia herätä niin aikaisin. Näin ollen en osaa sanoa niiden pitkäaikaisen käytön vaikutuksista rasvanpolttoon mutta kuten sanoin oletan niiden toimivan siinä kuin yrttiefenkin koska samoja alkaloideja on molemmissa ja välitön vaikutus on samanlainen: sydän tykyttää, hikoiluttaa, suuta kuivaa ja vessassa pitää hypätä vähän väliä (siis nestettä poistamassa).

Itsellä on nyt kokeilussa reflexin Sida Cordifolia. 125 mg sd:tä per kapseli ja efe-pitoisuudeksi väitetään 10%. Purkin kyljessä suositeltu annos on yksi kapseli kahdesti päivässä mikä on kyllä höpöhöpöä. Yhdellä brittiläisellä lisäravinnemyynti-saitilla suositellaan kahta kapselia kolmesti päivässä, mikä vastaisi aika hyvin tätä efe/kofu 25/200 annostelua mikäli nuo ilmoitetut määrät pitäävät paikkansa. MITÄ hiukan epäilen, koska jopa 200 mg kofeiinia 'potkii' enemmän kuin kaksi kapselia tuota. Kahvia en juo, joten tuo kofeiini sikäli aina tuntuu. Toki, eihän se ns. 'potkiminen' elikkä se lievä piristävä ja 'levoton' vaikutus ole sama asia kuin rasvanpoltto, mutta silti vähän epäilyttää. Takana vasta muutama päivä mutta ajattelin tämän viikon kokeilla 3 kapselia 3:sti päivässä ja katsoa mitä vaaka viikon päästä näyttää & miltä tuntuu.

Muuten on vähä-hiilarista dieettiä kolme viikkoa takana ja muutama kilo on lähtenyt. Tuota lisäravinnetta sain vasta perjantaina.

newberry sanoi:
Takana vasta muutama päivä mutta ajattelin tämän viikon kokeilla 3 kapselia 3:sti päivässä ja katsoa mitä vaaka viikon päästä näyttää & miltä tuntuu.

Ok, kerrotaanpa samantien että tuo kokeilu jäi yhteen päivään. Kohtalaisen paska olo tuli tuosta annoksesta joten taitaa niissä sittenkin jotain olla. Pysyttelen siinä 3 * 2 kapselia päivässä.

Täällä kaikki tuntuu hehkuttavan efedriinin vaikutusta. Onko siis niin että sitä ei saa laillisesti ilman reseptiä mistään kauopasta/tuotteesta? Onko nää ma-huangit sun muut vaikutukseltaan vastaavia ja laillisia aineita?

Eli mites esim. nää ECA:t joita kehutaan? Onko ne laillisia ja millä nimellä ne liikkuu jos jokin muu kuin pelkkä ECA?

Puntteri sanoi:
Täällä kaikki tuntuu hehkuttavan efedriinin vaikutusta. Onko siis niin että sitä ei saa laillisesti ilman reseptiä mistään kauopasta/tuotteesta? Onko nää ma-huangit sun muut vaikutukseltaan vastaavia ja laillisia aineita?

Eli mites esim. nää ECA:t joita kehutaan? Onko ne laillisia ja millä nimellä ne liikkuu jos jokin muu kuin pelkkä ECA?

Efedriini on kielletty lääkeaine ilman reseptiä ja ECA stack koostuu efedriinistä, kofeiinista ja aspiriinista.

Sori vanhan threadin nostamisesta, ja vanhan asian jankuttamisesta, mutta millasta toi MDY:n Stack II on? Varsinkin kun siinä lukee että "efedra free"?

Kokeilin pari vuotta takas samaa (silloista) Stack II:sta ja tehokasta oli...onko tää nykynen joku munaton versio samasta tavarasta?

-Stone Cold- sanoi:
Sori vanhan threadin nostamisesta, ja vanhan asian jankuttamisesta, mutta millasta toi MDY:n Stack II on? Varsinkin kun siinä lukee että "efedra free"?

Kokeilin pari vuotta takas samaa (silloista) Stack II:sta ja tehokasta oli...onko tää nykynen joku munaton versio samasta tavarasta?

Enpä ole kokeillu tota uutta versiota, mutta voisin kuvitella ettei toimi LÄHESKÄÄN yhtä hyvin ku vanha.

Uuden sisältö:
Vihreä tee (95%) 400 mg
Guarana (22% kofeiini) 100 mg
Kaakao uute (7%) 100 mg
Kofeiini 58 mg
White Willow Bark (15%) 20 mg
Yohimbe (8%) 10 mg
N-asetyylityrosiini 5 mg
Kromipikolinaatti 67 mcg

Vanhan sisältö:
Ephedra Sinica/Ma Huang (6%alkaloids) 500mg
Guarana (22% kofeiini) 200mg
White Willow Bark 20mg
Kromipikolinaatti 67 mcg

7-Tehoinen Rasvanpolttaja
7 rasvanpalamista tehokkaasti edistävää aineosaa VOIMAKKAINA annoksina
Termogeeninen vaikutus eli muuttaa rasvaa lämpöenergiaksi
Nopeuttaa aineenvaihduntaa

Vaikuttaa piristävästi

Päiväannos (4 kapselia) sisältää:
Guarana (paullinia cupana) 800 mg
Vihreä Tee (camellia sinensis) 600 mg
Citrus Aurantium (6% sinephrine) 400 mg
Cayenne (capsicum frutescens) 200 mg
L-karnitiini 200 mg
Narangin 200 mg
Yerba Mate (llex paraguensis) 100 mg

Käyttöohje: 4 kapselia päivässä. 2 kapselia aterian yhteydessä
ja 2 kapselia ennen harjoittelua. Huom! Pidä vähintään neljän
tunnin tauko annosten välillä.

Pakkauskoko: 120 kapselia / riittää kuukaudeksi.

hinta 26,90 , onko tämäkään mistään kotoisin?

Eipä ne burnerit taida mitään läskiä itellään polttaa DNP:tä lukuunottamatta :o) Mun mielestä fatburnerien tehtävä on pitää aineenvaihdunta / verenkierto isompana, ku muuten dieetillä kroppa alkaa säästämään energiaa. Ainakin mua palelee pirun helposti dieetillä. Itse oon syönyt sanin tightia ja mielestäni oon hikoillu enemmän suorituksen aikana ja olo on lämpöisempi esim työpäivän aikana. Saman tekee varmasti tusina muitakin fatburnereita.

CLA:sta kuvittelen nähneeni tutkimuksen, jossa verrokkiryhmään nähden rasvaa oli 1 kg vähemmän kuukauden aikana. CLA on terveellinen tuote ja dieeteillä muutenkin pitää saada korvattua paskarasvoja paremmilla (ite vedän myös omega 3:t ja 6:t).

Kertokaas onko noista laillisista rasvanpolttajista _mitään_ apua? Multa loppuu mahuangit ihan justiinsa ja efe "kanavia" mulla eioo, niin ajattelin kokeilla jotain laillista tuotetta. Ei noi tietenkään samanlailla toimi ku efe+kofeiini mutta jos jotain pientä hjelppiä sais..

Tossa just tuli popsittua paketillinen noita Fat slimmereitä (6 tabua/päivä) ja tältä tuntui:

- nälkä samalla tavoin kuin ennenkin, ei vaikutusta sillä rintamalla
- nesteet poistu kropasta samaa tahtia kuin mitä tuli juotua
- vetiset pierut
---> paino laski n. 1-2 kg /kk (kreatiinit mukaan kesken diettailun) , luultavasti suurin kiitos kuitenkin kuuluu ruokavaliolle

Paremman vaikutuksen olen kuitenkin saanut omalla buusterilla (nyt käytössä):
n. 20 - 30 min ennen treeniä
- 500 mg C-vitamiinia
- Multi B strong - tabu
- 300 mg kofua
- 5 g tauriinia
---> hiki lentää ja virtaa riittää treenin läpivientiin
- tosin miinuksena on treenin jälkeinen "olo on kuin vetelällä paskalla" -fiilis.....mikä tosin on pientä saavutettuun hyötyyn, joten mitä väliä :D

Lisäksi päivässä kuluu vieläpä jokunen kupillinen kaffeeta ja "litroittain" vihreetä teetä, joten näillä mennään...

Itellä on käytössä L-karnitiinia ja ino-kolinia... toimii ainakin omasta mielestä loistavasti! Reeniinkin kun ottaa muutaman karnitiinin, niin jossain vaiheessa huomaa.. kun suu vetää aivan rutikuivaksi, on aika oudon tuntuista. Mutta ihan hyvin oon kiristyny noilla.

Tuleeko muuten muilla guaranasta varpusparviefektiä? ite kun otan yhtä valmistetta josta löytyy guaranaa 2*3 niin prööt prööt ja reippaasti. :nolo: Siksipä olen tiputtanut annosmäärät vain kahteen päivässä ennen reenejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom