rasvanpolttajista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aidan
  • Aloitettu Aloitettu
Niin mitä maksaa toi Fat Slimmer? Entäs onko kellään kokemuksia Tonalin nimisestä tuotteesta? Saa ainkin luontaistuote kaupoista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stack Boosteria jo vähän kehuttiinkin, mutta entäs Thermogenic Booster? Kummassakin on tota Ma Huangia (Stack Boosterissa yli puolet vähemmän)... en oo mikään ekspertti näissä niin valaiskaa avutonta... eli onko se siis sallittua täällä koti-Suomessakin? vai oonks mie jo ihan sekaste... :confused:

Originally posted by Trinity
Stack Boosteria jo vähän kehuttiinkin, mutta entäs Thermogenic Booster? Kummassakin on tota Ma Huangia (Stack Boosterissa yli puolet vähemmän)... en oo mikään ekspertti näissä niin valaiskaa avutonta... eli onko se siis sallittua täällä koti-Suomessakin? vai oonks mie jo ihan sekaste... :confused:
Lue

Re: jeh

Originally posted by Smitty
laihduttaa meinaan tehokkaammin tollanen viiden minuutin HIITti muijan kanssa kuin pari pussia sitriiniä ja puruvaattia yhteensä...

Joo. Käy myös vatsalihastreenistä. Pitkä sarja nopeita rutistuksia.:D

Mixuu!!

Taustaa:

Nappeja söin yhteensä noin 2 kuukautta
Yhdistin aivan normaalin aerobisen eli muutama kerta viikkoon lenkki ( siis satakilosen norsun lenkki ;)
Painoa putos noin muutaman kilon verran, mistä toki osa nestettä
Rasvoja en mitannu, enkä mittaa...peili toimii paremmin ja silloin olin helvetin tyytyväinen tulokseen!!!
Söin normaalia, toki kevyttä ruokaa eli pastaa, vähäfättistä lihaa etc
Sun kannattaa ehdottomasti kokeilla. Ite alotan popsimisen tossa huhtikuussa, taisi aikasemmin.. toi on sellast tavaraa, et ainaki mulla se toi perkeleesti treenitehoa tuntii ennen sessioo otettuna, eli mun mielest se on ympärivuotinen ja ennenkaikkea edullinen tuote!
Koklaa ja infoo mulle toimivuudesta!!

PS: kokeile joskus känni-illan päätteeks!! Aamulla ei ookkaan se kuuluisa kuivakala-fiilis, vaan lihakset tuntuu timmimmiltä ja illan aikana mahdollisesti kertyny neste on tipotiessään
:cool:

Joo kiitos! :)
Pitää käydä ostamas jos vaan täältä päin löytyy, kaiketi.
Vielä että onko kellaan kokemuksia tonalin nimisestä tuotteesta?

Sähköpostia Vitalans OY:lle ja tällainen vastaus tuli:
Hei!
Fat Slimmer -valmistetta saatte esim. luontaistuotekaupoista sekä kaikista Citymarketeista.
Hinta n. 60 tbl 15 e ja 120 tabl n. 25 e.

Terveisin
Vitalas Finland

Suhteellisen halpaa ainetta ja koska tuotetta on estottomasti täällä kehuttu, niin pakko koittaa. Aloittelen heti kun saan tuotteen kouraan, katsotaan mitä tapahtuu...

Originally posted by Trinity

Moneskohan kerta, kun tähän vaivaudun, mutta menköön...:)

Eli olet oikeassa siinä, että Thermogenicissä on enemmän Ma Huangia (ja täten myös vaikuttavaa efedriiniä), kuin Stack Boosterissa. Jälkimmäisen tehokkaampi vaikutus perustuu puhtaasti efe-cofe suhteeseen, jollaisesta Thermogenicin kohdalla ei voida puhuakkaan, sillä kyseinen valmiste sisältää vain olemattomat 18mg cofea. Eli nyt kun käytämme vähän omaa järkeä, ja hommaamme purkin Thermogenic Boosteria(30mg efukkaa/kapseli), ja ostamme lähimmästä apteekista purkin cofe-tabuja, niin olemme saaneet toimivamman valmisteen, kuin Stack Booster, ja kaiken lisäksi säästäneet hieman rahaakin. :D

Kertokaapas te uudet kokeilijat mitä mieltä olitte siitä Fat Slimmeristä, että jos sitä itekkin kokeilis joskus kun ei nyt ainakaan konkurssiin sen tekia joudu...

Noilta samoilta fat slimmer sivuilta saa myös:

"Tehokas apu ummetukseen!
Elimistösi helppo suursiivous!

COLON SLIMMER...
...Tiesitkö, että suolen seinämillä saattaa olla jopa useita
senttejä kuona-aineita - siis useita kiloja!

Nyt se on helppoa!
Syödä ja juoda voit kuten ennenkin!"

Onko sinulla suolen seinämillä useita
senttejä(!?!) kuona-aineita - siis useita kiloja!?!?

Kyllä se kuulkaas näin on, että aito wanha kunnon synteettinen ECA-stackki hakkaa sekä hinnassa että laadussa kaikki noi höpö höpö boosterit sun muut stackit.

... ja ilman rotia jääkaapilla saa olla melkoiset mömmöt kehissä että tulee mitään tuloksia. Mikään pilleri ei auta jos sen nousseen peruskulutuksen kompensoi syömällä enemmän.

Originally posted by Dopey
... ja ilman rotia jääkaapilla saa olla melkoiset mömmöt kehissä että tulee mitään tuloksia. Mikään pilleri ei auta jos sen nousseen peruskulutuksen kompensoi syömällä enemmän.

Tässä on kyllä niin totinen fakta joka unohdetaan turhan usein :rolleyes:. Liikuntaa lisäämällä saa toki kulutuksen ylös mutta suurempi nälkä tulee myös tuon lisätyn kulutuksen sivutuotteena. Helposti tulee syötyä huomaamatta nuo kulutetut kalorit takaisin.

Mä lähtisin siitä (ja olen lähtenytkin), että ensin pelkällä ruokavaliolla ja liikunnalla painonpudotus alkuun ja sitten kun sopiva tahti on löytynyt otetaan nuo stakit matkaan mukaan.

Huommenna itse ajattelin käydä kiertelemässä luontais kauppoja ja ostaa tota fatslimmeriä.
Vielä viime hetken kokemuksia uusilta käyttäjiltä! :)

Kaupanpäälle tulee muuten vielä nesteenpoistaja pilsujakin. Arvo 10 eskoa. Näin siis ainakin ikivireä-luontaistuotekaupoissa...

timba79 sanoi:
Kertokaapas te uudet kokeilijat mitä mieltä olitte siitä Fat Slimmeristä, että jos sitä itekkin kokeilis joskus kun ei nyt ainakaan konkurssiin sen tekia joudu...

Ostin tälle menossa olevalle, mutta onneksi pian ohi olevalle pikadieetille laatikollisen noita fat slimmereitä. Ihan "hyviä", eli ainakin hillitsevät vähän näläntunnetta. Polttavatko rasvaa? Paha sanoa, pitää kokeilla jos alkaa joskus pidemmälle dieetille.
Diet Fuelit oli mun mielestä vähän "parempia", toki ovat kyllä vähän kalliimpiakin.

Joku taisi mainita jo CLA:sta ja sen annostuksesta. Todellakin Suomessa suositellut annokset ei tuo ku pahan mielen.

Joskus kokeeksi rouhin niitä REILUA annosta muutaman kuukauden ja ehkä niistä oli muun dietin tueksi. Mutta tuo edellä mainittu ei ole kannattavaa, jos ette niitä purkkeja tosi halvalla saa. Itse satuin erän saamaan halvalla.

Hyvä ruokavalio, kova treeni, lepo ja ennen kaikkea oma pää ovat ne asiat, jotka ovat halpoja ja hyväksi koettuja tapoja polttaa rasvaa.

Tsemppiä itse kullekkin rasvanpolttoon. :thumbs:

lentoemo sanoi:
Moneskohan kerta, kun tähän vaivaudun, mutta menköön...:)

Eli olet oikeassa siinä, että Thermogenicissä on enemmän Ma Huangia (ja täten myös vaikuttavaa efedriiniä), kuin Stack Boosterissa. Jälkimmäisen tehokkaampi vaikutus perustuu puhtaasti efe-cofe suhteeseen, jollaisesta Thermogenicin kohdalla ei voida puhuakkaan, sillä kyseinen valmiste sisältää vain olemattomat 18mg cofea. Eli nyt kun käytämme vähän omaa järkeä, ja hommaamme purkin Thermogenic Boosteria(30mg efukkaa/kapseli), ja ostamme lähimmästä apteekista purkin cofe-tabuja, niin olemme saaneet toimivamman valmisteen, kuin Stack Booster, ja kaiken lisäksi säästäneet hieman rahaakin. :D

En tarkoita kyseenalaistaa Lentoemon kommenttia, kysyn vain että onko tämä fakta vai mutu?

Nimim. huomenna jommankumman purkin hakeva, siksi heräsi mielenkiinto??
Kun toisaalla tuosta on käyty kädenvääntöä että kofeiinitablettien kanssakin tuo Stack Booster olisi parempi...?
Tietty varmaan yksilöllistä...

Suositut

Back
Ylös Bottom