rasvanpolttajista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aidan
  • Aloitettu Aloitettu
Itse ajattelin kokeilla seuraavaks Redlinen- vpx:ää. Pitäis pistää hytisemään-> voimakas termogeeni jne. Tosin en millään usko, että on hintansa arvoinen 70€ Suomessa. Toinen mielenkiintoinen termogeeni on "lipo 6" jota aion kokeilla. Se on jenkeissä yks suosituimmista efedriinittömistä termogeeneistä. Tätä Lipo 6 en oo Suomessa nähny mutta matkustan sopivasti Lontooseen 6. päivä.

Tähän menessä voin sanoa omista kokemuksistani sen verran, että ns. lailliset stackit on kaikki rahastusta. Oon sellanen ikilahduttelija ja kokemusta niistä riittää. Jos jotain toimivia ainesosia pitää luetella niin: kofeiini, tryptofaani, karnitiini, kilpirauhashormoonia stimuloivat aineet ja ehkä vielä synepriini ovat jokseenkin tomivia. Näitä kannattaa katsoa ainakin kun valitsee tuotetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kofeiini + tauriini on halpa ja hyväksihavaittu tapa vähän boostata treeniä dieetillä (ja muutenkin). Itse varmaan kokeilisin tota ekana jos ei ole kokeillut. Ja kannattaa sitä kofeiinia ottaa maltillisesti, liikaa nautittuna saattaa tosiaan aiheuttaa rytmihäiriöitä sun muista. Itselle riittää 200 mg loistavasti (en juo kahvia lainkaan).

Timba79 sanoi:
Kofeiini + tauriini on halpa ja hyväksihavaittu tapa vähän boostata treeniä dieetillä (ja muutenkin). Itse varmaan kokeilisin tota ekana jos ei ole kokeillut. Ja kannattaa sitä kofeiinia ottaa maltillisesti, liikaa nautittuna saattaa tosiaan aiheuttaa rytmihäiriöitä sun muista. Itselle riittää 200 mg loistavasti (en juo kahvia lainkaan).

Ei vaikutusta ainakaan itselläni niin kuin mahuang tai sida cordifolia vaikuttaa. Mutta onhan nuo varsin yksilöllisiä juttuja.

termogeeneistä sen verran, että olen syönyt vaikka kuinkaa monta erinlaista ja tänään mielenkiinnosta kokeilin seuraavaa: Supervahvat kahvit + supervahvat teet, niin on hiki lentäny jo pari tuntia vaikken ole tehny mitään.. Taidan suosia jatkossa tätä + kofeiini tabletteja, ja kohta tulee muutenkin lisäks kuvaan aspirin cardio. Näillä mennään.

Suositut

Back
Ylös Bottom