- Ikä
- 39
Itse ajattelin kokeilla seuraavaks Redlinen- vpx:ää. Pitäis pistää hytisemään-> voimakas termogeeni jne. Tosin en millään usko, että on hintansa arvoinen 70€ Suomessa. Toinen mielenkiintoinen termogeeni on "lipo 6" jota aion kokeilla. Se on jenkeissä yks suosituimmista efedriinittömistä termogeeneistä. Tätä Lipo 6 en oo Suomessa nähny mutta matkustan sopivasti Lontooseen 6. päivä.
Tähän menessä voin sanoa omista kokemuksistani sen verran, että ns. lailliset stackit on kaikki rahastusta. Oon sellanen ikilahduttelija ja kokemusta niistä riittää. Jos jotain toimivia ainesosia pitää luetella niin: kofeiini, tryptofaani, karnitiini, kilpirauhashormoonia stimuloivat aineet ja ehkä vielä synepriini ovat jokseenkin tomivia. Näitä kannattaa katsoa ainakin kun valitsee tuotetta.
Tähän menessä voin sanoa omista kokemuksistani sen verran, että ns. lailliset stackit on kaikki rahastusta. Oon sellanen ikilahduttelija ja kokemusta niistä riittää. Jos jotain toimivia ainesosia pitää luetella niin: kofeiini, tryptofaani, karnitiini, kilpirauhashormoonia stimuloivat aineet ja ehkä vielä synepriini ovat jokseenkin tomivia. Näitä kannattaa katsoa ainakin kun valitsee tuotetta.