rasvanpolttajista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aidan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle ei oikein sovi noi efukkatyyliset tuotteet. Kerrankin meni ihan kunnolla päähän ja treenikaveri jauhaa vieläkin et jalka ihan kävi :) No ehdin toimittaa (deliver) penan kunolla ja sit en pystyny ku istuun. Varmaan ihan ok staffeja joillekin juu, mut suosittelen varsinkin aloittelijoita tarkkuuteen näiden ottamisessa.

Voisinkohan saada informaatiota, tarttis päästä rantakuntoon kesäks, ja aattelin tollasia CLA plus- tabletteja ostaa. niitten lisäksi käyn ihan muutenkin n.4 kertaa viikossa salilla. Eli siis jotain siihen sopivaa ruokavaliota yms kysyisin. ja sitä "poistettavaa" rasvaa on ehkä noin 3-5 kilon verran, onkohan tää sopiva mulle? niin, ja edellyttääkö tää sitä että siellä salilla pitäs olla joka päivä?

jiel sanoi:
Voisinkohan saada informaatiota, tarttis päästä rantakuntoon kesäks, ja aattelin tollasia CLA plus- tabletteja ostaa. niitten lisäksi käyn ihan muutenkin n.4 kertaa viikossa salilla. Eli siis jotain siihen sopivaa ruokavaliota yms kysyisin. ja sitä "poistettavaa" rasvaa on ehkä noin 3-5 kilon verran, onkohan tää sopiva mulle? niin, ja edellyttääkö tää sitä että siellä salilla pitäs olla joka päivä?
Ei kannata odottaa että pelkkä CLA tekee sinusta jonkun Bruce Leen. Luepas tuolta aloittelijoiden osiosta vähän infoa.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Nyt tammikuussa lähtee ensimmäistä kertaa rasvanpolttaja mukaan diettiin. Ihan kokeilumielessä otan ja en todellakaan odota ihmeitä.

Jonny sanoi:
Nyt tammikuussa lähtee ensimmäistä kertaa rasvanpolttaja mukaan diettiin. Ihan kokeilumielessä otan ja en todellakaan odota ihmeitä.
Itsekkin ajattelin kokeilla nyt tuota rasvanpoltajaa ensimäistä kertaa dietillä ja dietti vedetään syntymäpäivän kuniaksi. :D

Muuten onko kenelläkään kokemuksia Carnimaxista? Ja onko leusiina järkeä käyttää dietillä?

japa sanoi:
Onko sida cordifolia hävinnyt markkinoilta samasta syystä kuin ma huang vai miksi sitä ei löydy markkinoilta?

Itseäni lainaten... niin onko tietoa? Ainakin itselläni toimi todella hyvin sidakin.. hiki,kuuma,neste liikkui kropassa ja ei yhtään nälkä vaikka kuinka tiukilla oli.

Ei nyt tarkoituksena ole ketään pelotella näillä tuotteilla tms.. Mutta itsekkin haluaisin kokeilla uutta tuotetta mikä "toimisi". Elikkäs mun tarinaa:
Meinasin "aloitata" kokeilemaan viime talvella jotain rasvanpolttaja nappi kuuria. Aineena oli diet fuelt. Jo rupesi epäilyttämään, kun purkin kyljessä luki "ei heikko hermoisille" jne.. Ja ite olen heikkohermonen.

Noh kaksi pilleriä otin. Aamulla ja illalla. Ja samana iltana en saanut unta. Seuraavan viikon unirytmit meni sekasin. Viikkoon en saanu, kuin 3 tunnin yöunia.

Onko muilla samoja kokemuksia? Jos on, niin oletteko kokeilleet muita tuotteita?

Jonny sanoi:
Nyt tammikuussa lähtee ensimmäistä kertaa rasvanpolttaja mukaan diettiin.

Nyt tuli mieleen niin olisiko kannattavampaa ostaa esim 7-tehoinen rasvanpolttaja vai Carnimaxia? Ei oikein ota selvää?!?

enhän mäkään tässä mistään sohvalla löhöilemistä puhunutkaa, kysyin vaan että tarviiko niitten cla tablettien lisäksi käydä salilla 7 päivää viikossa, vai riittääkö se 4-5? ja mistähän näitä sopivia ruokavalioita mahtaisi löytyä?

Mun kokemukset rasvanpolttajista: Aikalailla rahastusta!

Vaikutukset suurimmassa osassa todella marginaalisia. En ole vielä mitään laillista ainetta Suomesta ostanut, jota uusiksi ostaisin. Ainoa mitä tulee dieettiä varten ostettua on kofeiini. Se toimii ja hintakin on kohdallaan.

Dodiin. Valmentajalta kävi käsky että vois jotain rasvanpolttajia/termogeenejä ottaa mukaan ennen aamulenkkiä. Sanokaas mihin kannattaa rahansa investoida? Ruokailut yms luonnollisesti kunnossa. Enkä kaipaa tähän nyt mitään "lässynlässyneitoimi"-juttuja, vaan kertokaa mikä näistä parhaiten potkii. Tiän ettei niillä ihmeitä tehä, mutta uskon että kun muut asiat ovat kunnossa saadaan niistä ees vähän apua. Ja kaikki apu on tervetullutta että säilytetään ne vähätkin lihat ja silti päästään ripped kuntoon. Eli mitä kannattaa ostaa? :confused:

ZannaZ sanoi:
Dodiin. Valmentajalta kävi käsky että vois jotain rasvanpolttajia/termogeenejä ottaa mukaan ennen aamulenkkiä. Sanokaas mihin kannattaa rahansa investoida? Ruokailut yms luonnollisesti kunnossa. Enkä kaipaa tähän nyt mitään "lässynlässyneitoimi"-juttuja, vaan kertokaa mikä näistä parhaiten potkii. Tiän ettei niillä ihmeitä tehä, mutta uskon että kun muut asiat ovat kunnossa saadaan niistä ees vähän apua. Ja kaikki apu on tervetullutta että säilytetään ne vähätkin lihat ja silti päästään ripped kuntoon. Eli mitä kannattaa ostaa? :confused:
Mulla tuntuisi perinteinen Carnitiini toimivan, toki sitä pitää vetää kaksinkertainen (ainakin) määrä suosituksista, mutta hiki ainakin lentää jos ei muu...Äijäehdokkaalla taasen kyseinen ei toimi...Hän popsii CLAta

hömppä sanoi:
Mulla tuntuisi perinteinen Carnitiini toimivan, toki sitä pitää vetää kaksinkertainen (ainakin) määrä suosituksista, mutta hiki ainakin lentää jos ei muu...Äijäehdokkaalla taasen kyseinen ei toimi...Hän popsii CLAta

:lol2: kuinka paljon sitä voi enempää pieni ihminen hikoilla.. Hhohooo, nytkin hiki virtaa niin että vois Niagaraan verrata :D. Mutta se on hyvä juttu vaan, ainakin se aineenvaidunta toimii. Mutta tota Carnitiinia vois kokeilla. Mistäs vois hommata? Mitä kustantaa? Ja millasilla annoksilla oot mennä paukuttanut? Entäs ukkos CLA:n suhteen, samat kyssärit?

ZannaZ sanoi:
:lol2: kuinka paljon sitä voi enempää pieni ihminen hikoilla.. Hhohooo, nytkin hiki virtaa niin että vois Niagaraan verrata :D. Mutta se on hyvä juttu vaan, ainakin se aineenvaidunta toimii. Mutta tota Carnitiinia vois kokeilla. Mistäs vois hommata? Mitä kustantaa? Ja millasilla annoksilla oot mennä paukuttanut? Entäs ukkos CLA:n suhteen, samat kyssärit?
ööH, ukko taitaa mennä ihan purkkiohjeiden mukaan kun on niin tunnollinen miäs, mutta mulla tosiaan esim carnimaxista ...hitto kun en muista mutta leikitään että suositus on 5 g:tä niin vedän 15 g ja puoli tuntia ennen salia ja/tai aerobista. Hintakaan ei ihan selvillä koska sain eräästä tamperelaisesta loistokaupasta 4 purkkia pilkkahintaan, koska sillä taipumus paakkuuntua..

ZannaZ sanoi:
Dodiin. Valmentajalta kävi käsky että vois jotain rasvanpolttajia/termogeenejä ottaa mukaan ennen aamulenkkiä. Sanokaas mihin kannattaa rahansa investoida?
Taitaa olla todella marginaalinen vaikutus noilla tuotteilla ylipäätään, mutta ehkäpä silläkin voi olla dieetillä merkitystä. :) Mulle valmentaja suositteli aineenvaihdunnan ylläpitoon jotain kilpirauhasen toimintaa kiihdyttävää tuotetta ja ostin USA:sta Thermabolic-tuotetta. Suomesta saa varmana suunnilleen vastaavia, esim. SAN T3. Joiltakin olen myös kuullut hyvää ginsengiä sisältävistä tuotteista, mutta en kyllä ainakaan pikaisella haulla saanut selville saako Suomesta noita tuotteita. Eräs ystäväni sanoi, että hänelle tuo ginseng tuo ihan samanlaiset vibat kuin oikea ma huang/efe, mutta itse en kyllä tuntenut yhtään mitään. Ei edes piristänyt. Riippuu ilmeisesti aika paljon ihmisestä miten herkkä on noille eri rohdoille.

L-karnitiini kannattaa ehkäpä ottaa mukaan kuten hömppä sanoikin, ja oletko ostanut jo sitä kreatiinipyruvaattia?

Itse jos nyt jotain ostaisin niin koittaisin kaivaa jostain jonkun sida cordifoliaa tai ma huangia sisältävän tuotteen. Vaikka niitä ei suoranaisesti enää kaupan hyllyssä oliskaan, niin hyvällä tuurilla jollakin vois olla vielä pari purkkia varastossa. :) Tosin.. en kyllä edes tiedä, onko tuo sida cordifolia semmoinen jota ei Suomessa saa nykyään myydä?

ZannaZ, 100mg kofeiininapit. Saa jokaisesta apteekista, ovat erittäin halpoja (tuntuisi, että melkein kaikissa lisäravinnefirmojen rasvanpolttokapseleissa on kofu tärkeimpänä ainesosana, noi apteekin napit sisältävät varmasti sen, mitä pitää ja ovat halpoja) ja toimivat pikkuisen edes. :D Niitä alkuun 1kpl ennen lenkkiä, ehkä lähempänä kisoja 2kpl. Kovin hirveästi ei kannata popsia päivän mittaan, koska aiheuttavat tietenkin univaikeuksia. 100mg kofeiinia vastaa siis keskimäärin 1dl kahvin kofeiinipitoisuutta.

Tuo kaffi aiheuttaa sydänongelmaisille vitunmoiset pomputtelut. Carnimaxit ohella pitäs mun käyttää uusien (mun uus ohjelma) ohjeiden mukaan creatiinipyryvaattia mutta käytän ton normikrean eka loppuun. Ananashan on vanha kunnon, mutta hyvä ja edullinen tuote...

Suositut

Back
Ylös Bottom