No mitä tohon sanois runsas öljyn käyttö tuskin on uusi juttu, ainakaan bodareille... Ei rasva lihota vaan ne paskat hiilarit, mun mielestä peruna on niitä huononpia hiilareita mitä voi olla ja mitä muuta kouluissa syötetään kuin perunaa?
Ja sitten kaikki pelkää rasvaa ja ostaa rasvattomia kevyt tuotteita, eikä ne kevyt tuotteet on normaali rasva pitoisuus tuotteita parempia, joku viisas voi selittää mitä kaikki niihin kevyt tuotteihin sullotaan. Jos meinaa laihtua ja pysyä fitissä niin noi vihannekset, hedelmät, marjat on niitä hiilareita mitkä pitää verensokerin tasaisena. Ei nää ravinto jutut mitään mahdottomia ole, ihminen on vaan niin tyhmä, että se yrittää päästä kaikkein helpommalla, ostaa jotain typeriä pillereitä, vaikka pitäis antaa se raha vaikka ravinto asiantuntijoille.
Vaikka jollekin asian tuntevalle fitness/kehonrakentajalle, joka tekis ruokavalion. Mutta ihmiset ei arvosta kehonrakentajia pennin vertaa ravinto asioissa, kattoo vaan huuli pyöreenä miten paljon ne syö ja ihmettelee kuinka ne ei lihoo yhtään.
Sitten itte ne vetää ruoka tauolla 1 leivän ja syö himassa yhen kerran hirveen määrän safkaa ja sipsejä yms. muuta paskaa! Ja sitten ihmetellään kun lihotaan, vittu mua kiinnosta enään mikään...
Ruokapyramidi uusiksi perkele:curs: , luulis sen Halmeen tonyn ajavan jo tätäkin asiaa mutta ei siellä se vetää niitä munkkeja eduskunnassa... Jenkkilä on hyvä esimerkki, kun syödään paskaa, niin aika iso osa ihmisistä on ylipainoisia, idiootteja kun on :curs:.
On se saatana missä se
:kin on kun sitä tarvitaan antaa ravintovinkkejä...
Edit: mutta kaikki lihottaa jos sitä saa liikaa, koskee niin hiilari, proteiinia, rasvaa. Kohtuus kaikessa, jos joku tässä threadissa kertoo, että ei laihdu millään niin voi
sentään mulla menee hermot... :menee hakkaamaan päätä seinään:
edit2: voi sitä liikuntaakin harrastaa niin auttaa asian paljon kun on ravinto puoli kunnossa, jos palataan asiaan niin oliivi öljy nopeuttaa rasva aineen vaihduntaa
Edit3: ois hyvä olla tällänen thread tuolla ylhäällä kokoajan niin kun uudet ihmiset poikkee tällä saitilla ensi kertaa, niin näkis heti faktoja syömisestä, liikkumisesta ja levosta, koska siitä se ihmisen terveys loppujen lopuksi on kiinni, eikä siitä maallisesta mammonasta. Eikä oon mun mielestä kiva, että jollain on miljoonia rahaa ja sitten kuolee 50 v. sydän kohtaukseen, verisuoni tautien johdosta :( ryhdistäytykää ihmiset!!!!
Ylipaino on suuri ongelma maailmassa, nyt kun saddam on saatu pois vallasta, niin george bush vois alkaa miettiä välillä, mitä tapahtuu omassa maassa :curs: