Ai täällä oli uus threadi tästä aiheesta...mie siihen vanhempaan kirjuuttelin sillon alussa. Nyt on siis viikkoja 32+4 täynnä ja liikunta on tooodella vähäistä kovien suppareiden vuoksi. Lääkäri oli sitä mieltä että salikortti nyt jäihin muutamaksi kuukaudeksi..
Alussa siis rehkin lähes samaan tapaan kuin ennenkin, koska mulla ei ollut minkäänlaista pahoinvointia tms. Hölkkäsin viikolle 15 asti, pumpissa kävin samoille viikoille, puntilla kävin vähän yli puoleenväliin asti ja sen jälkeen lähinnä sauvakävelin. Viikkoina 18-26 vain kärsin ihan törkeistä lantiokivuista kun mulla lantio löystyi ihan mielettömästi heti alkuunsa. Nyt kun vauveli on kääntynyt niin niistäkin kivuista on päästy, thank god. Äitiysjoogassa olen käynyt viimeiset 10 viikkoa ja ah mikä pelastus se onkin ollut :haart: Kotona yritän tehdä ylävartalolle pikkusen punttia, lähinnä olka-, ojentaja- ja habaharjotuksia, koska oma löllö ulkomuoto vähän ällöttää jo... Painoa on tullut 10,5 kg lähtöpainoon nähden, joten ihan ok-lukemissa mennään. Heti alussa tuli reilu 2 kiloa, koska olin treenaamassa just maratonille ja ne reenit nyt sillon sitten jäivät
Justiin muutama päivä sitten vaan oli juttua uutisissa kuinka suurin osa naisista lopettaa urheilun täysin raskausaikana ja on siksi niin ylipainoisia...mutta siis onpa kumma, koska koko ajan on jotakin hemmetin krenkkaa kropassa, ärrrh!!! Itteä vain ottaa päähän se kun niitä liikuntahaluja kyllä ois, muttei enää voi. Mä kyllä snoukkasin Alppireissulla viikon vielä 5. kuulla ja siitäkös neuvolassa hermostuttiin, en tosin itse ois sitä siellä edes kertonut mutta mies möläytti
Mutta ihan niin se ei mene, että kaiken voi tehdä mikä itsestä tuntuu hyvältä, kun jos on tällanen jästipää niin ei oo kovin terveellistä. Nämä ikävän tuntoiset supparit alkoivat siis pääsiäisenä, kun hiihdettiin miehen kanssa 3,5 tuntia putkeen. Sen jälkeen eivät ole lakanneet. Mutta kun olin niin tollo että kuvittelin jaksavani tollasen rääkin vielä silloinkin. Joskus pitäisi olla joku sanomassa mitä ei kannata tehdä...