rasittava nykiminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
46
Pikkuhiljaa alkaa huumori loppua tämän nykimisen kanssa.
Tarkoitan siis tällaista missä lihas pomppii itsekseen tuntikausia. (elohiiri tms)

Kaikki alkoi viattomasti noin viikko sitten, kun ojentaja alkoi sätkiä itsekseen. Naureskelin muijalleni tilannetta ja kaikilla oli hauskaa. Vähänpä tiesin silloin.
Nykiminen kesti on/off tyylillä päivän verran, kunnes loppui. Vain alkaakseen
uudestaan eri paikassa. Rinta pomppi jonkun aikaa ja sitten ilmeisesti oli syysloman paikka, koska moneen päivään ei tuntunut mitään. Kunnes.

Eilen nykiminen oli siirtynyt tuohon alavatsaan, lähelle nivusia. Ei prkle! Samalla on/off-tyylillä jatkunut nyt tänään heti aamusta asti!

Onkohan tuo joku vihje keholta, että treenaan liian laiskasti, kun se ottaa ohjat omiin käsiinsä.

Jos toi nykiminen jatkaa matkaa alaspäin ja pallit alkaa tanssia macarenaa, taitaa olla lääkärin paikka. :jahas:

Kuulostaisi siltä että sinulla on vajausta kalsiumista ja magnesiumista, oletko koittanut ottaa näitä lisäravinteena?

inflames sanoi:
Jos toi nykiminen jatkaa matkaa alaspäin ja pallit alkaa tanssia macarenaa, taitaa olla lääkärin paikka. :jahas:
:lol2:

Kokeile magnesiumia lisäravinteena... jos vieläkin hytkyy niin lekuria kehiin...

Edit: Tuossa JohnnyB sanoikin magnesiumin jo... :rolleyes:

Joo, kuulostais aikalailla magnesiumin puutteelta. Itellä esiintyny myös tota nykimistä, mutta ku oon alkanu ottaa magnesium-tabletteja niin nykiminen on loppunu.

Mulla oli kans joku puol vuotta sitten elohiiren tapanen oikeessa olkapäässä ja se kesti varmaan viikon. Sitten se meni ohi, kun ostin magnesiumtabuja.

Kuten jo edellä on mainittu niin magnesium auttaa vaivaan mutta itselläni viellä voin hieman nopeuttaa elohiiren loppumista on myös että lisään reilusti veden juontia ja venyttelen.
Joskus on tuntuu että pelkkä nestevajaus aiheuttaa tuota nykymistä sillä pari tuopillista vettä pariin tuntiin jo tuntuu vähentävän ongelmaa vai miten nopea on magnesiumin vaikutus? Että tehoaako jo se ekalla tabulla ja pariin tuntiin?

Hiirikäden ojentajassa oli pari päivää kesällä just tollanen on/off elohiiru - rasittava se kyllä osasi olla - aina kun siirsi käden hiirelle niin rupes nyppiin :)

Mulla tulee sama juttu mutta vaan yhteen paikkaan, tonne perseen tietämille. Semmonen tutina pyllyssä :) Mutta siis jos se tulee vaan yhteen ja samaan lihakseen jalkareenin päätteeksi niin onko sillon lihas vaan jotenki jumissa vaiko sitte toi magnesium-juttu?

tuub sanoi:
Mulla tulee sama juttu mutta vaan yhteen paikkaan, tonne perseen tietämille. Semmonen tutina pyllyssä :) Mutta siis jos se tulee vaan yhteen ja samaan lihakseen jalkareenin päätteeksi niin onko sillon lihas vaan jotenki jumissa vaiko sitte toi magnesium-juttu?

No se on toi Magnesium hommeli. Syökää sitä ja juokaa kunnola vettä niin lähtee kummasti nykimiset.
Niin ja tietysti muukin ruokailu kuntoon.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
make77 sanoi:
No se on toi Magnesium hommeli. Syökää sitä ja juokaa kunnola vettä niin lähtee kummasti nykimiset.
Niin ja tietysti muukin ruokailu kuntoon.

Kyllä mulla ainakin elohiirtä tulee jos en magnesiumia ote napeista lisäksi. Tosin ei sitä päivittän tartte. 2-3 350mg taplettia viikossa riittää pitämään nykimiset poissa.

Jep

Kiitoksia vinkistä kaikille. Täytyy kokeilla. Epäilin jotain puutosta, mutta en tienny mikä puuttuu.

Venyteltyä tulee säännöllisen epäsäännöllisesti ja vettä olen yrittänyt myös juoda.

Eiköhän tämä tästä.

Timba79 sanoi:
Kyllä mulla ainakin elohiirtä tulee jos en magnesiumia ote napeista lisäksi. Tosin ei sitä päivittän tartte. 2-3 350mg taplettia viikossa riittää pitämään nykimiset poissa.

Mulla menee magnesiumia nappeina päivittäin 700mg ja ainoastaan tuo määrä hillitsee minulla krampit ja elohiiret. Eikä itseasiassa aina edes riitä.

Itellä on kans parikertaa viikossa vasemmassa etureidessä elohiiri. Syön magnesium tabuja joka päivä mut ei auta, ja nykimiset tulee aina nukkumaan menessä ko muu kroppa rentoutuu..

loops sanoi:
Itellä on kans parikertaa viikossa vasemmassa etureidessä elohiiri. Syön magnesium tabuja joka päivä mut ei auta, ja nykimiset tulee aina nukkumaan menessä ko muu kroppa rentoutuu..
JohnnyB mainitsi myös kalsiumin... syötkö kalsiumtabuja?

make77 sanoi:
Mulla menee magnesiumia nappeina päivittäin 700mg ja ainoastaan tuo määrä hillitsee minulla krampit ja elohiiret. Eikä itseasiassa aina edes riitä.

Hikoiletko paljon? Käsittääkseni paljon hikoilevilla tarve on vielä kovempi. Mutta aika hurjalta noi määrät kyllä kuulostaa.

make77 sanoi:
Kyllä hikoilen ja treenaan kovaa.

Mulla lihaksen nykimistä on vain silloin kun treenaan kovaa ja paljon, esim. jos jättää treenit viikoksi niin mitään lihaksen nykimistä ei ole.
Magnesium on auttanut täälläkin.

unreal sanoi:
Mulla lihaksen nykimistä on vain silloin kun treenaan kovaa ja paljon, esim. jos jättää treenit viikoksi niin mitään lihaksen nykimistä ei ole.
Magnesium on auttanut täälläkin.

Näinhän se mullakin on että kun treenaan kovaa niin nyppii enemmän ja syön Magnesiumia ym. enemmän.

Sit taas kun on kevyempi jakso niin ei tarvii samaa määrää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom