Ranteet paksummiksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kk.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kk.

Miten ranteet paksummiksi? Keljua kun muu keho ihan kondiksessa, mutta ranteiden tilalla pelkät kukkakepit. Kenellään hyvää liikettä millä saisi ranteetkin kondikseen?

uskoisin että koko kehosi on kondiksessa, ei se ranteista voi olla kiinni;)

mä ite oon teheny rannekääntöjä tangolla ja alataljaa naruilla sekä hauista tangolla vastaotteella siinäpä pari ja hammeria kp

mä ite oon teheny rannekääntöjä tangolla ja alataljaa naruilla sekä hauista tangolla vastaotteella siinäpä pari ja hammeria kp
No onko ranteet paksuntuneet?

Itse suosittelen ihon alle ranteeseen silikoni-implantteja (ns. ranneketta).

No onko ranteet paksuntuneet?

Itse suosittelen ihon alle ranteeseen silikoni-implantteja (ns. ranneketta).

Aika pelottavaa jos ranteen ympäriltä ei löydy muutakun luuta....

Kyllä mun mielestä ranteeseen asti ylettyy monikin lihas:
http://www.exrx.net/Muscles/WristExtensors.html
http://www.exrx.net/Muscles/WristFlexors.html

Jotka vaikuttaa ainakin pieneltä osin myös ranteen vahvuuteen.
Yleensä monipuolinen käsivarsien vahvistaminen vahvistaa ja paksuntaa ajan saatossa myös ranteita.

Painele ranteitasi eri puolilta. Jos ympärillä tuntuu vaan luuta ja läskiä, niin hakeudu lääkäriin.

kyllä mulla ainakin on paksumpi forkku oikeassa kädessä kuin vasemmassa -> rannekkin on paksumpi. eli kyllä siihen vissiin ihan forkkua kasvattamalla saa sitä kokoa lissää.

Ranteiden paksuuteen ei voi juuri vaikuttaa, mutta kyynärvarsien (forkut eli forearms) taas voi erilaisilla liikkeillä, kuten rannekäännöt molempiin suuntiin ja raskaiden liikkeiden tekemisellä ilman vetonaruja avustamassa otetteen pitävyyttä.

Jos on "kirottu" ohuilla ranteilla, niin niille ei kyllä voi yhtään mitään. Minulla esimerkiksi on suorastaan naisellisen ohuet ranteet, vaikka kyynärvarsissa onkin jo kipparikallemaista pullotusta.

Munkin mielestä olis ranteet tullu jonkin verran paksummiks kun oli jonkin aikaa käyny salilla. Ei nyt tietenkään tohon ihan kämmenen viereen mitään tule, mutta kyllä ne forkkujen lihakset aika pitkälle ylettyy. Kaipa ne hauiskääntöjä kiertäen tehdessä ja muilla forkkuihin kohdistuvilla liikkeillä alko leviämään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rasva ja nesteet noihin vaikuttaa aika paljon. Mulla alkaa ole käsissä rasvaa vähemmän kuin kevytviilissä kohta ja ranteet ja kädet, varsinkin kämmen on pelkkää jännettä ja lihasta. Sormistakin huomaa että joka nivelien välissä aina kapenee, ennen olivat aika tasaiset.
Tossa huono kuva. :p

forkut näyttää isommilta,kun on ohuemmat ranteet :) mutta eihän niiden tietysti heikot tarvitse olla.Ei minullakaan ole mitkään halot nuo ranteet,mut hyvin ne on vielä kestänyt ilman siteitä +250 penkkiä.

Meinaat vissiin forkkuja eli kyynärvarsia. Kapoiset ranteet ei haittaa, luovat ehkä paremmin kontrastia. Ja ei luustolleeen eää kukaan mitään käytännösä mahda.

Eli ainakin miehen forkut tulee olla lihaksikkaat, kireät ja hieman siis suonikkaat, heh.

Hommaa itsellesi 90-luvulta bodaus-lehti, jossa on Peter Keräsen artikkeli juuri kyynärvarsien speciaalitreenistä. Ylivoimaisesti paras juttu, mitä forkkujen harjoittelusta on kirjoitettu. Muistaakseni 4-6 sivua täyttä asiaa ja milä asiantuntemuksella. Kaikkihan eivät suinkaan tarvitse erikoistumista forkkuihin, mutta monilla ne vaan on suorastaan lapselliset tikut. :)

Forkku-liikeethän voidaan jakaa erilaisiin rannekääntöihin ja hauiskääntöihin. Tietty mavet, raskaat soutuliikkeet ja ylhäältä vedettävät rasittavat myös hyvin forkkuja.

Myös forkkuja kannattaa venytellä. Kannattaa käyttää myös ajoittain kunnon malmeja, eikä vain tyytyä johonkin rannerullauksiin, jos forkut on kuin kukkakepit. Kannattaa ottaa huomioon, että ranteet ovat myös helposti kipeytyviä, eli vaatii taitoa ja järkeä + kokemusta totuuttaa niitä suurempiin painoihin.

Mikä mies sellainen on, jolla on pikaluistelijan reidet ja paksu perse, mutta forkut kuin miss suomella. Ei muuta kuin punainen poolopaita päälle ja vihreät vakosamettihousut....:)

Riittävän voimakkailla sormipuristimilla vai mitä rannevahvistimia ne nyt onkaan, saa aika nopeasti vähän lisää ranteeseen. Illalla vaan telkkaria katellessa puristelee hyviä sarjoja.

Mikä mies sellainen on, jolla on pikaluistelijan reidet ja paksu perse, mutta forkut kuin miss suomella. Ei muuta kuin punainen poolopaita päälle ja vihreät vakosamettihousut....:)[/QUOTE]

Tuosta kipinän saaneena kaivoin mittanauhan kaapista ja ei kun mittaamaan,tulos 40,5cm,oli muuten eka kerta kun innostuin mittailemaan muutakin kun hauista.:D.Nyt rakkaat hali puppelit mittaamaan forkkuja ja tuloksia tänne tai sitten kipin kapin vaatekauppaan,lainatusta saa ostoslistan.;).

No olisko 33 cm, tosin hauberikin on vaan 40 cm..

En kyllä tommoista muista,mutta hauberia on ainakin täällä mittailtu.Laittakaa ny joku mittoja forkuistanne.

No pirskatti, kaivelin lisää, kun näin vastauksesi, mutta ei kyllä löytynyt. Kumma juttu.

Tässä omat mitat: (kylmänä, jännitettynä, melko epätarkka mittaus)
Forkku 31cm
Ranne 17cm

Muita tietoja, 178cm/81kg, vuosi treenitaustaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom