Ranteet paksuiksi...???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Elikkä mites ranteet vois saada ihan HELEVETIN paksuiksi?
:confused:

Moni varmaan ehdottaa rannerullausta, (hyvä liike onkin:kippis1: )
mutta kysymykseksi nousee: Kuinka lyhyitä toistomääriä ranteet kestää?:confused: :confused:

ps. ylläpidolle: ihan vittuillakseni laitan näitä naamoja tänne ;)

ei ranteille/forkuille kannata tehdä kovin lyhyitä sarjoja. 10-30 vois olla ihan sopiva. en sit tiedä miten rannerullaus vaikuttaa ranteen paksuuteen tai voiko siihen edes vaikuttaa

Rupea rämpyttämään kitaraa, tulee vahvat ranteet...tai ainakin ranne. :rolleyes: PS. Ylläpidolle vittuilu ei varmaan pidemmän päälle kannata. ;)

Sori mtmm. Esitän vielä anteeks pyynnön koko ylläpidolle. Ette sitte bannaile mua.

Tai mä lähetän mun yhen tutun joka on tän näkönen :evil: ja aika iso tulemaan sun ovelle. hehhe

Jos sul on akka, niin jätä se.
Siitä ne ranteet tykkää...muista käydävuoroin vieraissa, ettei mee toispuoliseks. :D

Tai sit rupee soittaan rumpuja niinku mä. :kippis1:

ajatuksia..

Minkä takia forkuille pitäis tehdä noi pitkiä sarjoja eikä lyhkäsiä kuin muillekin lihaksille:confused:

Originally posted by SLÄM
Siitä ne ranteet tykkää...muista käydävuoroin vieraissa, ettei mee toispuoliseks. :D

Sama se onko akkaa vai ei niin mun ranteet on kovilla siltikin,pikkasen vähemmän nykyään kuin joskus sinkkuna..:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Originally posted by SLÄM

SLÄM, tommih on vissiin siinä iässä että se harjoitusmetodi taitaa olla jo käytössä. :lol1: Ei jumalauta, pitäsköhän mennä nukkumaan...

Vaikuttaisikohan rekkitangolla roikkuminen lisäpainojen kanssa ?
Ainakin puristusvoimaa tulee yllättävän helposti lisää tällä konstilla.

Originally posted by tommih
Elikkä mites ranteet vois saada ihan HELEVETIN paksuiksi?

Veikkaan että ranteen paksuuteen on aika helvetin vaikee vaikuttaa kovinkaan paljoo. forkuthan kasvaa. monilla, esim mulla kehittyy kyynärvarret pelkästä selkä -ja käsitreenistä. Mut ehkä rullailuista ja hammerkäännöistä on apua. Myös hauiskääntö taljassa myötäotteella on aika toimiva.

Re: Re: Ranteet paksuiksi...???

Originally posted by metalman
Veikkaan että ranteen paksuuteen on aika helvetin vaikee vaikuttaa kovinkaan paljoo. forkuthan kasvaa. monilla, esim mulla kehittyy kyynärvarret pelkästä selkä -ja käsitreenistä. Mut ehkä rullailuista ja hammerkäännöistä on apua. Myös hauiskääntö taljassa myötäotteella on aika toimiva.

joo, ei varsinaisesti ranteita saa paksummaksi, muuten, kuin hankkimalla vaikuttavan rasvakerroksen...mulla on aina massakauden lopuilla ranteet jopa pari senttiä massiivisemmat, kuin dieetillä. Nuita ranteita on siinä määrin vähän hankalahko kasvattaa, kun siellä ei sitä lihasta ihmeemmin ole, järki käteen.

Re: Re: Re: Ranteet paksuiksi...???

Originally posted by Kilppa
Nuita ranteita on siinä määrin vähän hankalahko kasvattaa, kun siellä ei sitä lihasta ihmeemmin ole, järki käteen.
Totta. Ranteet paksunee sitten samalla kun koko mies turpoo tasasesti. Siellä kun ei todellakaan oo juuri lihasta, mutta kun koko kroppa muuttuu isompaan suuntaan niin kyllä siinä luusto jne. muuttuu mukana.

alota kallio- , jää- tai seinäkiipeily. forkut on tulessa hela tiden ja kivasti sinne on pattiakin tullut.

jos puntilla meinaat äheltää, kyynärvarsiin tehoaa niin lyhyet kuin pitkätkin sarjat. tee myötäkääntöä, rannekääntöä penkillä ja selän takana, erilaisia puristusharjoituksia staattisina jne.

vaihtele liikkeitä ja treenisisältöjä sekä suhteellista intensiteettiä: joskus paljon sarjoja melko tiukasti, joskus hieman vähemmän erittäin kovaa ja vaikka pudotusarjoilla.

Peremmaltahan se näyttää kun on suhteellisen ohuet ranteet ja forkuissa on hyvin lihasta... (Ala)taljassa saa hyvin tehtyä suoralla tangolla rannekääntöjä sekä myötä- että vastaotteella.

Ehkä mä teen forkkutreeneissä (silloin harvoin kun teen) jotain väärin, kun saan vaan aikaiseksi käsittämättömän pumpin, mutta eipä itse forkut kasva samaa tahtia kuin hauis/ojentaja-osa. Mutta ei kai se ole tarkoituskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom