Ranteet paksuiksi...???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mulla menee,mutta näyttää sit forkut isommilta...:D

Originally posted by lazki
BTW, kuinka moni teistä saa em. tavalla sormensa ranteensa ympäri?

Heti kämmenen juuresta jää vielä ilmaa kokonainen 1 cm, vaikka sirot ranteet ja kämmenet onkin. On sitten vissiin vaan lyhyet sormet :D

Originally posted by Ozzy
On sitten vissiin vaan lyhyet sormet :D

Näin. Toi testi on myös sormien pituudesta kiinni, ei pelkästään ranteiden paksuudesta. Mulla vas. ranteen ympäri menee ihan just ja just, oikeen ympäri ei mee.

Mutta kuvittele nyt mitenkä on lesoa kun kaverisi kysyy: "Saatko peukalon ja keskisormen ranteesi ympäri?", niin voit sanoa että "Kokeillaan" ja sitten kun ei mene niin saat jumalatonta respektiä. :D
BTW, kuinka moni teistä saa em. tavalla sormensa ranteensa ympäri?

Reilu 2 cm jää väliä. :rolleyes:

Mulla on tästä ranteiden "paksuuntumisesta" treenillä seuraavanlainen kokemus: ostin pari vuotta sitten uuden kellon, missä on täysin joustamaton metalliranneke, joka silloin mitoitettiin niin, että oli just napakasti kädessä.

Sitten treenasin itselleni 12 kg painoa lisää (ja ainakin osa meni lihaksiin, koska tuon 12 kg painon lisäyksen jälkeen rasvaprosentiksi mitattiin n. 11%) -> kello sopii edelleen juuri sopivasti. Eli vaikka painoa tuli toista kymmentä kiloa ja kaikenlaista rannevääntöä ja kääntöäkin tuli tehtyä mavejen ja leukojen ohessa, niin silti ranteeseen ei tullut paksuutta yhtään. Eli aika pirun toivotonta puuhaa on kyllä ranteenpaksuntelu treenaamalla, ainakin omalla kohdalla.

Tiedä sitten paljonko yksilöllisiä eroja löytyy, mutta pelkäänpä että kauheasti asialle ei ole tehtävissä, mikäli paksumpia ranteita kaipaa. Onneksi itse olen melko tyytyväinen näihin tikkuihin :)

Tietysti voi koittaa rehellisesti vain lihottaa itseään, ehkä rasvaa saattaa kertyä ranteisiinkin - mutta tuskinpa kukaan tällä tavalla haluaa ranteitaan paksuntaa...

Geenit kyllä määräävät onko paksut ranteet,nilkat,kyynärtaipeet yms. ja niille ei paljoa voi tehdä.On kokemuksella huomattu että vaikka pohkeisiin ja kyynärvarsiin on lihasta saatu niin silti ovat ranteet ja nilkat jääneet ohuiksi.MUTTA se hyvä puoli siinä on että näyttää lihas isommalta kun on hoikat nivelet :)
Eli näyttää isommalta kuin on.Painoa kun on jossai yhteydessä arvuuteltu niin itestäkin on arviot menneet 10 kg yläkanttiin juuri tuosta visuaalisesta harhasta johtuen..

Mulla on tästä ranteiden "paksuuntumisesta" treenillä seuraavanlainen kokemus: ostin pari vuotta sitten uuden kellon, missä on täysin joustamaton metalliranneke, joka silloin mitoitettiin niin, että oli just napakasti kädessä.

Sitten treenasin itselleni 12 kg painoa lisää (ja ainakin osa meni lihaksiin, koska tuon 12 kg painon lisäyksen jälkeen rasvaprosentiksi mitattiin n. 11%) -> kello sopii edelleen juuri sopivasti.

Sama hommeli vaikka painoa on melkein 30kg enemmän kuin alussa. Kello mikä oli löysä silloin on vieläkin yhtä lötkö. Melkonen amerikantenppu pitää olla, että sinne ranteeseen selkeästi saa kokoa.

...niin silti ranteeseen ei tullut paksuutta yhtään. Eli aika pirun toivotonta puuhaa on kyllä ranteenpaksuntelu treenaamalla, ainakin omalla kohdalla.

Ranteeseen ei ehkä tullus massaa mutta forkkuihin varmaan tuli, joten ei se nyt turhaa ollut.

PS. Lokki: Hieno nosto ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
mulla ainakin nesteet vaikuttaa ranteen paksuuteen. Välillä saa nimettömän ja paukalon ranteen ympäri, välillä jää keskisormen ja peukalon väliin toista senttiä ettei saa ympäri.

Suositut

Back
Ylös Bottom