- Ikä
- 43
Tupla-J sanoi:Sun mielestä on siis jotenkin loogista ja johdonmukaista ruveta vittuilemaan teikäläisiin kyllästyneelle enemmistölle ja tuhoamaan niiden omaisuutta, jos ne vaikka sitten kelais että kylläpä olet mukava ja ihana ainutlaatuinen ihminen, joka otetaan töihin nyt ellei jopa heti?
:jahas:
Ensinnäkin olen valkoisempi kuin äitisi puhtaat lakanat ja toisekseen en hyväksy näitä mellakoita sen enempää kuin muitakaan kiihkoilijoita. Ranska on kussut pakolaispolitiikkansa jo vuosikymmeniä sitten. Eli kun paska on housussa niin on vähän myöhäistä itkeä.
Montako miljoonaa maahanmuuttajaa tai heidän jälkeläistään Ranskassa on? Alunperin maahan tulleilla olot ovat olleet aivan perseestä ja se on fakta. Heidän jälkeläisillään on kyllä aivan hyvät mahdollisuudet hankkia hyvä koulutus ja/tai työ, mutta jos lähtee alemmasta yhteiskuntaluokasta niin ei se aivan tuosta vain onnistu. Jos onnistuisi niin kai tälläkin palstalla keskustelisi vain miljonäärejä jotka vetää kotona lonkkaa.
Totta kai siellä porukassa riehuu niitä fanaatikkoja ja saatanan älykääpiöitä joilla on vaan hauskaa autoja poltellessa. Mutta kyllä se kynnys lähteä riehumaan on kuitenkin hyvin korkea ja on aika pirun vaikea uskoa, että niin suuri ihmisjoukko lähtisi tuollaiseen mellakkaan ihan ilman syytä! Saadaanko näillä mellakoilla sitten mitään hyvää aikaan on ihan eri juttu. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi tehdä.
"Pointti on nimenomaan siinä, että 20 - 30 vuoden kuluttua ei ole murto-osaakaan noista vapauksista jäljellä, jos muslimit pääsevät valtaan."
Muslimit valloittaa maailman vai? No ei tasan ikinä!!!
Muslimeistakin suuri osa on tapauskovaisia, jos ette usko niin käykää vaikka Turkissa...
Sitten tämä klassinen juttu, että iso paha ulkomaalainen tulee ja raiskaa kaikki naiset. Olin viime viikolla Kanarialla, hotelli Buenos Aires. Joo kiva paikka neljä tähteä. Makailin muijan kanssa hotellin uima-altaalla kun se huomasi, että joku läski äijä valokuvaa kahta ruotsalaista tyttöä (15v) jotka olivat yläosattomissa (melkein kaikki ulkomaalaiset, paitsi osa suomalaisista ottivat aurinkoa yläosat paljaana, joten se oli ihan normaalia).:curs: Emäntä sitten seuraili sitä aikansa, ukko otti kuvia kahden tonnin kameralla jossa oli puolen metrin piippu. Muija tuli kertomaan mulle ja menin sitten tietysti sanoon tytöille ja heidän vanhemmilleen, että joku paskamaha pitkätukkaisen kaverinsa kanssa kuvaa heitä. Lasten isä kanteli hotellin respaan, enkä tiedä mitä sitten tapahtui. Viimeisenä päivänä näin kuitenkin samat pedofiilit katselemassa lasten leikkipaikkaa ja KAS, pojathan oli suomalaisia. :curs: Kyllä näitä pervoja riittää, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä uskonnon kanssa... Meni vähän taas asiasta ohi, mutta kyllä olin taas niin onnellinen näistä kahdesta.
Cthulhu: "Minun mielestäni asia on yksinkertainen, jos ei viihdy jossain maassa niin suksii vittuun sieltä." Joo periaatteessa, mutta vittuunkos menet jos sua ei mihinkään kaivata? Ihan sama tilanne oli juutalaisilla ennen toista maailmansotaa. He olivat niitä toisen luokan ihmisiä ja Natseille eivät edes sitä...