rannetuilla vai ilman?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arnold1
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tuli täs vaan semmonen juttu mieleen et ostin tosa n:kk sitten tommoset rannetuet ja olen käyttänyt niitä ainoastaan penkissä ja haukkariliikkeissä koska ilman niitä tukia sattu ranne helvetisti mut nyt oon niit tos ton kuukauden ajan käyttäny nii enää ei ranne satu edes haukkareita tehdessä( ilman siteitä) eli kannattaako mun heittää tuet nurkkaan ja vedellä ilman niitä vai kannattaisiko niitä vielä mahdollisesti käyttää????

Kyllä niitä kannattaa käyttää! pysyy ranteet kunnossa ja saat treenistä enemmän irti.no tää on taas vaan mun mielipide joten tee niin kuin parhaaksi näet.

Kyllä niitä tulee käytettyä raskaammissa sarjoissa, ei tosin aina. Kannattas ehkä käyttää minun enemmänkin. Eli käytä pois vaan.

Kyllähän sä (toivottavasti) käytät turvavyötä ajaessakin, vaikka naamassa ei (toivottavasti) olekkaan ratinkuvaa. Eli ei kaikkia vempaimia käytetä vaan sen takia, että joku paikka on kipeenä. Ennaltaehkäseminen on myös tärkeetä. Eli käytä vaan. Ainakin raskaissa.

No...tai sit kannattaa treenata ranteen koukistusta ja ojennusta, eli lihaksista tukea ranteelle. Muuten, jos aina treenaat tuilla, ei ranteet ehkä kestäkään paljoakaan ilman niitä. Ei kovin toiminnallista voimaa, siis...

Henk.koht: ei rannetukia, ei vetoremmejä.

Olen käyttäny 10.v rannetukia.Nyt olen ilman siteitä reennanut pari kuukautta.Perskutarallaa että joutui tiputtaa painoja raakasti, ettei vihloisi ranteita.Suosittelen välillä treena ilman siteitä kokonaan.

Ite teen niin että mulla on koko ajan rannetuet ranteissa, mutta kiristän ne vaan raskaimpiin sarjoihin. Pysyy kivasti ranteet lämpöisinä ja näin ennaltaehkäisee loukkaantumista.

Käytän vain raskaimilla painoilla: penkissä, punnerrukset käsipainoilla ja kyykyssä. Kyykky voimanostotyyliin tanko niin alhaalla takana kuin pystyy ottaa yllättävän paljon ranteisiin. Ehkä ei kannata käyttää ihan kevyissä painoissa, että saa kippariKallemaiset käsivarret.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
X-man sanoi:
Kyllähän sä (toivottavasti) käytät turvavyötä ajaessakin, vaikka naamassa ei (toivottavasti) olekkaan ratinkuvaa. Eli ei kaikkia vempaimia käytetä vaan sen takia, että joku paikka on kipeenä. Ennaltaehkäseminen on myös tärkeetä. Eli käytä vaan. Ainakin raskaissa.
Kysymys onkin siitä, että ehkäisevätkö nuo ennalta rasitusvammoja.

Taivaanisä on luonut ihmisen selviytymään ilman rannetukia. Kun nostamme punttimme ilman siteitä, tukia ja muita teollisia apuvälineitä, nivelemme ja jänteemme pääsevät vahvistumaan tasavertaisiksi kauniiden lihastemme kanssa ja meistä tulee funktionaalisia.

MKM sanoi:
Taivaanisä on luonut ihmisen selviytymään ilman rannetukia. Kun nostamme punttimme ilman siteitä, tukia ja muita teollisia apuvälineitä, nivelemme ja jänteemme pääsevät vahvistumaan tasavertaisiksi kauniiden lihastemme kanssa ja meistä tulee funktionaalisia.
hahah! voiko asiaa paremmin enää ilmaista? itse en käytä juuri lainkaan rannesiteitä. semmosia lämmittimiä isoilla painoilla penkatessa. kuten koitan välttää polvisiteitäkin mahdollisimman paljon. vyötäkin käytän yli 100kg painoilla vedossa / kyykässä.

Kyl niitä tukia kannatta käyttää jos tykkää, kaikki ei tykkää niitä pitää mut ite olen todennut ne käytännöllisiksi ja käytän niitä penkissä sitten kun alkaa olemaan enemmän painoa! Käytä siis jos siltä tuntuu! :evil:

MKM sanoi:

Taivaanisäkin epäonnistuu välillä, toisille se on antanut heikommat ranteet tai polvet, sitä varten on kehitetty erillaisia tukia korjaamaan taivaanisän virheet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom