Rankkaa modet

Noh, kohta pääsette avautumaan mun toiminnasta ja posteista... heti kun Mike saa säädettyä statukset kuntoon ;)

Henkilökohtainen mielipiteeni palstan moderaattoreista: loistosakkia, jokainen varmasti oikeassa hommassa. JohnnyB tylyttää asiallisen varmasti, ST34345235ROBO paukuttaa myös faktaa, Wintikka DNP-pöhinöissään tietää kaikesta kaiken, Mike painaa helvetisti duunia foorumin eteen ja äkkipikaistuksissaan on helvetin hyvä tyyppi, Vilma-Liina kirjoittaa jokaisen postin erittäin asiallisesti ja huolellisesti... lista on pitkä, en jaksa nyt enempää.. :)

johnnyb.jpg

Buahahahaa!!! :lol2:

Kaikki modet ovat hoitaneet hommansa hyvin :thumbs:

1.Tomi, Mike
3.Raven

Dragon sanoi:
...Ottaisitko sinä palstalle modeksi Siimaniko86:en sen perusteella, että hänellä on 10 hyvää postausta mutta ei muuta?..
siimaniko86.. Repesin vähän liian kovaa.. Oiskohan aika mennä nukkuun

mik99 sanoi:
oisin juuri sanonut Iivilin tähän number 1 modeksi..no toivottavasti tuut joskus vielä takas ja pidät meidän oululaisten lippua korkealla.. :rock: ja R.I.P Iiviili.. :D

Juurikin näin! :rock:

1. Tomi: Vähän lyhyt,mutta tiukassa kunnossa. Vahva feminiinen, romanttinen puoli ja kiinnostusta astronomiaan.
2. Mike: Kunnon suomalainen äijänköriläs. Osaa paikata järjenpuutetta voimalla. Jää kakkoseksi koska on pienenemään päin.
3. JohnnyB: Nopea, munii proteiinia. Ei osaa kuitenkaan lentää.

Salomaa äläs ny. Olihan tää ihan viihdyttävä. :D

No ni, kriitikot :) . Pysytään asiassa ja rankataan niitä modeja :) .

Tuolta löytyy vuosikerran seasta ihan hyviäkin ketjuja jotka jääny suotta nukuksiin. Kuten tämä. En viittinyt nyt näitä neljää enempää nostaa yhdellä kertaa ettei aleta heti itkeen mutta riitti nääkin näköjään siihen :D .

Siis oli oikeesti hyvä nosto, vaikka mä puinkin sen tuommoseen sarkastiseen muotoon. :D

Mä diggailen modeista niitä aktiivisimpia -sekä yleisellä että asiaosastoillakin.

Hmm todella paha sanoa, noh jos ei Mikeä oteta mukaan niin:

1. Timba79 aivan henk. koht. syistä ja muutenkin mies on omistautunut aloitelijoita nauvvomaan.

2. Hmm paha sanoa varmaan Ironbutt, koska hän aina järkkää kaikkee hauskaa.

3. Annie Strak/Faidra koska hmm paha sanoa, mutta mä tykkään molemmista, molemmat ovat hauskoja ja todella omistautuneita modeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom