Rankkaa modet

jpm sanoi:
...kaikki ovat oikein hyviä. Jos väkipakolla vääntäis....
- S225T (kaikkien natujen sankari :D )
- Iivili (oikein asiallista juttua tulee)
- JB (asiallista juttua ja strutsin nopeus)

Samalla linjalla, mutta Vilmis taistelee todella tiukasti JB:n kanssa.

Mielestäni hyvän moderaattorin tunnusmerkkeihin ja uskottavuuden perusteisiin kuuluu se, että "näytetään omilta teksteiltään" myös sen ruudun ulkopuolella. Hyviä teoria-modeja on lukuisia, mutta Pakkotoisto tarvitsisi ehdottomasti lisää colemanneja, vilma-liinoja ja raveneita, ketkä myös näyttävät siltä, mitä kirjoittavat.

Käyttännön toimivuuden suhteen paras mode on mielestäni ehdottomasti Johnny "Ostrich Testicle" B. Tämä ei selityksiä vaadi. JohnnyB lyö yhtään ainoaa persettä kertaakaan lipaisematta faktat ja linkit pöytään lähes asiaan kuin asiaan. Jos saisin itse valita uuden moden, kukaan Pakkotoistolla ei menisi tällä hetkellä Poserin edelle. Ottaisin myös Opiskelijan takaisin modeksi, jos saisin päättää. Myös RiQ olisi oiva valinta modeksi.

Mitä omaan panokseeni nykyään tulee, niin olen sattuneista syistä tiputtanut "auttamishaluani" palstan eteen alkukeväästä sellaisen 90%. Ehkä pitäisikin kirjoittaa välillä pari asiatekstiä, että jengiltä poistuisi taas vähäksi aikaa se "joo Tomi on hauska mutta ei se mitään tiedä mistään" -kuva. :D

Suosikkimodet auttaa tarvittaessa mahdollisten ongelmien kanssa esim. privan välityksellä eivätkä vittuile tarpeettomasti.

Yksittäisenä favoriittina vois mainita esim. Johnny B:n!

pexxi sanoi:
Suosikkimodet auttaa tarvittaessa mahdollisten ongelmien kanssa esim. privan välityksellä eivätkä vittuile tarpeettomasti.
Jos mua tarkoitit, niin se on aika varma juttu, että jos joku aukoo mulle päätään palstalla, vastaan hänelle myös palstalla enkä privassa. Jos joku aukoo minulle päätään privassa, vastaan privassa, en palstalla.

Jos Mike ja minä olisimme mielistelleet ja nuoleskelleet jokaista aukojaa ja vittuilijaa, saattaisi meno Pakkiksella olla hieman toisenlainen. :jahas:

No joo, emmä varsinaisesti Sua tarkoittanut.
Mutta kukin tyylillään. Ja Pakkis on kuitenkin mielestäni hyvin ylläpidetty foorumi!

Ehdoton ykkönen puhtaasti moderoinnissa on kyllä Johnny"strutsinmuna"B , on melko tehokas lentotaidottomaksi linnuksi.

:offtopic: Kuinka paljon te modet ja mike vietätte palstalla aikaa päivässä noin suurin piirtein? Kiinostaisi vaan tietää...

1. Tomppa , ei tarvitse edes perusteluja, pakkiksen sielu
2. S225T , asiallista juttua
3. Vilmis , naiseudesta lisäpointseja

BigBoi sanoi:
:offtopic: Kuinka paljon te modet ja mike vietätte palstalla aikaa päivässä noin suurin piirtein? Kiinostaisi vaan tietää...
Itse herään työaamuina klo 6.00 ja rähmäiset silmät etsivät mahdollisia provoja ja trolleja ensimmäisen kerran n. klo 6.05. Jos olen saanut privaviestejä, yritän ehtiä vastata niihin jo aamulla. Töissä kone on koko ajan taustalla auki, kuten myös kotona. Teen kuitenkin paljon muutakin päivän aikaan. Pakkotoisto vaan kuuluu siihen "taustalle." :)

Mike sanoi:
Iivili sekä Phy73 ovat muuten lopettaneet juuri moderaattorihommat ajanpuutteen vuoksi. Kiitos heille palveluksista.

oisin juuri sanonut Iivilin tähän number 1 modeksi..no toivottavasti tuut joskus vielä takas ja pidät meidän oululaisten lippua korkealla.. :rock: ja R.I.P Iiviili.. :D

Kaikilta saa hyviä neuvoja kun on niitten tarpeessa , mutta erityisesti mieleen jäi
jo legendaariseksi muodostunut Tomin "lavat liikkumaan ja selkä kasvuun".

Tomi sanoi:
Mielestäni hyvän moderaattorin tunnusmerkkeihin ja uskottavuuden perusteisiin kuuluu se, että "näytetään omilta teksteiltään" myös sen ruudun ulkopuolella. Hyviä teoria-modeja on lukuisia, mutta Pakkotoisto tarvitsisi ehdottomasti lisää colemanneja, vilma-liinoja ja raveneita, ketkä myös näyttävät siltä, mitä kirjoittavat.
Samaa mieltä Tompan kanssa. Mun ykkösvitjassa keskellä ois Hannibal sekä laidoilla kusimato ja spoonie_luv. Takalinjoilla luuttuais kekexx ja onion, joiden takana ois itseoikeutetusti hämähäkkimies dragon. Oikein tiukassa paikassa boxiin vois hypätä myös kotiin jäävä varamies baarikello.

stranger sanoi:
laidoilla kusimato ja spoonie_luv.

Vaadin muuten saada jaetun suihkukopin Spoonien kanssa. En ikinä antaisi kenenkään muun pestä selkääni.

Tomi sanoi:
Pakkotoisto tarvitsisi ehdottomasti lisää mm. raveneita, ketkä myös näyttävät siltä, mitä kirjoittavat.

Mitäs tuokin tarkoittaa? :jahas:
:)

Eiköhän yksi tälläinen apina ole liikaa jo tässä maailmassa. :hyper:

Mike sanoi:
Noin palttiarallaa 8 tuntia kaikkine oheisjuttuineen.

Puurtaako jokainen mode 8 tuntia päivässä palstalla? :eek: Ei kai ny sentää.

Kiitokset Iivilille ja Phy73 asiallisista ja asiantuntevista jutuista. Toivottavasti kaverit eivät häviä minnekään Sakkeuksen tavoin.

/me huhuilee Sakkeusta takaisin palstalle: "Sakkee!!! Tuu ny kirjoittelemaan joskus!!"

Jaahas vai uusia modeja palstalle harkitaan?

Kannatan seuraavia ansiokkaita kirjoittajia ja fiksuja ihmisiä. Lista ei ole missään järjestyksessä:
  • Timba79
  • Jpm
  • Mixu
  • Ringside
  • Hannibal
  • Ironmind
  • Nitsku
  • :anssi: Manninen
  • Gillyanne
  • Muffy
  • Omna
  • Mariko
  • Richard 75
  • Tahvo Tohveli
  • Willie
  • Jhulmi
  • RiQ
  • Spoonie_luv

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Dragon sanoi:
Jaahas vai uusia modeja palstalle harkitaan?

Kannatan seuraavia ansiokkaita kirjoittajia ja fiksuja ihmisiä. Lista ei ole missään järjestyksessä
Arvoit ilmeisesti puolet noista nimistä? Ei se postien lukumäärä vielä tee ihmisistä modea.

Omaa analysointia luettelemistasi nimistä:

Timba79 - sopisi modeksi
Jpm - sopisi modeksi
Mixu - hyvä jätkä, fiksut jutut, mutta Miksua en itse ottaisi toistaiseksi muuhun kuin moderoimaan tietokonepuolta.
Ringside - en osaa sanoa vielä mielipidettä. Fiksut jutut ainakin.
Hannibal - hysteerinen kaveri, fiksu kuin mikä, tietää mielettömästi kaikesta, mutta modioikeuksien antaminen tälle miehelle olisi sama kuin Jammu Siltavuoren palkkaaminen ala-asteen rehtoriksi :D
Ironmind - en osaa sanoa
Nitsku - sopisi ainakin juttujen perusteella modeksi
Anssi Manninen - uskomattoman lahjakas, älykäs ja fiksu, mutta Anssin aika menee varmasti muuhun kuin Pakkotoistolla roikkumiseen
Gillyanne - hyviä tekstejä, mutta Vilma-Liina, PMLats ja Ironbutt ovat varmasti tällä hetkellä "tarpeeksi" Punttimimmien modeiksi
Muffy - en osaa sanoa
Omna - :eek:
Mariko - hauskat ja hyvät jutut, mutta kuten todettu, 3 mimmimodea taitaa riittää
Richard 75 - olisi loistava mode, mutta Rikulla taitaa olla kädet enemmän kuin täynnä töitä
Tahvo Tohveli - hyvä jätkä, puhuu fiksuja, mutta on intissä
Willie - fiksu ja mukava kaveri, hyvät tekstit, auttavainen. Kuitenkin toistaiseksi enemmän modiainesta tuohon ninja-osiolle :)
Jhulmi - fiksu, fiksu ja mainitsinko jo fiksun? Juhalla taitaa vaan olla sama ongelma kuin Anssilla
RiQ - yksi kysymys: miksi helvetissä tämä mies ei jo ole modì? :confused:
Spoonie_luv - ?

Suositut

Back
Ylös Bottom