Rankkaa modet

mik99 sanoi:
joo toisaalta olisihan se ihan mukava jos palstalla olisi modeina myös näitä "hauskuuttajia" esim hannibal mutta sitten homma tod.näköisesti riistäytyisi käsistä. :piis:
Jos vaikka Hannibal olisi modena, niin miten se muka muuttaisi jotain? Tai joku muu hauskuuttaja? Ihan samoja juttuja tänne voi kirjoitella olipa modena tai ei.

Monet tuntuu ajattelevan, että toi mode-homma olisi joku lisäarvo tai tila johon pitää pyrkiä. Moden homma (käsittääkseni) on mitä suurimmissa määrin palstan tarkkailua ja muokkaamista, se ei välttämättä vaadi mitään pitkää punttitaustaa tai edes paljon kielellistä lahjakkuutta, vaikka tällä palstalla kaikilla tuntuu kumpaakin ominaisuutta olevan. (Niin ja en tarkoita tätä vähätelläkseni ketään modeista, kaikki ovat paikkansa ansainneet). Mun mielestä toi moden homma on enemmän tollasta "atk-tukihenkilön hommaa".

Nykyisistä modeista varmaan kaikille voisi antaa "asiantuntija" tittelin. Mutta moden homma ei tuollaista asiantuntijuutta välttämättä tarvitse.

Tomi sanoi:
En, mutta se ei tarkoita sitä, että 2500 postia postannut palstalainen saa automaattisesti moderaattorin arvonimen.

Olenko sellaista ehdottanut? Ja luulenpa, että kaikki eivät välttämättä edes näe moderaattorinimitystä arvonimenä. Joudutte tekemäänkin jotain pelkän moderaattoripalvonnan sijasta. :)

Äläs höpötä.

Kestikö kauankin arpoa tämä vastaus yleisistä vastausvaihtoehdoistasi:

a) Pelleily
b) Vittuilu

Dragon sanoi:
Kestikö kauankin arpoa tämä vastaus yleisistä vastausvaihtoehdoistasi:

a) Pelleily
b) Vittuilu
Ei kestänyt. Miksi minun olisi pitänyt vastata tuohon sinun 4,5 prosentin rasvaprosentti jne -juttusi yhtään sen asiallisemmin? :confused: Tämä on juuri tätä, että jotkut olettavat meidän olevan jotain vitun Mäkkärin kassoja, joille "saa" sanoa mitä sylki suuhun tuo ja silti pitäisi saada aina yhtä aurinkoinen ja iloinen vastaus.

Palstalainen: "Tomi, haista vittu ja puukota itseäsi tärkätyllä pensasmureenalla kasvoihin!"

Tomi: "Hyvää päivää sinullekin, niin että kuinka voin olla auttaa? :D :) :D :)?"

Kimple sanoi:
.-... se ei välttämättä vaadi mitään pitkää punttitaustaa..

Nykyisistä modeista varmaan kaikille voisi antaa "asiantuntija" tittelin. Mutta moden homma ei tuollaista asiantuntijuutta välttämättä tarvitse.

Olen pitkälti samaa mieltä paitsi tuon punttitaustan* suhteen, koska siitähän on hyötyä.

Mode:

-osaa lukea ja ymmärtää lukemansa
-siivoaa paskaa. Jos osaa pestä vessapöntön, osaa modeta pakkista
-tietää oikean ja väärän
-osaa painella tietokoneen nappuloita
-*ymmärtää keskusteltavan aiheen problematiikkaa

Joo, ei tarvitse moden olla:

- 200 kg penkkaaja
- lääkäri
- maratoonari
- rasvaprossa 5%
- 4 akateemista loppututkintoa
- UFC-ottelija
- NASAn sukkulakuski

Tosin ei nosta haittaakaan ole ;-)

Kaikilla meillä modeilla on omat hyvät ja huonot puolensa ja mitä laajempi pakka, sen parempi......

Tärkein ominaisuus lienee, että on aikaa/halua selata läpi pakkista päivittäin urakalla. Muuten ei ole iloa, vaikka olis ns. kaikesta kaiken tietävä.

PS. Moon immuni vittuilulle ;-)

Tomi sanoi:
Ei kestänyt. Miksi minun olisi pitänyt vastata tuohon sinun 4,5 prosentin rasvaprosentti jne -juttusi yhtään sen asiallisemmin? :confused: Tämä on juuri tätä, että jotkut olettavat meidän olevan jotain vitun Mäkkärin kassoja, joille "saa" sanoa mitä sylki suuhun tuo ja silti pitäisi saada aina yhtä aurinkoinen ja iloinen vastaus.

Palstalainen: "Tomi, haista vittu ja puukota itseäsi tärkätyllä pensasmureenalla kasvoihin!"

Mielestä te painotatte liikaa sitä, että moderaattorin pitää olla SM-voittaja, MM-voittaja, keholavalla käynyt tai rasvaprosentin pitää olla 4,5%. Laajempi kirjo erilaisia ihmisiä moderaattoreina olisi epäilemättä ihan hyvä asia.

Tuota... hmmm en ymmärtänytkään, että näit postaukseni tuolla tavalla. Oli kyllä tarkoitettu ihan asialliseksi ehdotukseksi mutta ihan miten herra tahtoo sitä tulkita. :D :) :D :)

Raven sanoi:
Kovin moni siellä oli samaa mieltä threadin aloittamisesta. Ilmeisesti sä sitten lukisit sitä samaa jauhamista jokaisessa threadissä? Jokainen tulos, kisa tai treeni threadi päättyisi samaan. Se ilmeisesti olisi sitten jotain niin mukavaa.
Ite mieluummin keskustelen siitä aiheesta, josta se on aloitettu, vaikka meneekin välillä offtopic.
Ja miten ihmeessä tuo vaikuttaa puolueettomuuteen tai reiluuteen? Ja ihan vain tiedoksi. Kun tuo threadi tehtiin pysyväksi/aloitettiin, niin en ollut silloin mode. Joten valitse seuraavaksi jotain posteja mode ajalta.

Etpä tainnu lukea kirjoitustani ollenkaan ajatuksella.

Kirjoitin, että...

"Näin, viittauksilla valittajista ja itkijöistä , TODELLA PUOLUEETON JA REILU MODE aloittaa itse threadin varustepelleilystä. "

Kato nyt vähän, millä viittauksilla varustekritisoijia kohtaan threadin aloitit. Oma Thread varustesodille on enemmän kuin OK!!!

Mutta eikö se kerro asenteellisuudestasi, kun syyllistät heti varustekriittisten henkilöiden olevan VALITTAJIA JA ITKIJÖITÄ!!! Jatka siitä sitten puolueetonta keskustelua prkl.

Isoperse sanoi:
Jep, Raven on listan kärjessä. Muuten toi voimanosto-osio olisi mennyt täysin pilalle, kun joka h...tin aiheessa viimeistään kolmannessa postauksessa alettiin jokaista haukkumaan varustepelleilystä. Ja ettei olisi ollut yksi tietty henkilö, joka tähänkin topikkiin kirjoitti, mukana aloittamassa näitä juttuja. Siinä sitten jäi typerä juttu pyörimään ympäri ettei päästy mihinkään järkevään juttuun. Silloin teki mieli lopettaa koko pakkiksen lukeminen.
Mut Ravenille propsit voimanostopuolesta ja muille modeille yhtä tasaisesti. Paitsi Buttis saa erikoismaininnan kun jaksaa järjestellä kaikenlaista happeningia, vaikken niihin olekaan osallistunut tai varmaan tulekaan osallistumaan. Ei tällainen vanha likainen setä sellaisiin enää.

Keep on good working :rock:

Kun puhutaan lajivalmennusasiantuntemuksesta ja reenivinkeistä, raven on pistämätön.

Ja isoperse, koita kestää mua. en oo poistumassa mihinkään, ellei bannata.

jarre55: moderaattori on mielipiteissään puolueeton, jota Raven juuri on. Vaikka Raven olisi antanut kommentteja, jotka ovat puolueellisia, ennen kuin tuli modeksi, niin hän ei ole antanut mielipiteidensä vaikuttaa keskusteluissa. Se, että Raven on tuonut aikaisemmin mahdollisen mielipiteensä esiin, ei ole välittynyt keskusteluihin, joissa hän on ollut mukana toisin kuin joillakin muilla. Se, että mainittu varustesotathread on saatu aikaiseksi, on erittäin hyvä asia. Tämä siksi, että, juuri niin kuin Raven mainitsi, liian moni thread on mennyt liian paljon :offtopic:, kun joku neropatti on päättänyt aloittaa avautumisen varusteiden käytöstä. Hyvin usein tähän leikkiin on mukaan lähtenyt jarre55.

Moderaattorin tehtävän on pitää thread mahdollisimman lähellä ko. aihetta ja se ei tarkoita sitä, että "kuinka parannan maastavetoa" -otsikko muuttuu kolmannessa viestissä aiheeksi "kuinka miehet oli vahvempia 1970-luvulla, kun ei ollut jousitrikoita".

jarre55 sanoi:
Mutta eikö se kerro asenteellisuudestasi, kun syyllistät heti varustekriittisten henkilöiden olevan VALITTAJIA JA ITKIJÖITÄ!!!

Lisää vaan lujempaa, kovempaa, ei toi oo vielä mitään. Tuolla annilla saat helpoiten sen bannin tilaamaalla Mikeltä 24h. Taidankin ilmoittautua vapaaehtoiseksi moden hommaan.

Hulkki ois mielestäni loistava mode ja onhan hänellä jo siitä kokemustakin :)

Jotenkin JohnnyB on jäänyt eniten mieleen modeista. Hän sitten ehkä se ykkönen jos pakko on valita... :D Muut onkin sitten sillä jaetulla kakkosijalla. Ja koskaan ei kenenkään kanssa ole minkännäkösiä ongelmia ollut ja aina on privallakin vastau tullut, joskus harvoin kun jotain olen laittanut. Eli kaikille iiiiso käsi. :thumbs:

Meitsin suosikki on Mike. Osaan arvostaa hyvää matsia, verbaliikkaa ja itsensä likoon laittavaa miestä. Ja tämä siis täysin rehellisesti. Kuten on hyvin tiedossa, mä kirjoitan lähes yksinomaan yleiselle, ja olen melko varma, että sieltä olisi jäänyt iso lisäarvo puuttumaan ilman Miken äkkipikaisuutta. Vaikka ämmät tätä aina valittaa, että "miksi te pojat riitelette", niin musta riitely on kivaa. Toi yleinen olisi melko puuduttavaa luettavaa, jos siellä kaikki vain menisi suklaajunalla Draksvikin sotkuun donitsi ostoksille. Sitäpaitsi mä väitän, että jengi kesimäärin pitää noita matsithreadeja helvetin viihdyttävinä - näkeehän sen postien määrästäkin. Samasta syystä pistäisin Poserin modeksi. Mä tykkään värikkäistä ihmisistä, joilla on just sopivalla tavalla vähän vittumainen tyyli. (Ja mistäköhän tämä johtuu?). Sitäpaitsi Poserilla on selvästi substanssia ottaa kantaa aika isolla sektorilla, mitä tulee tämän lajin sisällään pitämiin asioihin. Pakko myöntää, että mulla on kyllä Baarikelloa ikävä, mikä ei lienee yllättävää sekään.

Muille modeille isoa peukaloa asiantuntemuksesta ja tiedosta. Useimpien kanssa mulla ei ole mitään suhdetta, koska mulla ei ole treeni ja ravintoasioihin juurikaan mitään sanottavaa.

Niin ja Timban pistäisin heti modeksi. En ensisijaisesti miehen asiantuntemuksen vuoksi vaan luonteen. Timban tapasen jätkän vastaukset on ehkä parasta mahdollista mainosta koko urheilulle, mitä voi ilmaiseksi saada. Minä en tuollaiseen ystävällisyyteen pysty, mutta osaan sitä kyllä arvostaa. Mä uskon, että asiallinen ja ystävällinen vastaus voi määrittää sitä, jääkö joku junnu lajin pariin vai ei.

Hannibaalia en laittaisi modeksi. Tämä ei johdu hänen älystään ja hauskasta luonteestaan. Tämä johtuu siitä, että minulla on tietty real-life kokemus Hanskista, mistä en ole järin onnellinen. Mä olin nuorempana hyvin epävarma omasta persoonastani. Mulla oli jotain itsetunto-ongelmaa ja tällasta. No, 1989 mä olin Provinssirokissa (Chilipeppersit soitti sillon sukat munissa!). Vedin tietenkin ihan kamalat juntturat, ja hukkasin kaikki kamani plus kavereiden teltan. Olin siinä sitten ihan paskana, että "yyy mitä vittua mä teen, missä mä nukun". No, törmäsin jossain vaiheessa yhteen tosi mukavan oloseen jätkään, joka pyysi mut telttaansa juomaan "punaviintä". Siis kundi ei todellakaan sanonut "viiniä" vaan se sanoi "viintä". Ehkä se oli jotain snobbailua, mutta muhun se teki vaikutuksen...

Eli karu totuus on....

Hannibal pani mua Provinssirokissa 1989.

Perseeseen.

kekexx sanoi:
Lisää vaan lujempaa, kovempaa, ei toi oo vielä mitään. Tuolla annilla saat helpoiten sen bannin tilaamaalla Mikeltä 24h. Taidankin ilmoittautua vapaaehtoiseksi moden hommaan.

Hah!

Justjoo. Ai että ”viintä”? Vitun jätkä. Mä vihaan sua, mä vihaan sua, mä vihaan sua, mä vihaan sua, mä vihaan sua..

ringside sanoi:
Niin ja Timban pistäisin heti modeksi. En ensisijaisesti miehen asiantuntemuksen vuoksi vaan luonteen. Timban tapasen jätkän vastaukset on ehkä parasta mahdollista mainosta koko urheilulle, mitä voi ilmaiseksi saada. Minä en tuollaiseen ystävällisyyteen pysty, mutta osaan sitä kyllä arvostaa. Mä uskon, että asiallinen ja ystävällinen vastaus voi määrittää sitä, jääkö joku junnu lajin pariin vai ei.

Kiitän! :worship: Tulee hyvä mieli joskus saada jotain tällaistakin palautetta, vaikka sitten ihan virtuaalisestikin!

Mike sanoi:
Otan jatkossa modeksi vain ne ketkä olen livenä tavannut ja tiedän minkälainen on. Sumusta tullee uusi mode ja katson mitä Tallinator sanoo. Hyviä ehdotuksia on paljon tullut, jpm ja timba ovat kanssa mahd. listalla, pitäisi vain treffata kaverit.

No täytyshän sut nyt muutenkin nähdä joskus, eli järjestelykysymys tämä on vaikka se Lahti vielä mun kohalta auki onkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom