Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs neutris kenkää on saanut?
Eikös se ollut tuo Neutraali vs. Tomi vääntö josta se tilapäinen bannikin irtos. Tällasta muistelisin.
ei ollu. tredi suljettiin vain silloin:D. se banni tuli jostain polkupyörä hommasta.
Mike sanoi:valitsen palstalta tarpeen mukaan moderaattoreita ja valinnan teen itse henk.koht palstalaisen ansioitumisen myötä.
NGV:stä mode!
Vähän repesin tätä kun kuvittelin 120 kilosen neutraalin kinastelemassa jostain "Mun jopo kulkee kovempaa kun sun", sit toinen huvikseen pistää bannit ja neutris lyö näppikseen "VITTU!!!" :Djoskus aikonaan jostain polkupyörä kinastelusta. menin vähän asiattomuuksiin. sulle kiukuttelin asiasta sähköpostilla niin se banni purettiin :D
Itse en halua ketään alkaa sen kummemmin rankkaamaan, mun mielestä koko "henkilökunta" hoitaa hommansa kiitettävästi.
Timballe kuitenkin ISO kiitos niistä kaikista loistavista neuvoista (ja muistakin mukavista keskusteluista), joita privan välityksellä on tullut
Kiitos samoin, meidän virtuaaliystävyys on kyllä ihan tosi hieno juttu. Aika laajalla skaalalla asioita käyty läpi tässä kohta jo varmaan vuoden ajan? Ei oo niin vanhoja privoja tallella että pystys tarkistaan...
Totta puhut! Pitäisi kyllä joskus raahautua sinne Keski-Suomeen morjenstamaan sukulaisia ja samalla päästäisiin sitten vaikka käymään bissellä tai jotain ;)
Mä olen melko laiska poistelemaan privoja, joten mulla on aika vanhojakin tallella, vanhin meitin keskusteluihin liittyvä oli kirjoitettu 15.09.2005 eli tosiaan alkaa vuosi olla täynnä