Rankkaa modet

joskus aikonaan jostain polkupyörä kinastelusta. menin vähän asiattomuuksiin. sulle kiukuttelin asiasta sähköpostilla niin se banni purettiin :D

Eikös se ollut tuo Neutraali vs. Tomi vääntö josta se tilapäinen bannikin irtos. Tällasta muistelisin.

ei ollu. tredi suljettiin vain silloin:D. se banni tuli jostain polkupyörä hommasta.

1. Vilma-Liina
2. Faidra
3. Annie Stark

Minun kolme suosikkimodeani. Höhö. ;)

kuka päättää kuka on moderaattori? Mike?

JohnyB:ltä puuttuu kyllä itsesuojeluvaisto tai jotain kun Neutriksen uskalsi bannaa. :hyper:

Mike sanoi:
valitsen palstalta tarpeen mukaan moderaattoreita ja valinnan teen itse henk.koht palstalaisen ansioitumisen myötä.

NGV:stä mode! :rolleyes:

Suosikkimodet: Wintikka, JoniK - ja Annie Stark.

Edit. Eiku perkele, onkos Sumukin mode? Se sitten myös suosikkeihin ehottomasti.

Onhan Sumbeero ollut modena jo pitkän tovin. Itselläkin taitaa jo kohta olla vuos täynnä ja Sumu on ollut mua pidempään...muistaakseni.

Itse en halua ketään alkaa sen kummemmin rankkaamaan, mun mielestä koko "henkilökunta" hoitaa hommansa kiitettävästi.

Timballe kuitenkin ISO kiitos niistä kaikista loistavista neuvoista (ja muistakin mukavista keskusteluista), joita privan välityksellä on tullut :worship:

joskus aikonaan jostain polkupyörä kinastelusta. menin vähän asiattomuuksiin. sulle kiukuttelin asiasta sähköpostilla niin se banni purettiin :D
Vähän repesin tätä kun kuvittelin 120 kilosen neutraalin kinastelemassa jostain "Mun jopo kulkee kovempaa kun sun", sit toinen huvikseen pistää bannit ja neutris lyö näppikseen "VITTU!!!" :D

Nojoo meni vähän offtopiciks, kaikki modet tekee mun mielestä hyvää työtä. Tosi vaikea sanoa, pitäisi päästä jokaisen ruudun taakse katsomaan vaikka päiväksi niin osaisi valita.

ei järjestyksessä
Pro-Pain,järkkymättömästä työstä Pakkometalli-osiolla (vaikka taitaa olla modeista tuorein,eli suurin osa työstä on tehty taviksena :D )
Timba79, järkkymättömästä työstä Alottelijoiden osiolla
JohnnyB,silent killer,pelkään kuollakseni

Itse en halua ketään alkaa sen kummemmin rankkaamaan, mun mielestä koko "henkilökunta" hoitaa hommansa kiitettävästi.

Timballe kuitenkin ISO kiitos niistä kaikista loistavista neuvoista (ja muistakin mukavista keskusteluista), joita privan välityksellä on tullut :worship:

Kiitos samoin, meidän virtuaaliystävyys on kyllä ihan tosi hieno juttu. Aika laajalla skaalalla asioita käyty läpi tässä kohta jo varmaan vuoden ajan? Ei oo niin vanhoja privoja tallella että pystys tarkistaan...

Kiitos samoin, meidän virtuaaliystävyys on kyllä ihan tosi hieno juttu. Aika laajalla skaalalla asioita käyty läpi tässä kohta jo varmaan vuoden ajan? Ei oo niin vanhoja privoja tallella että pystys tarkistaan...

Totta puhut! Pitäisi kyllä joskus raahautua sinne Keski-Suomeen morjenstamaan sukulaisia ja samalla päästäisiin sitten vaikka käymään bissellä tai jotain ;)

Mä olen melko laiska poistelemaan privoja, joten mulla on aika vanhojakin tallella, vanhin meitin keskusteluihin liittyvä oli kirjoitettu 15.09.2005 eli tosiaan alkaa vuosi olla täynnä :)

Totta puhut! Pitäisi kyllä joskus raahautua sinne Keski-Suomeen morjenstamaan sukulaisia ja samalla päästäisiin sitten vaikka käymään bissellä tai jotain ;)

Mä olen melko laiska poistelemaan privoja, joten mulla on aika vanhojakin tallella, vanhin meitin keskusteluihin liittyvä oli kirjoitettu 15.09.2005 eli tosiaan alkaa vuosi olla täynnä :)

Näin se aika menee, just hokasin että Heikki722:een tutustuin aika tarkkaan pari vuotta sitten.

Ja tuu ihmeessä käymään, Lahden kisoista tonne isänpäivään on vähä sutinaa töissä (viikonloppuylkkää tiedossa), mutta sen jälkeen rauhoittuu kummasti ja ehtii kyllä hyvin parit :kippis1: ottamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom